Dan zou dit haar een jaar of 8 geleden moeten zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 07:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze heet Anne trouwens, Anne Rats, is Nederlandse en actrice
toevallig hebben ze dezelfde trui en oorbellen toch?quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Zijn echt 2 verschillende dames hoor
Zou idd wel eens willen zien hoe ze er nu uit zietquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dan zou dit haar een jaar of 8 geleden moeten zijn.
[afbeelding]
Even vergelijken + 8 jaar:
[afbeelding]
zou kunnen.
Een een tepelquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:20 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Hier! Sauna & bier:
[afbeelding]
![]()
oeh nou..quote:
Meedoetquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:13 schreef JimmyJames het volgende:
Er zijn dus geen vorderingen geboekt met de zoektocht![]()
Ik vrees dat we contact zullen moeten opnemen met die fotograaf van Reuters, OF een advertentie plaatsen in een Munchse(?) krant, bekostigd door ons uiteraard (als we allemaal een euro of twee inleggen moet het kunnen).
Hoe zou de adv. trouwens moeten luiden? "We geilen enorm op je, kom alsjeblieft naar Nederland op onze kosten" Of iets diplomatieker?quote:
Zo'n pul?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
Zijn die dames nou eigenlijk aan het atten?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:17 schreef Clint_Eastwood het volgende:
We zijn nog steeds op zoek naar dit bierdrinkende meisje uit Duitsland
Wie o wie is ze![]()
[afbeelding]
atten???quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
Zijn die dames nou eigenlijk aan het atten?
ROFL ken ik maar LOLLERCOPTER!?!? wtf betekend dat dan?quote:memmen ! MEMMEN ! ROFL ! LOLLERCOPTER
Hele glas in 1 teug naar achter jetsenquote:
Hier hebben we dus niks aan. Pietverdriet, onze contactpersoon, woont geloof ik ergens in Duitsland...quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:47 schreef stribe het volgende:
Reuters is een persbureau, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd in Londen (Groot-Brittannië).
Reuters werd in 1851 in Londen opgericht door de Duitse immigrant Julius Reuters. Hij verzorgde financiële berichtgeving voor beurzen en beleggers in Parijs, Brussel en Aken. Later verzorgde hij ook niet-economisch nieuws en opende kantoren in andere Europese landen en de Verenigde Staten.
In 1925 nam het nationale Britse persagentschap een meerderheidsbelang in Reuters. In de Tweede Wereldoorlog kwam de neutraliteit van het persbureau daardoor onder druk te staan. Daarom werd het bureau in 1941 tot een zelfstandig bedrijf omgevormd.
Reuters bedient nu zowel de gedrukte pers als de audiovisuele media met artikelen en reportages. Wereldwijd heeft Reuters bijna 200 vestigingen en 2500 werknemers.
Bron. Wikipedia
quote:
ik vond een beetje achtergrond informatie van Reuters wel terecht..quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:53 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Hier hebben we dus niks aan. Pietverdriet, onze contactpersoon, woont geloof ik ergens in Duitsland...
En jij denkt dat Reuters weet wie dat meisje isquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:24 schreef DeHovenier het volgende:
We moeten contact opnemen met Reuters
In de aanval zeg ik!
Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:28 schreef DeHovenier het volgende:
Jij hebt dit topic geopend, heb jij suggesties? Dat meisje moet opgespoord worden!
Ah neejoh wat moet zij daar nou , ik ken nog een meisje die precies op haar lijkt qua gebit en mond ( maar ze is het neit hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vind de suggestie dat het Anne Rats zou zijn helemaal niet zo gek. Ik zie veel gelijkenissen ook al zit er acht jaar tussen die twee foto's. Ik kan alleen geen recente foto van haar vinden.
Van Ad Fundum, (een teug je glas leegdrinken) werd het Adje, en nu al attenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hele glas in 1 teug naar achter jetsen![]()
![]()
Weet wel bijna cker van niet , ik denk dat je er alleen achter komt door die foto op verschillende fora te zetten uit duitsland wie weet nog een groot forum ala fok in duitsland?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:32 schreef DeHovenier het volgende:
Laten we hopen dat die fotograaf weet wie dat meisje is die hij gefotografeerd heeft, anders weet ik het ook niet
zo'n festen zijn vaak in dorpjes, en aangezien het nog niet zolang geleden is weet hij misschien ook nog wel in welk stadsdeel het was (mocht het in de stad zijn)quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:32 schreef DeHovenier het volgende:
Laten we hopen dat die fotograaf weet wie dat meisje is die hij gefotografeerd heeft, anders weet ik het ook niet
Ze drinkt Spaten en dat word speciaal voor het Oktoberfest in Munchen gemaakt. Het is dus een foto gemaakt in een van de drie Spaten tenten in Munchen...quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:56 schreef stribe het volgende:
[..]
zo'n festen zijn vaak in dorpjes, en aangezien het nog niet zolang geleden is weet hij misschien ook nog wel in welk stadsdeel het was (mocht het in de stad zijn)
Zoon?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 03:22 schreef TruckingOtto het volgende:
zou ik toch zweren dat m'n stiefvader hier ook zo'n glas heeft staan![]()
kan 'm alleen niet vinden nu..![]()
Als ik de fotoserie van Reuters moet geloven liepen daar iets van 4 fotografen van het bureau (of het waren freelancers) rond.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:29 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet! misschien moet we idd wel bij reuters beginnen en dan vragen wie de fotograaf was dat helpt al iets misschien
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:25 schreef JimmyJames het volgende:
De enige manier om resultaat te boeken is de zaak ruchtbaarheid te geven op Duitse fora en vooral Duitse kranten. Dus aan de slag! En ik kan geen Duits dus ik sta nergens voor in.
quote:
Ik wil wel een stukje vertalen hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 16:37 schreef wamp1e het volgende:
kent nou niemand het duitse fok? ik gooi er wel een bericht neer in het engels als niemand durft.
hehe die middelste lijkt idd op een kerel...quote:Op maandag 13 maart 2006 17:20 schreef Molluck het volgende:
Die achterste is volgens mij ook niet lelijk hoor, die middelste komt nog niet aan de man al had hij al het bier op het Oktoberfest op.
Ik beken, die middelste dat ben ikquote:Op maandag 13 maart 2006 22:41 schreef timovos het volgende:
[..]
hehe die middelste lijkt idd op een kerel...
Dan weet je ook wie biermeisje is??quote:Op maandag 13 maart 2006 22:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik beken, die middelste dat ben ik![]()
www.heise.de/foren/quote:Op maandag 13 maart 2006 16:45 schreef wamp1e het volgende:
[..]
leuk, maar je snapt wat ik bedoel. gewoon een groot forum dat door iedereen gebruikt word.
haha wtf is dat?? De duitse GOT?quote:
Leer jij eerst maar eens Duitsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
haha wtf is dat?? De duitse GOT?![]()
Gebrauchen Die Suchen Funktion!!![]()
![]()
haphapquote:
nee 's duits voor heetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:38 schreef MI55ILLE het volgende:
heise is dat Duits voor hot? dan zit je misschien wel goed daar
Nee, dat heeft geen ruk met heet te maken, Heise staat voor de naam van een uitgeverij, Heise, oa van Ct Magazin, en Ix,quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:52 schreef timovos het volgende:
[..]
nee 's duits voor heet
daarom verfrist ze zichzelf natuurlijk ook met een lekker koud biertje
Weet jij dan wat andere grote Duitse fora met een opzet a la fok?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, dat heeft geen ruk met heet te maken, Heise staat voor de naam van een uitgeverij, Heise, oa van Ct Magazin, en Ix,
Naar de oprichter Heinz Heise
Gewoon een achternaam.
http://www.k-foren.de/ bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:54 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Weet jij dan wat andere grote Duitse fora met een opzet a la fok?
quote:Unterhalten sich zwei Bauern beim Stammtisch: "Du, stell dir bloß einmal vor"; schimpft der eine total sauer, "heute morgen bin ich doch tatsächlich in eine Radarfalle gefahren!"
"Und?" meinte der andere, "hat's geblitzt?" - "Nein, gescheppert!"
quote:essen zwei kannibalen einen clown.
sagt der eine: "der schmeckt aber komisch"
Zoiets ja... iets algemener mag ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.k-foren.de/ bijvoorbeeld?
En wat zijn de populaire Duitse blogs? (hetzelfde soort als Geenstijl.nl, retecool.com, etc)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.k-foren.de/ bijvoorbeeld?
geen ideequote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:28 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
En wat zijn de populaire Duitse blogs? (hetzelfde soort als Geenstijl.nl, retecool.com, etc)
Met net iets meer buurmeisje gehaltequote:Op maandag 20 maart 2006 16:05 schreef ScienceFriction het volgende:
Ze is het zusje van Elisha Cuthbert:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Vrouwen horen geen bier te drinken, evenals dat ze niet horen te poepen of ongesteld horen te worden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:17 schreef Clint_Eastwood het volgende:
We zijn nog steeds op zoek naar dit bierdrinkende meisje uit Duitsland
Wie o wie is ze![]()
[afbeelding]
Laten afdrukken op je shirt he, helpt met zoeken als je echt zat benquote:Op maandag 20 maart 2006 16:37 schreef MI-5 het volgende:
wat een geil wijf zeg....tering...jammer dat ze nog steeds niet gevonden is.
Ga overigens wel naar het Oktoberfest komend jaar.....en het biermerk verraad de tenten
waar ze kan zitten. Dat zijn er namelijk maar een paar en slechts 2 daarvan trekt veel jeugd...
Ik print gewoon die foto uit..met een rood kruis door de 2 andere meisjes en een groene cirkel om haar hoofd heen met de tekst: Ich suche ihr!!!!
Ben benieuwd :-)
"Ja.... ehm... we zijn haar vorig jaar in Oktober kwijtgeraakt tijdens het Oktoberfest... "quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:13 schreef Samcali het volgende:
Stuur eens een briefje naar de redactie van Spoorloos of Vermist. En bedenk er een tranentrekkend lulverhaal bij, dat dit een vermiste zus van je is waarvan je alleen deze ene foto hebt bijvoorbeeld ....
Succes verzekerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |