en vaak. Iedere dag wel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
idd
ik toe het teminste altijd lang!
lol iddquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:43 schreef Metro2005 het volgende:
vluggertjes zijn nooit leuk
geef mij maar lang en vaak
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:44 schreef UncleScorp het volgende:
veel vluggertjes maken 1 lange beurt
Hello all
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:46 schreef UncleScorp het volgende:
aha den Barra
Gij hebt ergens es gepost dat ge iemand kende waar ge tegen betaling wat met guns kon schieten ?
En ondertussen hebbek nieuwe airsoftgun ... een full metal M16![]()
En 's avonds hou ik me tegenwoordig bezig met naaien![]()
Ben lederen tasjes aan het maken voor aan de legergordel
mja was ene eddy nog iets in belgie... zla het thuis eens voor je opzoeken!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:46 schreef UncleScorp het volgende:
aha den Barra
Gij hebt ergens es gepost dat ge iemand kende waar ge tegen betaling wat met guns kon schieten ?
En ondertussen hebbek nieuwe airsoftgun ... een full metal M16![]()
En 's avonds hou ik me tegenwoordig bezig met naaien![]()
Ben lederen tasjes aan het maken voor aan de legergordel
Ja, dat is pas echt takkewerkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:59 schreef merlin693 het volgende:
ben ooit eens aan een malienkolder begonnen !nooit echt ver gekomen !
jaaahhh, creatief.. zeker in het licht van de eerdere opmerking:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:56 schreef UncleScorp het volgende:
ist grappig ofzo ?
ik ben gewoon een creatief persoon
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:44 schreef UncleScorp het volgende:
veel vluggertjes maken 1 lange beurt
Hello all
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:11 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hey goedemiddag lieve mensen![]()
Dag oompje![]()
alles goed? tijdje geleden
Iets meer sex zou wel mogenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:11 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hey goedemiddag lieve mensen![]()
Dag oompje![]()
alles goed? tijdje geleden
wil je van mij lenen?quote:
Dat ligt toch geheel aan jezelfquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Iets meer sex zou wel mogen![]()
voor de rest alles goed hoor
quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:16 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ga je je vriendin even leasen dan?
Vrouwepraatquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Dat ligt toch geheel aan jezelf![]()
Je moet er wel wat aan doen om dat te krijgen![]()
wat snap je niet dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:21 schreef gaai het volgende:
Zijn dit 'inside jokes' ? Want ik volg jullie écht niet meer......![]()
kan ook gewoon aan mij liggen, maar daar ga ik natuurlijk niet vanuit![]()
Spijtig dat we het als man ook zo es niet kunnen spelen ... als de vrouw goed genoeg haar best doet kan ze 's avonds wat sex krijgen ...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Dat ligt toch geheel aan jezelf![]()
Je moet er wel wat aan doen om dat te krijgen![]()
Lenen? moet ie het je dan teruggeven?quote:
tuurlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lenen? moet ie het je dan teruggeven?![]()
Vrouwen weten waar ze over praten en komen eerlijk voor dingen uit tenminstequote:
Nou... Scorp heeft een bloedmooie vrouw en twee schattige killertjes of romance. Hij is dus een soort rupsje nooitgenoeg. Tot grote hilariteit van ons allen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:21 schreef gaai het volgende:
Zijn dit 'inside jokes' ? Want ik volg jullie écht niet meer......![]()
kan ook gewoon aan mij liggen, maar daar ga ik natuurlijk niet vanuit![]()
Meer seks.......lenen........eigen bult dikke schuld.......vrouwenpraat........quote:
ThnQ !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou... Scorp heeft een bloedmooie vrouw en twee schattige killertjes of romance. Hij is dus een soort rupsje nooitgenoeg. Tot grote hilariteit van ons allen.
En iedere toespeling erop doet hem er weer aan denken. Ik ben daar met name, door mijn beeldende schrijfstijl ook vaak verantwoordelijk voor.
nee sorry ik zie je gewoon als een vriendquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Vrouwen weten waar ze over praten en komen eerlijk voor dingen uit tenminsteEn ze hebben vaak een enorme intuïtie
![]()
Voor meer sex kan je beter voldoende gaan lenen, waardoor je achteraf in de schulden zit = eigen schuld dikke bult ... en van vrouwepraat geraak je idd confusedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:28 schreef gaai het volgende:
[..]
Meer seks.......lenen........eigen bult dikke schuld.......vrouwenpraat........
![]()
*confuus
Zolang het in hun kraam past wel hoorquote:
*nee sorry ik vind je niet seksueel aantrekkelijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee sorry ik zie je gewoon als een vriend *
![]()
![]()
vrouwen en eerlijk
Vrouwen zijn om van te houden............niet om te begrijpenquote:
Ow en ik die dacht dat we vrouwen niet als lustobject mochten aanzien ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:34 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Vrouwen zijn om van te houden............niet om te begrijpen![]()
Zie je nu wel dat je het niet begrijptquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ow en ik die dacht dat we vrouwen niet als lustobject mochten aanzien ?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:42 schreef Metro2005 het volgende:
mijn vrouwtje is in elk geval wel een lustobject hoordaar lust ik wel pap van
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Pas om voor rondvliegende zwanen die naar lapland vliegen
De mijn ook hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:42 schreef Metro2005 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De mijn ook hoor
Daarom dat ik er nooit genoeg van krijg ...![]()
Dat is meestal ook wel een afdoende punt in een versiersituatie waar je geen zin in hebtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:33 schreef gaai het volgende:
[..]
*nee sorry ik vind je niet seksueel aantrekkelijk
daar heb je wel een punt
Hoop voor je dat ze ook pap van jou lustquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:42 schreef Metro2005 het volgende:
Daar wringt het schoentje meestal héquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:51 schreef nokwanda het volgende:
Hoop voor je dat ze ook pap van jou lust![]()
Of ze lust gewoon geen papquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Daar wringt het schoentje meestal hé
Weer de libido-balans
Pap moet je voeren ... handen op de rug en mondje openquote:
Dat zit wel goedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoop voor je dat ze ook pap van jou lust![]()
En dan vind jij het raar dat ze niet "eet"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Pap moet je voeren ... handen op de rug en mondje open
Nounou ... deed ik met de kindjes hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
En dan vind jij het raar dat ze niet "eet"![]()
Ach zo, en is dat wel gelukt?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nounou ... deed ik met de kindjes hoor
bij mij is het anderom... ik wil na 3 uur slapenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Daar wringt het schoentje meestal hé
Weer de libido-balans
aaaaaahhhhhhhhhhhhhh mijn leben!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Die oude versie dus. En dan hoor je die Nazi's dingen roepen en dan schiet je ze af
Toch grappig die oude spellen en de teksten die ze erbij zetten.
Zometeen monkey island 1 & 2 downloaden, 3 & 4 heb ik op origineel. En dan wil ik nog indiana jones de eerste delen.
Maar shoot-games is ook leuk
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
aaaaaahhhhhhhhhhhhhh mijn leben!!!!!!!!!!
Ja... eigenlijk wel. ik zou in dat geval denken: okay dan. Maar dan wel goed kauwenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
En dan vind jij het raar dat ze niet "eet"![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja... eigenlijk wel. ik zou in dat geval denken: okay dan. Maar dan wel goed kauwen![]()
heb net mn eigen UNIX dedicated Call of Duty server runnen.....iemand ook zin om te knallen ?quote:Wolfenstein
Ja dat zeg ik nou wel, met mijn grote bek. Maar eigenlijk lust ik er zelf ook wel pap van en vind ik het eigenlijk helemaal niet erg om door een specifieke persoon OOK als lustobject gezien te worden.quote:
coke.... was een vermakelijk spelquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:16 schreef UncleScorp het volgende:
mja maar nie vanop 't werk
En thuis hebbek COD2 er al af gegooid
had het 2 keer doorgespeeld
my kind of womanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:23 schreef nokwanda het volgende:
Ja dat zeg ik nou wel, met mijn grote bek. Maar eigenlijk lust ik er zelf ook wel pap van en vind ik het eigenlijk helemaal niet erg om door een specifieke persoon OOK als lustobject gezien te worden.![]()
Tuurlijk, vind ik ook niet ergquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik het eigenlijk helemaal niet erg om door een specifieke persoon OOK als lustobject gezien te worden.![]()
Volgens mij haal je twee dingen door elkaar, zunnequote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ow en ik die dacht dat we vrouwen niet als lustobject mochten aanzien ?
Dat is elkaar voor de gek houden en zijn stomme spelletjesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:34 schreef nokwanda het volgende:
Ik zit nu eigenlijk te wachten tot de man een keer gaat huilen dat ie alleen maar een lustobject voor me lijkt te zijn![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Dat is elkaar voor de gek houden en zijn stomme spelletjes![]()
volgens mij houden jullie gewoon van elkaar. Jullie zijn elkaars hou-van objecten. Lust inbegrepen![]()
'Kom hierrrrrrr jij lust en m'n leven object!'quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Maar in het kader van de lol is het wel leuk om af en toe over lustobjecten te mekkeren. Houdt de humor erin
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:41 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
'Kom hierrrrrrr jij lust en m'n leven object!'![]()
ooowwwww, valt nog best mee.... je kunt het nog uitstellen tot vanavond. het zou pas echt erg zijn als je nu je boel zou neersmijten op het werk en je naar huis zou spoeden om je vrouw een stevige beurt te geven.quote:
Duidelijk dat jij vanuit het vrouwenbrein denkt ... de vrouw moet nog steeds toestemming geven hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:43 schreef nokwanda het volgende:
ooowwwww, valt nog best mee.... je kunt het nog uitstellen tot vanavond. het zou pas echt erg zijn als je nu je boel zou neersmijten op het werk en je naar huis zou spoeden om je vrouw een stevige beurt te geven.
quote:
Vrienden van mij spelen vooral Battlefield 2 tegenwoordig ... maar ik zal een nieuwe pc nodig hebben om dat te kunne draaien :/quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:44 schreef merlin693 het volgende:
COD 1 he uncle....enuh multiplayer is niet te vergelijken met single he40 man Mayham rules
![]()
wbquote:
Dank je......maar ga je nou seks hebben vanaaf of niet....?quote:
Ik heb dat spel nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:14 schreef merlin693 het volgende:
[..]
heb net mn eigen UNIX dedicated Call of Duty server runnen.....iemand ook zin om te knallen ?
grmblquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:49 schreef gaai het volgende:
Dank je......maar ga je nou seks hebben vanaaf of niet....?![]()
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:49 schreef gaai het volgende:
[..]
Dank je......maar ga je nou seks hebben vanaaf of niet....?![]()
Uhuhquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
grmbl
Je weet toch dat enkel de vrouw beslist ?
Anders is het verkrachting ...
legaal voor de key die je nodig hebt om op een officiele server te kunnen spelen..ik draai mn eigen waarbij ik serial key check uit heb staanquote:Heb je de legale versie Mijn broer zegt dat je de legale versie moet hebben altijd of zoiets Of heeft hij dat fout.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:53 schreef merlin693 het volgende:
[..]
legaal voor de key die je nodig hebt om op een officiele server te kunnen spelen..ik draai mn eigen waarbij ik serial key check uit heb staan![]()
![]()
maar ik heb 'm echt origineel ! (een van de weinige hehehe )
Maar je lijkt er niet zeker van of niet blij mee gezien jequote:
Ja ooowwww dat kan ik ook niet uitSTAAN als Mike dat bij mij doet en Isabella ziet het gewoonquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:45 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Duidelijk dat jij vanuit het vrouwenbrein denkt ... de vrouw moet nog steeds toestemming geven hoor.
En dan willen vrouwen emancipatie ... ze beseffen amper over hoeveel zij beslissen
En nu lopen er 2 kleine monstertjes in de weg hé
Zoals onze kleinste ... als ik mijn vrouw in haar kont durf te knijpen heeft ie het gezien hoor
Ik moest nog even bijkomen......quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar je lijkt er niet zeker van of niet blij mee gezien jenot so smiley
Zij zal geen sex krijgen vanavond ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:56 schreef nokwanda het volgende:
Maar je lijkt er niet zeker van of niet blij mee gezien jenot so smiley
*shrug* Het kan erger. Een keer in de kont knijpen lijkt me zo'n ramp nog niet. Nou ja.... full blast sex.... nee, dat nou ook weer niet. Maar een zoen of een keer knijp. pfff. Big deal.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja ooowwww dat kan ik ook niet uitSTAAN als Mike dat bij mij doet en Isabella ziet het gewoon![]()
![]()
Pure uitputting.......als ik seks wil dan krijg ik seksquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zij zal geen sex krijgen vanavond ?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zij zal geen sex krijgen vanavond ?
Hey Lassie, there ye arequote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:02 schreef vamperotica het volgende:
hello
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:02 schreef vamperotica het volgende:
hello
UItgeput of niet... als ze wil dan krijgt ze hetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:00 schreef gaai het volgende:
[..]
Pure uitputting.......als ik seks wil dan krijg ik seks![]()
![]()
Wat dacht je dan dat als je voorover gebukt staat voor het ledikantje/bij de commode en hij achter je komt staan en zijn armen om je heen doet maar tegelijkertijd van die 'leuke bewegingen' maaktquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*shrug* Het kan erger. Een keer in de kont knijpen lijkt me zo'n ramp nog niet. Nou ja.... full blast sex.... nee, dat nou ook weer niet. Maar een zoen of een keer knijp. pfff. Big deal.
Wat hebben vrouwen dan te klagen ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:06 schreef nokwanda het volgende:
UItgeput of niet... als ze wil dan krijgt ze het![]()
![]()
Aye... shit.... dank u.... en nu ook in het mijnequote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:04 schreef merlin693 het volgende:
waarom draaid dat tune-tje" daar heb je flipper " nu in mn hoofd ??
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:08 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wat dacht je dan dat als je voorover gebukt staat voor het ledikantje/bij de commode en hij achter je komt staan en zijn armen om je heen doet maar tegelijkertijd van die 'leuke bewegingen' maakt![]()
En hij smilet dan quasi onschuldig van 'ze ziet toch niks?' Yeah right![]()
Je ziet Isabella dan gewoon kijken van 'Paaardon?' met haar amper tien maandjes
Ben jij niet stiekem Mikequote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Look who's talking
Eigen schuld meid, moest je maar niet zo'n lekkere kont hebben![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Look who's talking
Eigen schuld meid, moest je maar niet zo'n lekkere kont hebben![]()
Ja we pleiten onschuldig ...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
![]()
dan kunnen wij mannen er niets meer aan doen
Nee, maar ik probeerde me even zijn *kuch* beweegredenen voor te stellenquote:
'Beweegredenen' heerlijk toch ook hè van die woordgamesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, maar ik probeerde me even zijn *kuch* beweegredenen voor te stellen
En je zei dat Isabella soms precies op hem lijkt??quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:15 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Het mooiste van alles die smiley die je gebruikte Nok, is precies Mike ---->![]()
![]()
Ja joh, ze heeft al een bril en een ringbaardjequote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En je zei dat Isabella soms precies op hem lijkt??![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:20 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja joh, ze heeft al een bril en een ringbaardje![]()
quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:21 schreef gaai het volgende:
[..]
![]()
hou's op jullie........![]()
*niet meer bijkomt
quote:
ja, was een typo. Maar er nog al wat vandaag.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:21 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Snel de E in een A veranderd Nok?
hihi
heeft Baard- a- mamma zich al geschorenquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja, was een typo. Maar er nog al wat vandaag.![]()
Ja ik merk het. Ik kan je laatste zin niet eens ontcijferenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja, was een typo. Maar er nog al wat vandaag.![]()
Eergisteren om precies te zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heeft Baard- a- mamma zich al geschoren
quote:
Ja.. hallo... dat ligt aan die blonde van je, niet aan onsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:28 schreef UncleScorp het volgende:
Ik zou beter offline gaan ...
kan me zo totaal niet concentreren ...
![]()
Waaropquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:28 schreef UncleScorp het volgende:
Ik zou beter offline gaan ...
kan me zo totaal niet concentreren ...
![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hier kan je goed zien dat hij echt op dat icoontje lijkt Nok
Mijn computernerdy![]()
Dit was bij z'n ma thuis de tweede kerstdag
Was een fijne dag.......
[afbeelding]
Je hebt gelijk zeg! Dat is 'm gewoonquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hier kan je goed zien dat hij echt op dat icoontje lijkt Nok
Mijn computernerdy![]()
Dit was bij z'n ma thuis de tweede kerstdag
Was een fijne dag.......
[afbeelding]
grmbl ik was er net wat overquote:
quote:
quote:
thanks ook jijquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb last van storingen in de computer weer volgens mij, klote torrents.
Leuke foto Barb
Ben alle p2p zooi er weer afgooien. Troep
newnova maar mijn computer raak fucked up ervan dus ik stop met die rotzooi, ik weet ook niet wat ze in die bestanden proppen allemaal.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:56 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
thanks ook jij![]()
Hier nog 1!
Zit je ook op extreme power torrents?
Oh jee...geen opkomst van een depressie hopelijk?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Mooi plaatje
Ik heb soms last van stress nog, het is pure stress en dan irriteer ik me dus.
Stress zie ik gewoon als stroring. Plaatje is inderdaad ontspannend
Het universum heeft ook een blauwdruk las ik ooit.
[afbeelding]
Zo voel ik me op zulke momenten, alleen geen hoofdpijn erbij.
Gewoon een onschuldige storing/dipquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Oh jee...geen opkomst van een depressie hopelijk?
Die poes van je is wel heeel erg leukquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die poes van je is wel heeel erg leuk![]()
Ik moet er gewoon steeds naar kijken
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:02 schreef gaai het volgende:
[..]
![]()
't Is chococat......uit dezelfde 'stal' als hello kitty......
Oooowwww, btw... chococat is even scheel als ik op de avatarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]Chococat....
Dat bedoelde ik gister toen ik zei: ha, zwarte poes. (ik had een antwoord als: ha, schele muk of zoiets verwacht)
Hij's schattig![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oooowwww, btw... chococat is even scheel als ik op de avatarDe schele muk
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:47 schreef gaai het volgende:
[..]
![]()
Soms weet ik me in te houden........![]()
Ik heb trouwens ook een échte zwarte poes.......die heet Dora en is net 9 maanden oud![]()
Hier zijn er nog 2 in huis : Herman, de dikke grote oranje kater van bijna 2quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dora.... het onzichtbare vriendinnetje van mijn achterbuurmeisje toen ze 3 was
Hier zijn er 4.
Opperpoes, de oranje Rosa, dan is er lapje Spicy, Kater in zwart witte smoking George en grijs witte veeeel te vette mooieogenpoes Chippy
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:03 schreef Genverbrander het volgende:
ziezo, net 2x groenlinks gestemd
Niet vergeten te stemmen he mensen??!?!
word voor mij geregeld!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:03 schreef Genverbrander het volgende:
ziezo, net 2x groenlinks gestemd
Niet vergeten te stemmen he mensen??!?!
Ik heb hier ook een veeeeel te vet, grijs gestreept huis tuin en keukenmodel, Wiccaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dora.... het onzichtbare vriendinnetje van mijn achterbuurmeisje toen ze 3 was
Hier zijn er 4.
Opperpoes, de oranje Rosa, dan is er lapje Spicy, Kater in zwart witte smoking George en grijs witte veeeel te vette mooieogenpoes Chippy
Jaaa, mijn autistische katje. Hij's lief maar lastigquote:
Ik zal straks ook mijn poesje spammenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:19 schreef gaai het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
enne ik heb ook al gestemd![]()
Liggen jouw kinderen nog niet op bed?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:28 schreef UncleScorp het volgende:
zijn jullie nog steeds bezig over poesjes ?![]()
Ben jij nog steeds niet met je poesje bezig?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:28 schreef UncleScorp het volgende:
zijn jullie nog steeds bezig over poesjes ?![]()
Nee, de pap was nog niet opquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Liggen jouw kinderen nog niet op bed?![]()
En die zal ook niet opkomen zolang die blagen niet gaan pitten.quote:
Wat doe je hier dan? En wij maar speculeren achter de schermen over hoe ver je inmiddels zou zijn...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:30 schreef UncleScorp het volgende:
ja toch wel
ze liggen er al braafjes in
o ja, da's waar ookquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:35 schreef UncleScorp het volgende:
the time has gotta be right
als de kids in bed liggen puffen wij meestal ook ff uit, zij voor tv en ik in mijn kot
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hoi allemaal sorry dat ik zo binnen kom vallen....
Is Nok er ook trouwens...?
heb vandaag lekker gewinkeld, het net leuk gehad met de buurvrouw boven gezellig bijkletsen....
Isabella ligtnet op bed....
maar nu ik alleen ben heb ik ff een dipje, omdat ik Michael zo mis. Waarom moeten die dingen allemaal zo gaan![]()
Ik weet dat hij mij (ons) ook mist, en dat hij mijn mails leest (die van gisteren was een lyric van Alicia Keys en Christina Aguilera en die van vanmorgen eentje over depressie, of hij het op z'n gemak wil doorlezen en dat ik hem voorlopig met rust laat...) maar hij stuurt niks terug, belt niet. Ik weet helemaal niet hoe het op z'n stage is gegaanhoe het daar gaat bij z'n ma enz.
Ik weet het gewoon ff niet meer. Moet ik hem maar ff laten gaan?
Bedankt lieve Barra.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey lieve jij!
laat hem maar ff ...... wij mannen kunnen af en toe behoorlijke klootzakken zijn en dat soort mailtjes voor een lagere prioriteit beoordelen. hij mist je gewoon verschrikkelijk en weet niet wat hij moet zeggen.
ps: waarschijnlijk heeft hij zijn ma vermoord.![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Bedankt lieve Barra.
Zijn ma vermoord?![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
grapje gekkie!
wou je weer aant lachen maken
je bent vast veeeel mooier als je lacht![]()
barb wanneer ga je het rvdb-topic deel 52 openen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]snap ik wel hoor andere gekkie
m'n oma zei vroeger als ik huilde juist dat ze me mooi vond![]()
om me te plagen
Nu ben ik er wel weer. was even aan de foon.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hoi allemaal sorry dat ik zo binnen kom vallen....
Is Nok er ook trouwens...?
heb vandaag lekker gewinkeld, het net leuk gehad met de buurvrouw boven gezellig bijkletsen....
Isabella ligtnet op bed....
maar nu ik alleen ben heb ik ff een dipje, omdat ik Michael zo mis. Waarom moeten die dingen allemaal zo gaan![]()
Ik weet dat hij mij (ons) ook mist, en dat hij mijn mails leest (die van gisteren was een lyric van Alicia Keys en Christina Aguilera en die van vanmorgen eentje over depressie, of hij het op z'n gemak wil doorlezen en dat ik hem voorlopig met rust laat...) maar hij stuurt niks terug, belt niet. Ik weet helemaal niet hoe het op z'n stage is gegaanhoe het daar gaat bij z'n ma enz.
Ik weet het gewoon ff niet meer. Moet ik hem maar ff laten gaan?
Het is echt vreselijk moeilijk nu. Dat is zooooo te begrijpen. En jij wordt heen en weer geslingerd tussen bezorgdheid om hem en ook ruimte willen geven. Ook voor hem. Maar ook om even een teken van leven te horen. Kun je hem niet even bellen? Gewoon om te horen of alles goed is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nu ben ik er wel weer. was even aan de foon.
quote:
geem emergie nu in elk gevalquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:24 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
barb wanneer ga je het rvdb-topic deel 52 openen?
Ik weet het, Nok. Als hij zelf niet belt dan bel ik hem misschien....van de week of zoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk moeilijk nu. Dat is zooooo te begrijpen. En jij wordt heen en weer geslingerd tussen bezorgdheid om hem en ook ruimte willen geven. Ook voor hem. Maar ook om even een teken van leven te horen. Kun je hem niet even bellen? Gewoon om te horen of alles goed is.
Ruimte nodig hebben is okay. Maar niks laten horen hoeft dan ook weer niet. Daar komt net dat beetje verantwoordelijkheid naar jou en Isabella om de hoek kijken. Geen enkele depressie mag daar een excuus voor zijn.
Al is het niet voor een lang gesprek. al is het maar even om te zeggen dat ie er nog is. dat je zijn stem even gehoord hebt.
Ik kan het me echt voorstellen, meid.
wat heb ik met die M?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
geem emergie nu in elk gevaljij mag het ook doen
![]()
Viel me ook al op ja. Of luie werkers. Want uiteindelijk wordt er het meest gepost tijdens kantoorurenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus spammerts zijn we ook he... zitten we alweer op blz 5
En ik heb slanke lange vingersquote:
je msn is doomedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:56 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
En ik heb slanke lange vingersnaja, misschien is het omdat ik vocht vast hou zo in m'n zwangerschap
![]()
NOK kan niet meer op msn komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij deed al raar en nu kan ik er helemaal niet op![]()
leg uit?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:58 schreef nokwanda het volgende:
maar google talk of yahoo messenger kan ook
quote:
De server ligt eruitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:
81000314
dat is de code die erbij staat.
Vaagheid![]()
Want kom je uit het niets opeensquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:04 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik zal hier ff antwoord geven nokwanda.
We hebben allemaal alle elementen maar van het ene element hebben we meer dan het andere (bij sommige mensen is alles gelijk verdeeld).
En dat zijn die mensen die open staan maar met "gezond verstand" blijven kijken ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:04 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik zal hier ff antwoord geven nokwanda.
We hebben allemaal alle elementen maar van het ene element hebben we meer dan het andere (bij sommige mensen is alles gelijk verdeeld).
ja, duidelijkquote:
Ik ben een aap van Chinees sterrenbeeld trouwens. Een metaal aapquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat zijn die mensen die open staan maar met "gezond verstand" blijven kijken ?
Dan ga ik even van mezelf uit.... meer een vuurding maar ook genoeg aards materiaal, denk ik zo.![]()
Kijk even verder mijn vriendenkring rond
Gewoon Googletalk downloaden. Of yahoo messenger. Maar dan moet je ook een account hebben. Ik stuur je wel een gmail account. Is sowiezo lekkerder dan een hotmailquote:
Ik ga zo ook slaaaapie doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
msn is hier ook dood barbie
ik en nokje googletalken altijdheb het programma alleen nooit gedownload... ik doe het altijd in me gmail browser
![]()
ik ga naar me bed...voel me kut!![]()
vanaaf ook niet wezen sporten..
keertje vroeg t mandje in en morgen weer helemaal "fris en fruitig" of "fucked up en FUBAR"
we zullen zien
Heb even gekeken en bij jou is het inderdaad aardig verdeeldquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat zijn die mensen die open staan maar met "gezond verstand" blijven kijken ?
Dan ga ik even van mezelf uit.... meer een vuurding maar ook genoeg aards materiaal, denk ik zo.![]()
Kijk even verder mijn vriendenkring rond
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gewoon Googletalk downloaden. Of yahoo messenger. Maar dan moet je ook een account hebben. Ik stuur je wel een gmail account. Is sowiezo lekkerder dan een hotmail
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
msn is hier ook dood barbie
ik en nokje googletalken altijdheb het programma alleen nooit gedownload... ik doe het altijd in me gmail browser
![]()
ik ga naar me bed...voel me kut!![]()
vanaaf ook niet wezen sporten..
keertje vroeg t mandje in en morgen weer helemaal "fris en fruitig" of "fucked up en FUBAR"
we zullen zien
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
lekker en morgen weer beter voelen. Ik ben ook nog steeds een beetje raar hoor.
Maar om jou nou te hoeren zeggen: ik voel me kut. Dat is nogal verbazingwekkend![]()
Zou het dan toch iets met die ring rond de maan te maken hebbenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
lekker en morgen weer beter voelen. Ik ben ook nog steeds een beetje raar hoor.
Maar om jou nou te hoeren zeggen: ik voel me kut. Dat is nogal verbazingwekkend![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:09 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Heb even gekeken en bij jou is het inderdaad aardig verdeeld![]()
Zou best kunnen. Heb de indruk dat de maan regelmatig rare dingen met me doet. Maar dat kan ook aan andere zaken liggen die dan net samenkomen. Maar vandaag is de stand van de maan niet zodanig dat ik er raar van word.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Zou het dan toch iets met die ring rond de maan te maken hebben![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nok lees nou eens wat je typte
Nee hij is leuk zoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
zie het nu pas. Ik zal hem niet editten
Ik niet maar er lopen er hier ook een paar te mopperenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Heb de indruk dat de maan regelmatig rare dingen met me doet. Maar dat kan ook aan andere zaken liggen die dan net samenkomen. Maar vandaag is de stand van de maan niet zodanig dat ik er raar van word.
Maar heb jij er ook last van dan?
heb ik je net gemaild op je nieuwe gmail accountquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:
LOL Nok...ik heb al een gmail account, maar dan heb ik er gewoon 2 nu![]()
hoe kan je dan chatten...?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:23 schreef Analyzing_Barb het volgende:
nou ik hou het niet meer uit, ik zou wel verder willen chatten met je Nok..maar ben echt moe en pijn aan m'n kont door die bureaustoel...tot morgen xxx
ook voor de rest
Hey Vampquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:27 schreef vamperotica het volgende:
joehoe....
ik voelde me al een beetje genegeerd....quote:
Welnee gekkerd. Niet hierquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ik voelde me al een beetje genegeerd....![]()
nee.... Ik weet het1quote:
euh???? Geen idee. Nergens hoop ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nee.... Ik weet het1![]()
maarwaardan wel?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef vamperotica het volgende:
hihi... ik hoop het ook niet... maar ja, ben altijd wel goed geweest in tegen mezelf praten... Op een gegeven moment merk je geen verschil meer!
Tijd voor bad en bed denk ik....
idd....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja... dan ben je iig nooit eenzaam.
Hier ook tijd voor bed. Morgen een lange drukke dag.
nah ja... nog altijd beter dan wachten op de verkiezingsuitslagquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:03 schreef UncleScorp het volgende:
morgeu
en jaja het is er gister nog van gekomen, maar het was zo het laatste moment van de dag
niet echt wow dus
Ik kreeg gister nog 'n vriend op bezoek en zij is nog naar 'n vriendin geweest en was pas om 23u terug
Wanneer is die eigenlijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nah ja... nog altijd beter dan wachten op de verkiezingsuitslag![]()
PvdA heeft over de hele linie stemmen gewonnen. Vooral in Rotterdam geloof ik. Hier in Nijmegen ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:19 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wanneer is die eigenlijkde uitslag? Ik hoop dat PvdA het is geworden! Weg met CDA
![]()
Mij eigenlijk ook niet. Alleen heb ik de handicap dat ik een mening heb.quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:19 schreef UncleScorp het volgende:
politiek interesseert me zo geen zak
Maar jullie hebben wel knappe vrouwelijke ministers... ik bedoel...... wij moeten het met de liplozen als Verdonk doen. Daar krijg je als man toch spontaan een slappe vanquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:30 schreef UncleScorp het volgende:
mss dat het in NL anders is maar hier in Belgie ...![]()
Na de verkiezingen zitten er gewoon andere gezichten, de corruptie en zakkenvullerij gaat gewoon verder.
Dat compenseert bij mij 'n beetjequote:Op woensdag 8 maart 2006 08:32 schreef nokwanda het volgende:
Daar krijg je als man toch spontaan een slappe van![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat compenseert bij mij 'n beetje
En wat wil je daarmee zeggen Uncle?quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:02 schreef UncleScorp het volgende:
voila, het topic "waar oompje scorp weer es langskomt" zit er weer bijna op![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:03 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge oompje, toch nog je pap op gekregen gisteravond lees ik
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik ga ff de strijd met de regen aan, boodschappen doen enzo. Tot straks
Het bioritme schommelt te hard tegenwoordigquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:04 schreef nokwanda het volgende:
Een klein beetje
Wat zei Scorp ook al weer nog meer? Vele vluggertjes maken een grote beurt? Zoiets toch? Nou..... dan mag ik voor hem hopen dat ie meer van dit soort avonden mee maakt de komende tijd![]()
morgeuquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:12 schreef Metro2005 het volgende:
mogge allemaal
Gister gestemd op nederland mobiel, helaas 0 zetels
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:12 schreef Metro2005 het volgende:
mogge allemaal
Gister gestemd op nederland mobiel, helaas 0 zetels
Dat kan een goed teken zijn..... dat kan namelijk betekenen dat je zelf voldoende erotisch attribuut bent zoadat die stomme shit niet nodig isquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het bioritme schommelt te hard tegenwoordig
Plus liggen er nog nieuwe erotische attributen al weken in de kast ... nog spiksplinternieuw![]()
te koop aanbieden op marktplaats en zeggen dat ze al gebruikt zijn... krijg je het dubbele ervoor terugquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het bioritme schommelt te hard tegenwoordig
Plus liggen er nog nieuwe erotische attributen al weken in de kast ... nog spiksplinternieuw![]()
lol je word oudquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:19 schreef UncleScorp het volgende:
Die stomme shit (?) is maar voor 'n beetje afwisseling ... elke dag hetzelfde uur, zelfde plaats en zelfde standje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |