quote:
Ik wil wel een stukje vertalen hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 16:37 schreef wamp1e het volgende:
kent nou niemand het duitse fok? ik gooi er wel een bericht neer in het engels als niemand durft.
hehe die middelste lijkt idd op een kerel...quote:Op maandag 13 maart 2006 17:20 schreef Molluck het volgende:
Die achterste is volgens mij ook niet lelijk hoor, die middelste komt nog niet aan de man al had hij al het bier op het Oktoberfest op.
Ik beken, die middelste dat ben ikquote:Op maandag 13 maart 2006 22:41 schreef timovos het volgende:
[..]
hehe die middelste lijkt idd op een kerel...
Dan weet je ook wie biermeisje is??quote:Op maandag 13 maart 2006 22:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik beken, die middelste dat ben ik![]()
www.heise.de/foren/quote:Op maandag 13 maart 2006 16:45 schreef wamp1e het volgende:
[..]
leuk, maar je snapt wat ik bedoel. gewoon een groot forum dat door iedereen gebruikt word.
haha wtf is dat?? De duitse GOT?quote:
Leer jij eerst maar eens Duitsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
haha wtf is dat?? De duitse GOT?![]()
Gebrauchen Die Suchen Funktion!!![]()
![]()
haphapquote:
nee 's duits voor heetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:38 schreef MI55ILLE het volgende:
heise is dat Duits voor hot? dan zit je misschien wel goed daar
Nee, dat heeft geen ruk met heet te maken, Heise staat voor de naam van een uitgeverij, Heise, oa van Ct Magazin, en Ix,quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:52 schreef timovos het volgende:
[..]
nee 's duits voor heet
daarom verfrist ze zichzelf natuurlijk ook met een lekker koud biertje
Weet jij dan wat andere grote Duitse fora met een opzet a la fok?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, dat heeft geen ruk met heet te maken, Heise staat voor de naam van een uitgeverij, Heise, oa van Ct Magazin, en Ix,
Naar de oprichter Heinz Heise
Gewoon een achternaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |