Zie je nu wel dat je het niet begrijptquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ow en ik die dacht dat we vrouwen niet als lustobject mochten aanzien ?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:42 schreef Metro2005 het volgende:
mijn vrouwtje is in elk geval wel een lustobject hoordaar lust ik wel pap van
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Pas om voor rondvliegende zwanen die naar lapland vliegen
De mijn ook hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:42 schreef Metro2005 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De mijn ook hoor
Daarom dat ik er nooit genoeg van krijg ...![]()
Dat is meestal ook wel een afdoende punt in een versiersituatie waar je geen zin in hebtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:33 schreef gaai het volgende:
[..]
*nee sorry ik vind je niet seksueel aantrekkelijk
daar heb je wel een punt
Hoop voor je dat ze ook pap van jou lustquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:42 schreef Metro2005 het volgende:
Daar wringt het schoentje meestal héquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:51 schreef nokwanda het volgende:
Hoop voor je dat ze ook pap van jou lust![]()
Of ze lust gewoon geen papquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Daar wringt het schoentje meestal hé
Weer de libido-balans
Pap moet je voeren ... handen op de rug en mondje openquote:
Dat zit wel goedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoop voor je dat ze ook pap van jou lust![]()
En dan vind jij het raar dat ze niet "eet"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Pap moet je voeren ... handen op de rug en mondje open
Nounou ... deed ik met de kindjes hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
En dan vind jij het raar dat ze niet "eet"![]()
Ach zo, en is dat wel gelukt?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nounou ... deed ik met de kindjes hoor
bij mij is het anderom... ik wil na 3 uur slapenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Daar wringt het schoentje meestal hé
Weer de libido-balans
aaaaaahhhhhhhhhhhhhh mijn leben!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Die oude versie dus. En dan hoor je die Nazi's dingen roepen en dan schiet je ze af
Toch grappig die oude spellen en de teksten die ze erbij zetten.
Zometeen monkey island 1 & 2 downloaden, 3 & 4 heb ik op origineel. En dan wil ik nog indiana jones de eerste delen.
Maar shoot-games is ook leuk
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
aaaaaahhhhhhhhhhhhhh mijn leben!!!!!!!!!!
Ja... eigenlijk wel. ik zou in dat geval denken: okay dan. Maar dan wel goed kauwenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
En dan vind jij het raar dat ze niet "eet"![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja... eigenlijk wel. ik zou in dat geval denken: okay dan. Maar dan wel goed kauwen![]()
heb net mn eigen UNIX dedicated Call of Duty server runnen.....iemand ook zin om te knallen ?quote:Wolfenstein
Ja dat zeg ik nou wel, met mijn grote bek. Maar eigenlijk lust ik er zelf ook wel pap van en vind ik het eigenlijk helemaal niet erg om door een specifieke persoon OOK als lustobject gezien te worden.quote:
coke.... was een vermakelijk spelquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:16 schreef UncleScorp het volgende:
mja maar nie vanop 't werk
En thuis hebbek COD2 er al af gegooid
had het 2 keer doorgespeeld
my kind of womanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:23 schreef nokwanda het volgende:
Ja dat zeg ik nou wel, met mijn grote bek. Maar eigenlijk lust ik er zelf ook wel pap van en vind ik het eigenlijk helemaal niet erg om door een specifieke persoon OOK als lustobject gezien te worden.![]()
Tuurlijk, vind ik ook niet ergquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik het eigenlijk helemaal niet erg om door een specifieke persoon OOK als lustobject gezien te worden.![]()
Volgens mij haal je twee dingen door elkaar, zunnequote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ow en ik die dacht dat we vrouwen niet als lustobject mochten aanzien ?
Dat is elkaar voor de gek houden en zijn stomme spelletjesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:34 schreef nokwanda het volgende:
Ik zit nu eigenlijk te wachten tot de man een keer gaat huilen dat ie alleen maar een lustobject voor me lijkt te zijn![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Dat is elkaar voor de gek houden en zijn stomme spelletjes![]()
volgens mij houden jullie gewoon van elkaar. Jullie zijn elkaars hou-van objecten. Lust inbegrepen![]()
'Kom hierrrrrrr jij lust en m'n leven object!'quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Maar in het kader van de lol is het wel leuk om af en toe over lustobjecten te mekkeren. Houdt de humor erin
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:41 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
'Kom hierrrrrrr jij lust en m'n leven object!'![]()
ooowwwww, valt nog best mee.... je kunt het nog uitstellen tot vanavond. het zou pas echt erg zijn als je nu je boel zou neersmijten op het werk en je naar huis zou spoeden om je vrouw een stevige beurt te geven.quote:
Duidelijk dat jij vanuit het vrouwenbrein denkt ... de vrouw moet nog steeds toestemming geven hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:43 schreef nokwanda het volgende:
ooowwwww, valt nog best mee.... je kunt het nog uitstellen tot vanavond. het zou pas echt erg zijn als je nu je boel zou neersmijten op het werk en je naar huis zou spoeden om je vrouw een stevige beurt te geven.
quote:
Vrienden van mij spelen vooral Battlefield 2 tegenwoordig ... maar ik zal een nieuwe pc nodig hebben om dat te kunne draaien :/quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:44 schreef merlin693 het volgende:
COD 1 he uncle....enuh multiplayer is niet te vergelijken met single he40 man Mayham rules
![]()
wbquote:
Dank je......maar ga je nou seks hebben vanaaf of niet....?quote:
Ik heb dat spel nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:14 schreef merlin693 het volgende:
[..]
heb net mn eigen UNIX dedicated Call of Duty server runnen.....iemand ook zin om te knallen ?
grmblquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:49 schreef gaai het volgende:
Dank je......maar ga je nou seks hebben vanaaf of niet....?![]()
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:49 schreef gaai het volgende:
[..]
Dank je......maar ga je nou seks hebben vanaaf of niet....?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |