Dat viel mij ook op.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:57 schreef KansloosForEver het volgende:
Geenstijl bezoekt Fok ook
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/013118.html#comments
Dus omdat jij zo nodig moest rukken gooi je dit topic omhoog met een waardeloze kickquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:07 schreef MI-5 het volgende:
EEN SUPERSCHOP!! want dat is ze wel waard
Et tu, Brute?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:25 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
oh nee, wacht.... het bleek haar knappere tweelingzus te zijn.
En ze kunnen samen meer fokkerts afhandelen in 1 nachtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:15 schreef -Wolf- het volgende:
Hopelijk heeft ze een tweelingzus. Dubbel zoveel kans om haar te vinden!
zo haal je de hele romantiek uit de situatie.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:16 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
En ze kunnen samen meer fokkerts afhandelen in 1 nacht![]()
Dat heb je mooi verwoordquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:20 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
zo haal je de hele romantiek uit de situatie.
we verloten een gouden condoom en de winnaar gets to ride the pony!![]()
En jij slaapt altijd met je handen boven de dekens zeker? Je avatar laat weinig ruimte voor speculatiequote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:56 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dus omdat jij zo nodig moest rukken gooi je dit topic omhoog met een waardeloze kick
Nee, ik slaap op mn buik en dat rukt een beetje lastigquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:28 schreef MI-5 het volgende:
[..]
En jij slaapt altijd met je handen boven de dekens zeker? Je avatar laat weinig ruimte voor speculatie![]()
Die ordinaire kop, die weggeplukte wenkbauwtjes, de geblondeerde kop, en inderdaad die tattoo.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die tattoo, die tieten, dat hoofdje, die staartjes! Dat biééérrrr!
Dat maakt ze juist geil, nerd.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:42 schreef Clint_Eastwood het volgende:
jammer van die tattoo
Ja.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:15 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Zouden die tetten nou echt zijn ?
ScheiBe! Heirate mir!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:17 schreef Clint_Eastwood het volgende:
We zijn nog steeds op zoek naar dit bierdrinkende meisje uit Duitsland
Wie o wie is ze![]()
helder lichtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:20 schreef rakotto het volgende:
misschien dat iemand hier info kan vinden over dat geile meiske: http://zattevrienden.be (URL staat op Plaatje).
goh... werk je ook bij de redactie van Spoorloos?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:20 schreef rakotto het volgende:
misschien dat iemand hier info kan vinden over dat geile meiske: http://zattevrienden.be (URL staat op Plaatje).
Voor haar zou ik het wel willen doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:59 schreef MI55ILLE het volgende:
[..]
goh... werk je ook bij de redactie van Spoorloos?
![]()
zou nog echt een optie zijn ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:08 schreef JimmyJames het volgende:
Zullen wij bij spoorloos aanbellen? Ik wil mn nichtje zo graag nog een keer zien![]()
En hoe heet dat programma dat vakantieliefdes voor je opspoort?
Ik eerstquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:53 schreef KansloosForEver het volgende:
helemaal kapot neuken
Ik dacht dat ze enig kind wasquote:
Nou ze is niet alleen goed voor de sex als je dat soms denkt. We hadden laatst nog een heel aardige discussie over het werk van Gerard 't Hooft aan een deterministische laag onder de quantummechanica. Onder het genot van een goedgetapt biertje uiteraard.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:11 schreef super-muffin het volgende:
ah, ze zit bij jou dus. Ik weet nooit met wie ze aan het neuken is, dat kind is echt altijd en overal.
Ziet er idd zeer smakelijk uitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:43 schreef JimmyJames het volgende:
Ok, samenvattend weten we dat het bierdrinkende meisje:
-Duits is
-Geil is
-Van bier houdt
Met die nagels mag ze mn rug wel even open krabbenquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:07 schreef _Liquid_ het volgende:
Ik ben zo verliefd op haar, ik ken die foto al best lang en elke dag denk ik weer....omg wat is ze lekker. Kijk die nagels alleen al dan.. zo mooi en verzorgd en sexy en whoeeee....![]()
![]()
Ik word gek, wie is het. We gaan NU naar duitsland en hangen overal dat plaatje op
Niet alleen dikke tietenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:00 schreef bodylotion het volgende:
Als ik mijn vriendin nou elke dag heel veel bier geef, krijgt ze dan ook dikke tieten?
En zo is het maar net, Alberto_Vermicelli !quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:12 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Waarschijnlijk is ze nu allang uitgewoond door Uli der Affengeile Tuup, een bierpensbezittende Duitser met een staartje in de nek en een voorliefde voor Krakauer halve meter worsten (om op te eten dan). Samen hebben ze twee kinderen, Matthias en Lothar, wonen ze in Bayern en werkt ze alweer in het lokale restaurant aldaar. Echter, de zwangerschap van de twee blagen (die verplicht een helm moeten dragen als ze gaan fietsen, wat erg gecompliceerd is af en toe met hun staartje in hun nek) heeft een dusdanige tol geëist dat de tieten van de dame in kwestie uitgeflubberd zijn, ze een dubbele kin van alle Krakauer halve meter worsten heeft gekregen en ze haar haar afgeknipt heeft, omdat alle vrouwen dat nu eenmaal doen als ze zwanger zijn...
Stop dus het zoeken naar het bierdrinkende meisje!
nu blijven ze rukkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:11 schreef -skippybal- het volgende:
Jezus, dit topic bestaat ook nog ja![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vorig jaar was ik er, nu helaas geen geld ervoorquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:08 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Gaat er nog iemand naar Oktoberfest om haar te vinden?
Ik wel![]()
iddquote:
Een TVP in de 291e postquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:03 schreef VandenBerg het volgende:
TVP'sel
Sterker nog, het is al begonnen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:19 schreef Burbo het volgende:
Bijna weer Oktoberfest!
Cool, nog meer plezante foto'squote:Op zaterdag 16 september 2006 21:20 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Sterker nog, het is al begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |