zie de rechterbovenhoek...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:18 schreef YellowLedbetter het volgende:
TIETUUHH, geil wijffie, maar dat komt natuurlijk omdat het mijn vriendin is. Hoe kom je aan die foto?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
In een ander topic had ik al geopperd om een speurtocht naar haar te houden. We moeten een simpel begin hebben, de bierbrouwerij van de pul. Misschien is ze wel een dochter van een zakenrelatie ofzo.
Ik heb het Adres van de bierbrouwerij + emailadres al weten te achterhalen. Kan iemand een goed duits emailtje typen om deze schone dame te traceren ?
Spaten-Franziskaner-Bräu
Marsstraße 46+48
80335 München
Tel. ++ 49 (0) 89 / 52 00-0
Emailadres: info@spaten-franziskaner-braeu.de
Goed, dan ben je ook behoorlijk triest.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
In een ander topic had ik al geopperd om een speurtocht naar haar te houden. We moeten een simpel begin hebben, de bierbrouwerij van de pul. Misschien is ze wel een dochter van een zakenrelatie ofzo.
Ik heb het Adres van de bierbrouwerij + emailadres al weten te achterhalen. Kan iemand een goed duits emailtje typen om deze schone dame te traceren ?
Spaten-Franziskaner-Bräu
Marsstraße 46+48
80335 München
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
In een ander topic had ik al geopperd om een speurtocht naar haar te houden. We moeten een simpel begin hebben, de bierbrouwerij van de pul. Misschien is ze wel een dochter van een zakenrelatie ofzo.Misschien is ze wel gewoon een anoniem meisje op Oktoberfest
Spaten-Franziskaner-Bräu
Marsstraße 46+48
80335 München
Ach gut, we krijgen best een touringcar vol hoor. En op het moment dat JIJ toch besluit mee te gaan, ik heb nog een plekje op de trekhaak voor je vrijgehouden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:27 schreef Murray het volgende:
[..]
Goed, dan ben je ook behoorlijk triest.
Ik ken überhaupt maar 1 woord duitsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:23 schreef -skippybal- het volgende:
3e topic in een uur ofzo al?![]()
En mijn Duits is ook bagger, en dat wil ik ook zo houden...........
Ze heet ook geen Helgaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:40 schreef -Sandstorm- het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat ze Helga zou heten, dus ik Google -> Afbeeldingen
Eerste plaatje linksboven![]()
![]()
![]()
![]()
Toch niet echt een Helga
Kameraden bei Spatenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
Spaten-Franziskaner-Bräu
Marsstraße 46+48
80335 München
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kameraden bei Spaten
Ich bin ein absoluter Wichser der nie eine Frau ohne zu bezahlen naher kennen lernt. Da sah ich diesen Dirndl und ich will ihnen 20 Kamelen bieten für diese blonde Frau.
MFG
Naam
Adres
[..]
Kameraden bei Spaten
Ich bin ein absoluter Wichser der nie eine Frau ohne zu bezahlen naher kennen lernt. Da sah ich diesen Dirndl und ich will ihnen 20 Kamelen bieten für diese blonde Frau.
MFG
Naam
Adres
[..]
Kameraden bei Spaten
MFG
Naam
Adres
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |