Uhuhquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
grmbl
Je weet toch dat enkel de vrouw beslist ?
Anders is het verkrachting ...
legaal voor de key die je nodig hebt om op een officiele server te kunnen spelen..ik draai mn eigen waarbij ik serial key check uit heb staanquote:Heb je de legale versie Mijn broer zegt dat je de legale versie moet hebben altijd of zoiets Of heeft hij dat fout.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:53 schreef merlin693 het volgende:
[..]
legaal voor de key die je nodig hebt om op een officiele server te kunnen spelen..ik draai mn eigen waarbij ik serial key check uit heb staan![]()
![]()
maar ik heb 'm echt origineel ! (een van de weinige hehehe )
Maar je lijkt er niet zeker van of niet blij mee gezien jequote:
Ja ooowwww dat kan ik ook niet uitSTAAN als Mike dat bij mij doet en Isabella ziet het gewoonquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:45 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Duidelijk dat jij vanuit het vrouwenbrein denkt ... de vrouw moet nog steeds toestemming geven hoor.
En dan willen vrouwen emancipatie ... ze beseffen amper over hoeveel zij beslissen
En nu lopen er 2 kleine monstertjes in de weg hé
Zoals onze kleinste ... als ik mijn vrouw in haar kont durf te knijpen heeft ie het gezien hoor
Ik moest nog even bijkomen......quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar je lijkt er niet zeker van of niet blij mee gezien jenot so smiley
Zij zal geen sex krijgen vanavond ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:56 schreef nokwanda het volgende:
Maar je lijkt er niet zeker van of niet blij mee gezien jenot so smiley
*shrug* Het kan erger. Een keer in de kont knijpen lijkt me zo'n ramp nog niet. Nou ja.... full blast sex.... nee, dat nou ook weer niet. Maar een zoen of een keer knijp. pfff. Big deal.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja ooowwww dat kan ik ook niet uitSTAAN als Mike dat bij mij doet en Isabella ziet het gewoon![]()
![]()
Pure uitputting.......als ik seks wil dan krijg ik seksquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zij zal geen sex krijgen vanavond ?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zij zal geen sex krijgen vanavond ?
Hey Lassie, there ye arequote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:02 schreef vamperotica het volgende:
hello
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:02 schreef vamperotica het volgende:
hello
UItgeput of niet... als ze wil dan krijgt ze hetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:00 schreef gaai het volgende:
[..]
Pure uitputting.......als ik seks wil dan krijg ik seks![]()
![]()
Wat dacht je dan dat als je voorover gebukt staat voor het ledikantje/bij de commode en hij achter je komt staan en zijn armen om je heen doet maar tegelijkertijd van die 'leuke bewegingen' maaktquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*shrug* Het kan erger. Een keer in de kont knijpen lijkt me zo'n ramp nog niet. Nou ja.... full blast sex.... nee, dat nou ook weer niet. Maar een zoen of een keer knijp. pfff. Big deal.
Wat hebben vrouwen dan te klagen ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:06 schreef nokwanda het volgende:
UItgeput of niet... als ze wil dan krijgt ze het![]()
![]()
Aye... shit.... dank u.... en nu ook in het mijnequote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:04 schreef merlin693 het volgende:
waarom draaid dat tune-tje" daar heb je flipper " nu in mn hoofd ??
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:08 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wat dacht je dan dat als je voorover gebukt staat voor het ledikantje/bij de commode en hij achter je komt staan en zijn armen om je heen doet maar tegelijkertijd van die 'leuke bewegingen' maakt![]()
En hij smilet dan quasi onschuldig van 'ze ziet toch niks?' Yeah right![]()
Je ziet Isabella dan gewoon kijken van 'Paaardon?' met haar amper tien maandjes
Ben jij niet stiekem Mikequote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Look who's talking
Eigen schuld meid, moest je maar niet zo'n lekkere kont hebben![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Look who's talking
Eigen schuld meid, moest je maar niet zo'n lekkere kont hebben![]()
Ja we pleiten onschuldig ...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
![]()
dan kunnen wij mannen er niets meer aan doen
Nee, maar ik probeerde me even zijn *kuch* beweegredenen voor te stellenquote:
'Beweegredenen' heerlijk toch ook hè van die woordgamesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, maar ik probeerde me even zijn *kuch* beweegredenen voor te stellen
En je zei dat Isabella soms precies op hem lijkt??quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:15 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Het mooiste van alles die smiley die je gebruikte Nok, is precies Mike ---->![]()
![]()
Ja joh, ze heeft al een bril en een ringbaardjequote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En je zei dat Isabella soms precies op hem lijkt??![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:20 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja joh, ze heeft al een bril en een ringbaardje![]()
quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:21 schreef gaai het volgende:
[..]
![]()
hou's op jullie........![]()
*niet meer bijkomt
quote:
ja, was een typo. Maar er nog al wat vandaag.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:21 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Snel de E in een A veranderd Nok?
hihi
heeft Baard- a- mamma zich al geschorenquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja, was een typo. Maar er nog al wat vandaag.![]()
Ja ik merk het. Ik kan je laatste zin niet eens ontcijferenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja, was een typo. Maar er nog al wat vandaag.![]()
Eergisteren om precies te zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heeft Baard- a- mamma zich al geschoren
quote:
Ja.. hallo... dat ligt aan die blonde van je, niet aan onsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:28 schreef UncleScorp het volgende:
Ik zou beter offline gaan ...
kan me zo totaal niet concentreren ...
![]()
Waaropquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:28 schreef UncleScorp het volgende:
Ik zou beter offline gaan ...
kan me zo totaal niet concentreren ...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |