zie de rechterbovenhoek...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:18 schreef YellowLedbetter het volgende:
TIETUUHH, geil wijffie, maar dat komt natuurlijk omdat het mijn vriendin is. Hoe kom je aan die foto?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
In een ander topic had ik al geopperd om een speurtocht naar haar te houden. We moeten een simpel begin hebben, de bierbrouwerij van de pul. Misschien is ze wel een dochter van een zakenrelatie ofzo.
Ik heb het Adres van de bierbrouwerij + emailadres al weten te achterhalen. Kan iemand een goed duits emailtje typen om deze schone dame te traceren ?
Spaten-Franziskaner-Bräu
Marsstraße 46+48
80335 München
Tel. ++ 49 (0) 89 / 52 00-0
Emailadres: info@spaten-franziskaner-braeu.de
Goed, dan ben je ook behoorlijk triest.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
In een ander topic had ik al geopperd om een speurtocht naar haar te houden. We moeten een simpel begin hebben, de bierbrouwerij van de pul. Misschien is ze wel een dochter van een zakenrelatie ofzo.
Ik heb het Adres van de bierbrouwerij + emailadres al weten te achterhalen. Kan iemand een goed duits emailtje typen om deze schone dame te traceren ?
Spaten-Franziskaner-Bräu
Marsstraße 46+48
80335 München
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
In een ander topic had ik al geopperd om een speurtocht naar haar te houden. We moeten een simpel begin hebben, de bierbrouwerij van de pul. Misschien is ze wel een dochter van een zakenrelatie ofzo.Misschien is ze wel gewoon een anoniem meisje op Oktoberfest
Spaten-Franziskaner-Bräu
Marsstraße 46+48
80335 München
Ach gut, we krijgen best een touringcar vol hoor. En op het moment dat JIJ toch besluit mee te gaan, ik heb nog een plekje op de trekhaak voor je vrijgehouden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:27 schreef Murray het volgende:
[..]
Goed, dan ben je ook behoorlijk triest.
Ik ken überhaupt maar 1 woord duitsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:23 schreef -skippybal- het volgende:
3e topic in een uur ofzo al?![]()
En mijn Duits is ook bagger, en dat wil ik ook zo houden...........
Ze heet ook geen Helgaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:40 schreef -Sandstorm- het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat ze Helga zou heten, dus ik Google -> Afbeeldingen
Eerste plaatje linksboven![]()
![]()
![]()
![]()
Toch niet echt een Helga
Kameraden bei Spatenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
Spaten-Franziskaner-Bräu
Marsstraße 46+48
80335 München
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kameraden bei Spaten
Ich bin ein absoluter Wichser der nie eine Frau ohne zu bezahlen naher kennen lernt. Da sah ich diesen Dirndl und ich will ihnen 20 Kamelen bieten für diese blonde Frau.
MFG
Naam
Adres
[..]
Kameraden bei Spaten
Ich bin ein absoluter Wichser der nie eine Frau ohne zu bezahlen naher kennen lernt. Da sah ich diesen Dirndl und ich will ihnen 20 Kamelen bieten für diese blonde Frau.
MFG
Naam
Adres
[..]
Kameraden bei Spaten
MFG
Naam
Adres
[..]
Kameraden bei Spaten
MFG
Naam
Adres
Dat is wel een goed plan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:48 schreef JimmyJames het volgende:
Plaats anders een oproep op Duitse fora![]()
Nee, ze heeft er wel wat van weg, maar neus is anders en de oren een stuk kleinerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik heb haar gevonden, een andere pic althans [afbeelding]
memmen ! MEMMEN ! ROFL ! LOLLERCOPTERquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:46 schreef Developersrus het volgende:
Sjeezus wat een memmen!! hhmmmm
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:17 schreef Clint_Eastwood het volgende:
We zijn nog steeds op zoek naar dit bierdrinkende meisje uit Duitsland
Wie o wie is ze![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Als jullie haar hebben gevonden mag ik haar dan hebben?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Als jullie haar hebben gevonden mag ik haar dan hebben?![]()
![]()
Oeeew. Dat ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ben benieuwt wat zij daar van te zeggen heeft.
![]()
Fijne vriend ben jij. Matennaaierskankerkachelkutstreek.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Jij was toch die homo ? Wat doe je hierquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Eenschquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:06 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Fijne vriend ben jij. Matennaaierskankerkachelkutstreek.![]()
Hij wil ook wat zeggen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij was toch die homo ? Wat doe je hier
In doornormale Duitse Biergartens zitten ze ook hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:11 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik ga denk ik ook is naar zo'n Duits schlager/of hoe het heet/geval festival![]()
Ga foto's posten danquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:17 schreef Rocksteen het volgende:
jaaa Oktoberfest Munchen!![]()
Er waren vorig jaar drie tenten waar ze Spaten schonken:Hippodrom Schottenhamel Festhalle Spatenbrau Festhalle und Ochsenbraterei
geweldige ..ehm.. bier![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, maar niet bijzonder. Je moet vaker naar Duitsland, zeker in steden als Munchen of Duesseldorf zie je mooiere vrouwen bij bosjes.
Duitse vrouwen zijn gemiddeld genomen, mooier, aardiger, zelfverzekerder, minder frustie en verzorgder dan Nederlandse.
Das dan wel weer jammer....quote:Duitse vrouwen zijn gemiddeld genomen, mooier, aardiger, zelfverzekerder, minder frustie en verzorgder dan Nederlandse.
Zelfs die eerste is niet zeker.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:43 schreef JimmyJames het volgende:
Ok, samenvattend weten we dat het bierdrinkende meisje:
-Duits is
-Geil is
-Van bier houdt
Da's de FOK! relatiebeheerderquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wie is dat ? Ook wel een lekkere chick ! Die kreeg ze mooooooooooh
Relatiebeheerder of niet. Als ik met mijn lul zwaaide piepte ze wel andersquote:
Denk eerder, dat ze met jouw lul aan de haal gaatquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Relatiebeheerder of niet. Als ik met mijn lul zwaaide piepte ze wel anders![]()
![]()
En ik met haar dochterquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Denk eerder, dat ze met jouw lul aan de haal gaat![]()
Dit stukje had ik gemist Biogarde toen ik naar dat FoBo gingquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Relatiebeheerder of niet. Als ik met mijn lul zwaaide piepte ze wel anders![]()
![]()
De paardenpiet uit het sinterklaasjournaalquote:Op woensdag 8 maart 2006 07:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze heet Anne trouwens, Anne Rats, is Nederlandse en actrice
Kameraden bei Spaten
Ich bin ein absoluter Wichser der nie eine Frau ohne zu bezahlen näher kennen lernt. Da sah ich diesen Dirndl und ich will ihnen 20 Kamelen bieten für diese blonde Frau.
MFG
Naam
Adres
mooi, maar niet zo'n lekker bekkie als de (presumed) Duitse..quote:
ze word steeds minder mooiquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:57 schreef Reza-impreza het volgende:
[afbeelding]
Met hoedje , zonder bier
Dan zou dit haar een jaar of 8 geleden moeten zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 07:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze heet Anne trouwens, Anne Rats, is Nederlandse en actrice
toevallig hebben ze dezelfde trui en oorbellen toch?quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Zijn echt 2 verschillende dames hoor
Zou idd wel eens willen zien hoe ze er nu uit zietquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dan zou dit haar een jaar of 8 geleden moeten zijn.
[afbeelding]
Even vergelijken + 8 jaar:
[afbeelding]
zou kunnen.
Een een tepelquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:20 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Hier! Sauna & bier:
[afbeelding]
![]()
oeh nou..quote:
Meedoetquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:13 schreef JimmyJames het volgende:
Er zijn dus geen vorderingen geboekt met de zoektocht![]()
Ik vrees dat we contact zullen moeten opnemen met die fotograaf van Reuters, OF een advertentie plaatsen in een Munchse(?) krant, bekostigd door ons uiteraard (als we allemaal een euro of twee inleggen moet het kunnen).
Hoe zou de adv. trouwens moeten luiden? "We geilen enorm op je, kom alsjeblieft naar Nederland op onze kosten" Of iets diplomatieker?quote:
Zo'n pul?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
Zijn die dames nou eigenlijk aan het atten?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:17 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wie o wie is ze![]()
[afbeelding]
atten???quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
Zijn die dames nou eigenlijk aan het atten?
ROFL ken ik maar LOLLERCOPTER!?!? wtf betekend dat dan?quote:memmen ! MEMMEN ! ROFL ! LOLLERCOPTER
Hele glas in 1 teug naar achter jetsenquote:
Hier hebben we dus niks aan. Pietverdriet, onze contactpersoon, woont geloof ik ergens in Duitsland...quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:47 schreef stribe het volgende:
Reuters is een persbureau, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd in Londen (Groot-Brittannië).
Reuters werd in 1851 in Londen opgericht door de Duitse immigrant Julius Reuters. Hij verzorgde financiële berichtgeving voor beurzen en beleggers in Parijs, Brussel en Aken. Later verzorgde hij ook niet-economisch nieuws en opende kantoren in andere Europese landen en de Verenigde Staten.
In 1925 nam het nationale Britse persagentschap een meerderheidsbelang in Reuters. In de Tweede Wereldoorlog kwam de neutraliteit van het persbureau daardoor onder druk te staan. Daarom werd het bureau in 1941 tot een zelfstandig bedrijf omgevormd.
Reuters bedient nu zowel de gedrukte pers als de audiovisuele media met artikelen en reportages. Wereldwijd heeft Reuters bijna 200 vestigingen en 2500 werknemers.
Bron. Wikipedia
quote:
ik vond een beetje achtergrond informatie van Reuters wel terecht..quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:53 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Hier hebben we dus niks aan. Pietverdriet, onze contactpersoon, woont geloof ik ergens in Duitsland...
En jij denkt dat Reuters weet wie dat meisje isquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:24 schreef DeHovenier het volgende:
We moeten contact opnemen met Reuters
In de aanval zeg ik!
Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:28 schreef DeHovenier het volgende:
Jij hebt dit topic geopend, heb jij suggesties? Dat meisje moet opgespoord worden!
Ah neejoh wat moet zij daar nou , ik ken nog een meisje die precies op haar lijkt qua gebit en mond ( maar ze is het neit hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vind de suggestie dat het Anne Rats zou zijn helemaal niet zo gek. Ik zie veel gelijkenissen ook al zit er acht jaar tussen die twee foto's. Ik kan alleen geen recente foto van haar vinden.
Van Ad Fundum, (een teug je glas leegdrinken) werd het Adje, en nu al attenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hele glas in 1 teug naar achter jetsen![]()
![]()
Weet wel bijna cker van niet , ik denk dat je er alleen achter komt door die foto op verschillende fora te zetten uit duitsland wie weet nog een groot forum ala fok in duitsland?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:32 schreef DeHovenier het volgende:
Laten we hopen dat die fotograaf weet wie dat meisje is die hij gefotografeerd heeft, anders weet ik het ook niet
zo'n festen zijn vaak in dorpjes, en aangezien het nog niet zolang geleden is weet hij misschien ook nog wel in welk stadsdeel het was (mocht het in de stad zijn)quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:32 schreef DeHovenier het volgende:
Laten we hopen dat die fotograaf weet wie dat meisje is die hij gefotografeerd heeft, anders weet ik het ook niet
Ze drinkt Spaten en dat word speciaal voor het Oktoberfest in Munchen gemaakt. Het is dus een foto gemaakt in een van de drie Spaten tenten in Munchen...quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:56 schreef stribe het volgende:
[..]
zo'n festen zijn vaak in dorpjes, en aangezien het nog niet zolang geleden is weet hij misschien ook nog wel in welk stadsdeel het was (mocht het in de stad zijn)
Zoon?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 03:22 schreef TruckingOtto het volgende:
zou ik toch zweren dat m'n stiefvader hier ook zo'n glas heeft staan![]()
kan 'm alleen niet vinden nu..![]()
Als ik de fotoserie van Reuters moet geloven liepen daar iets van 4 fotografen van het bureau (of het waren freelancers) rond.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:29 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet! misschien moet we idd wel bij reuters beginnen en dan vragen wie de fotograaf was dat helpt al iets misschien
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:25 schreef JimmyJames het volgende:
De enige manier om resultaat te boeken is de zaak ruchtbaarheid te geven op Duitse fora en vooral Duitse kranten. Dus aan de slag! En ik kan geen Duits dus ik sta nergens voor in.
quote:
Ik wil wel een stukje vertalen hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 16:37 schreef wamp1e het volgende:
kent nou niemand het duitse fok? ik gooi er wel een bericht neer in het engels als niemand durft.
hehe die middelste lijkt idd op een kerel...quote:Op maandag 13 maart 2006 17:20 schreef Molluck het volgende:
Die achterste is volgens mij ook niet lelijk hoor, die middelste komt nog niet aan de man al had hij al het bier op het Oktoberfest op.
Ik beken, die middelste dat ben ikquote:Op maandag 13 maart 2006 22:41 schreef timovos het volgende:
[..]
hehe die middelste lijkt idd op een kerel...
Dan weet je ook wie biermeisje is??quote:Op maandag 13 maart 2006 22:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik beken, die middelste dat ben ik![]()
www.heise.de/foren/quote:Op maandag 13 maart 2006 16:45 schreef wamp1e het volgende:
[..]
leuk, maar je snapt wat ik bedoel. gewoon een groot forum dat door iedereen gebruikt word.
haha wtf is dat?? De duitse GOT?quote:
Leer jij eerst maar eens Duitsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
haha wtf is dat?? De duitse GOT?![]()
Gebrauchen Die Suchen Funktion!!![]()
![]()
haphapquote:
nee 's duits voor heetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:38 schreef MI55ILLE het volgende:
heise is dat Duits voor hot? dan zit je misschien wel goed daar
Nee, dat heeft geen ruk met heet te maken, Heise staat voor de naam van een uitgeverij, Heise, oa van Ct Magazin, en Ix,quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:52 schreef timovos het volgende:
[..]
nee 's duits voor heet
daarom verfrist ze zichzelf natuurlijk ook met een lekker koud biertje
Weet jij dan wat andere grote Duitse fora met een opzet a la fok?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, dat heeft geen ruk met heet te maken, Heise staat voor de naam van een uitgeverij, Heise, oa van Ct Magazin, en Ix,
Naar de oprichter Heinz Heise
Gewoon een achternaam.
http://www.k-foren.de/ bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:54 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Weet jij dan wat andere grote Duitse fora met een opzet a la fok?
quote:Unterhalten sich zwei Bauern beim Stammtisch: "Du, stell dir bloß einmal vor"; schimpft der eine total sauer, "heute morgen bin ich doch tatsächlich in eine Radarfalle gefahren!"
"Und?" meinte der andere, "hat's geblitzt?" - "Nein, gescheppert!"
quote:essen zwei kannibalen einen clown.
sagt der eine: "der schmeckt aber komisch"
Zoiets ja... iets algemener mag ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.k-foren.de/ bijvoorbeeld?
En wat zijn de populaire Duitse blogs? (hetzelfde soort als Geenstijl.nl, retecool.com, etc)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.k-foren.de/ bijvoorbeeld?
geen ideequote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:28 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
En wat zijn de populaire Duitse blogs? (hetzelfde soort als Geenstijl.nl, retecool.com, etc)
Met net iets meer buurmeisje gehaltequote:Op maandag 20 maart 2006 16:05 schreef ScienceFriction het volgende:
Ze is het zusje van Elisha Cuthbert:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Vrouwen horen geen bier te drinken, evenals dat ze niet horen te poepen of ongesteld horen te worden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:17 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wie o wie is ze![]()
[afbeelding]
Laten afdrukken op je shirt he, helpt met zoeken als je echt zat benquote:Op maandag 20 maart 2006 16:37 schreef MI-5 het volgende:
wat een geil wijf zeg....tering...jammer dat ze nog steeds niet gevonden is.
Ga overigens wel naar het Oktoberfest komend jaar.....en het biermerk verraad de tenten
waar ze kan zitten. Dat zijn er namelijk maar een paar en slechts 2 daarvan trekt veel jeugd...
Ik print gewoon die foto uit..met een rood kruis door de 2 andere meisjes en een groene cirkel om haar hoofd heen met de tekst: Ich suche ihr!!!!
Ben benieuwd :-)
"Ja.... ehm... we zijn haar vorig jaar in Oktober kwijtgeraakt tijdens het Oktoberfest... "quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:13 schreef Samcali het volgende:
Stuur eens een briefje naar de redactie van Spoorloos of Vermist. En bedenk er een tranentrekkend lulverhaal bij, dat dit een vermiste zus van je is waarvan je alleen deze ene foto hebt bijvoorbeeld ....
Succes verzekerd![]()
Dat viel mij ook op.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:57 schreef KansloosForEver het volgende:
Geenstijl bezoekt Fok ook
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/013118.html#comments
Dus omdat jij zo nodig moest rukken gooi je dit topic omhoog met een waardeloze kickquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:07 schreef MI-5 het volgende:
EEN SUPERSCHOP!! want dat is ze wel waard
Et tu, Brute?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:25 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
oh nee, wacht.... het bleek haar knappere tweelingzus te zijn.
En ze kunnen samen meer fokkerts afhandelen in 1 nachtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:15 schreef -Wolf- het volgende:
Hopelijk heeft ze een tweelingzus. Dubbel zoveel kans om haar te vinden!
zo haal je de hele romantiek uit de situatie.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:16 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
En ze kunnen samen meer fokkerts afhandelen in 1 nacht![]()
Dat heb je mooi verwoordquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:20 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
zo haal je de hele romantiek uit de situatie.
we verloten een gouden condoom en de winnaar gets to ride the pony!![]()
En jij slaapt altijd met je handen boven de dekens zeker? Je avatar laat weinig ruimte voor speculatiequote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:56 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dus omdat jij zo nodig moest rukken gooi je dit topic omhoog met een waardeloze kick
Nee, ik slaap op mn buik en dat rukt een beetje lastigquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:28 schreef MI-5 het volgende:
[..]
En jij slaapt altijd met je handen boven de dekens zeker? Je avatar laat weinig ruimte voor speculatie![]()
Die ordinaire kop, die weggeplukte wenkbauwtjes, de geblondeerde kop, en inderdaad die tattoo.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die tattoo, die tieten, dat hoofdje, die staartjes! Dat biééérrrr!
Dat maakt ze juist geil, nerd.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:42 schreef Clint_Eastwood het volgende:
jammer van die tattoo
Ja.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:15 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Zouden die tetten nou echt zijn ?
ScheiBe! Heirate mir!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:17 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wie o wie is ze![]()
helder lichtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:20 schreef rakotto het volgende:
misschien dat iemand hier info kan vinden over dat geile meiske: http://zattevrienden.be (URL staat op Plaatje).
goh... werk je ook bij de redactie van Spoorloos?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:20 schreef rakotto het volgende:
misschien dat iemand hier info kan vinden over dat geile meiske: http://zattevrienden.be (URL staat op Plaatje).
Voor haar zou ik het wel willen doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:59 schreef MI55ILLE het volgende:
[..]
goh... werk je ook bij de redactie van Spoorloos?
![]()
zou nog echt een optie zijn ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:08 schreef JimmyJames het volgende:
Zullen wij bij spoorloos aanbellen? Ik wil mn nichtje zo graag nog een keer zien![]()
En hoe heet dat programma dat vakantieliefdes voor je opspoort?
Ik eerstquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:53 schreef KansloosForEver het volgende:
helemaal kapot neuken
Ik dacht dat ze enig kind wasquote:
Nou ze is niet alleen goed voor de sex als je dat soms denkt. We hadden laatst nog een heel aardige discussie over het werk van Gerard 't Hooft aan een deterministische laag onder de quantummechanica. Onder het genot van een goedgetapt biertje uiteraard.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:11 schreef super-muffin het volgende:
ah, ze zit bij jou dus. Ik weet nooit met wie ze aan het neuken is, dat kind is echt altijd en overal.
Ziet er idd zeer smakelijk uitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:43 schreef JimmyJames het volgende:
Ok, samenvattend weten we dat het bierdrinkende meisje:
-Duits is
-Geil is
-Van bier houdt
Met die nagels mag ze mn rug wel even open krabbenquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:07 schreef _Liquid_ het volgende:
Ik ben zo verliefd op haar, ik ken die foto al best lang en elke dag denk ik weer....omg wat is ze lekker. Kijk die nagels alleen al dan.. zo mooi en verzorgd en sexy en whoeeee....![]()
![]()
Ik word gek, wie is het. We gaan NU naar duitsland en hangen overal dat plaatje op
Niet alleen dikke tietenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:00 schreef bodylotion het volgende:
Als ik mijn vriendin nou elke dag heel veel bier geef, krijgt ze dan ook dikke tieten?
En zo is het maar net, Alberto_Vermicelli !quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:12 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Waarschijnlijk is ze nu allang uitgewoond door Uli der Affengeile Tuup, een bierpensbezittende Duitser met een staartje in de nek en een voorliefde voor Krakauer halve meter worsten (om op te eten dan). Samen hebben ze twee kinderen, Matthias en Lothar, wonen ze in Bayern en werkt ze alweer in het lokale restaurant aldaar. Echter, de zwangerschap van de twee blagen (die verplicht een helm moeten dragen als ze gaan fietsen, wat erg gecompliceerd is af en toe met hun staartje in hun nek) heeft een dusdanige tol geëist dat de tieten van de dame in kwestie uitgeflubberd zijn, ze een dubbele kin van alle Krakauer halve meter worsten heeft gekregen en ze haar haar afgeknipt heeft, omdat alle vrouwen dat nu eenmaal doen als ze zwanger zijn...
Stop dus het zoeken naar het bierdrinkende meisje!
nu blijven ze rukkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:11 schreef -skippybal- het volgende:
Jezus, dit topic bestaat ook nog ja![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vorig jaar was ik er, nu helaas geen geld ervoorquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:08 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Gaat er nog iemand naar Oktoberfest om haar te vinden?
Ik wel![]()
iddquote:
Een TVP in de 291e postquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:03 schreef VandenBerg het volgende:
TVP'sel
Sterker nog, het is al begonnen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:19 schreef Burbo het volgende:
Bijna weer Oktoberfest!
Cool, nog meer plezante foto'squote:Op zaterdag 16 september 2006 21:20 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Sterker nog, het is al begonnen.
Kijk eens zo'n 10 posts boven jequote:Op zaterdag 16 september 2006 21:34 schreef UnrealMarc het volgende:
[afbeelding]
Schaamteloos van de FP gejatlekker wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |