en vaak. Iedere dag wel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
idd
ik toe het teminste altijd lang!
lol iddquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:43 schreef Metro2005 het volgende:
vluggertjes zijn nooit leuk
geef mij maar lang en vaak
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:44 schreef UncleScorp het volgende:
veel vluggertjes maken 1 lange beurt
Hello all
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:46 schreef UncleScorp het volgende:
aha den Barra
Gij hebt ergens es gepost dat ge iemand kende waar ge tegen betaling wat met guns kon schieten ?
En ondertussen hebbek nieuwe airsoftgun ... een full metal M16![]()
En 's avonds hou ik me tegenwoordig bezig met naaien![]()
Ben lederen tasjes aan het maken voor aan de legergordel
mja was ene eddy nog iets in belgie... zla het thuis eens voor je opzoeken!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:46 schreef UncleScorp het volgende:
aha den Barra
Gij hebt ergens es gepost dat ge iemand kende waar ge tegen betaling wat met guns kon schieten ?
En ondertussen hebbek nieuwe airsoftgun ... een full metal M16![]()
En 's avonds hou ik me tegenwoordig bezig met naaien![]()
Ben lederen tasjes aan het maken voor aan de legergordel
Ja, dat is pas echt takkewerkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:59 schreef merlin693 het volgende:
ben ooit eens aan een malienkolder begonnen !nooit echt ver gekomen !
jaaahhh, creatief.. zeker in het licht van de eerdere opmerking:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:56 schreef UncleScorp het volgende:
ist grappig ofzo ?
ik ben gewoon een creatief persoon
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:44 schreef UncleScorp het volgende:
veel vluggertjes maken 1 lange beurt
Hello all
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:11 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hey goedemiddag lieve mensen![]()
Dag oompje![]()
alles goed? tijdje geleden
Iets meer sex zou wel mogenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:11 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hey goedemiddag lieve mensen![]()
Dag oompje![]()
alles goed? tijdje geleden
wil je van mij lenen?quote:
Dat ligt toch geheel aan jezelfquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Iets meer sex zou wel mogen![]()
voor de rest alles goed hoor
quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:16 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ga je je vriendin even leasen dan?
Vrouwepraatquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Dat ligt toch geheel aan jezelf![]()
Je moet er wel wat aan doen om dat te krijgen![]()
wat snap je niet dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:21 schreef gaai het volgende:
Zijn dit 'inside jokes' ? Want ik volg jullie écht niet meer......![]()
kan ook gewoon aan mij liggen, maar daar ga ik natuurlijk niet vanuit![]()
Spijtig dat we het als man ook zo es niet kunnen spelen ... als de vrouw goed genoeg haar best doet kan ze 's avonds wat sex krijgen ...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Dat ligt toch geheel aan jezelf![]()
Je moet er wel wat aan doen om dat te krijgen![]()
Lenen? moet ie het je dan teruggeven?quote:
tuurlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lenen? moet ie het je dan teruggeven?![]()
Vrouwen weten waar ze over praten en komen eerlijk voor dingen uit tenminstequote:
Nou... Scorp heeft een bloedmooie vrouw en twee schattige killertjes of romance. Hij is dus een soort rupsje nooitgenoeg. Tot grote hilariteit van ons allen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:21 schreef gaai het volgende:
Zijn dit 'inside jokes' ? Want ik volg jullie écht niet meer......![]()
kan ook gewoon aan mij liggen, maar daar ga ik natuurlijk niet vanuit![]()
Meer seks.......lenen........eigen bult dikke schuld.......vrouwenpraat........quote:
ThnQ !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou... Scorp heeft een bloedmooie vrouw en twee schattige killertjes of romance. Hij is dus een soort rupsje nooitgenoeg. Tot grote hilariteit van ons allen.
En iedere toespeling erop doet hem er weer aan denken. Ik ben daar met name, door mijn beeldende schrijfstijl ook vaak verantwoordelijk voor.
nee sorry ik zie je gewoon als een vriendquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Vrouwen weten waar ze over praten en komen eerlijk voor dingen uit tenminsteEn ze hebben vaak een enorme intuïtie
![]()
Voor meer sex kan je beter voldoende gaan lenen, waardoor je achteraf in de schulden zit = eigen schuld dikke bult ... en van vrouwepraat geraak je idd confusedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:28 schreef gaai het volgende:
[..]
Meer seks.......lenen........eigen bult dikke schuld.......vrouwenpraat........
![]()
*confuus
Zolang het in hun kraam past wel hoorquote:
*nee sorry ik vind je niet seksueel aantrekkelijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee sorry ik zie je gewoon als een vriend *
![]()
![]()
vrouwen en eerlijk
Vrouwen zijn om van te houden............niet om te begrijpenquote:
Ow en ik die dacht dat we vrouwen niet als lustobject mochten aanzien ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:34 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Vrouwen zijn om van te houden............niet om te begrijpen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |