Oh jee...geen opkomst van een depressie hopelijk?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Mooi plaatje
Ik heb soms last van stress nog, het is pure stress en dan irriteer ik me dus.
Stress zie ik gewoon als stroring. Plaatje is inderdaad ontspannend
Het universum heeft ook een blauwdruk las ik ooit.
[afbeelding]
Zo voel ik me op zulke momenten, alleen geen hoofdpijn erbij.
Gewoon een onschuldige storing/dipquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Oh jee...geen opkomst van een depressie hopelijk?
Die poes van je is wel heeel erg leukquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die poes van je is wel heeel erg leuk![]()
Ik moet er gewoon steeds naar kijken
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:02 schreef gaai het volgende:
[..]
![]()
't Is chococat......uit dezelfde 'stal' als hello kitty......
Oooowwww, btw... chococat is even scheel als ik op de avatarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]Chococat....
Dat bedoelde ik gister toen ik zei: ha, zwarte poes. (ik had een antwoord als: ha, schele muk of zoiets verwacht)
Hij's schattig![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oooowwww, btw... chococat is even scheel als ik op de avatarDe schele muk
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:47 schreef gaai het volgende:
[..]
![]()
Soms weet ik me in te houden........![]()
Ik heb trouwens ook een échte zwarte poes.......die heet Dora en is net 9 maanden oud![]()
Hier zijn er nog 2 in huis : Herman, de dikke grote oranje kater van bijna 2quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dora.... het onzichtbare vriendinnetje van mijn achterbuurmeisje toen ze 3 was
Hier zijn er 4.
Opperpoes, de oranje Rosa, dan is er lapje Spicy, Kater in zwart witte smoking George en grijs witte veeeel te vette mooieogenpoes Chippy
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:03 schreef Genverbrander het volgende:
ziezo, net 2x groenlinks gestemd
Niet vergeten te stemmen he mensen??!?!
word voor mij geregeld!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:03 schreef Genverbrander het volgende:
ziezo, net 2x groenlinks gestemd
Niet vergeten te stemmen he mensen??!?!
Ik heb hier ook een veeeeel te vet, grijs gestreept huis tuin en keukenmodel, Wiccaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dora.... het onzichtbare vriendinnetje van mijn achterbuurmeisje toen ze 3 was
Hier zijn er 4.
Opperpoes, de oranje Rosa, dan is er lapje Spicy, Kater in zwart witte smoking George en grijs witte veeeel te vette mooieogenpoes Chippy
Jaaa, mijn autistische katje. Hij's lief maar lastigquote:
Ik zal straks ook mijn poesje spammenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:19 schreef gaai het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
enne ik heb ook al gestemd![]()
Liggen jouw kinderen nog niet op bed?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:28 schreef UncleScorp het volgende:
zijn jullie nog steeds bezig over poesjes ?![]()
Ben jij nog steeds niet met je poesje bezig?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:28 schreef UncleScorp het volgende:
zijn jullie nog steeds bezig over poesjes ?![]()
Nee, de pap was nog niet opquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Liggen jouw kinderen nog niet op bed?![]()
En die zal ook niet opkomen zolang die blagen niet gaan pitten.quote:
Wat doe je hier dan? En wij maar speculeren achter de schermen over hoe ver je inmiddels zou zijn...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:30 schreef UncleScorp het volgende:
ja toch wel
ze liggen er al braafjes in
o ja, da's waar ookquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:35 schreef UncleScorp het volgende:
the time has gotta be right
als de kids in bed liggen puffen wij meestal ook ff uit, zij voor tv en ik in mijn kot
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hoi allemaal sorry dat ik zo binnen kom vallen....
Is Nok er ook trouwens...?
heb vandaag lekker gewinkeld, het net leuk gehad met de buurvrouw boven gezellig bijkletsen....
Isabella ligtnet op bed....
maar nu ik alleen ben heb ik ff een dipje, omdat ik Michael zo mis. Waarom moeten die dingen allemaal zo gaan![]()
Ik weet dat hij mij (ons) ook mist, en dat hij mijn mails leest (die van gisteren was een lyric van Alicia Keys en Christina Aguilera en die van vanmorgen eentje over depressie, of hij het op z'n gemak wil doorlezen en dat ik hem voorlopig met rust laat...) maar hij stuurt niks terug, belt niet. Ik weet helemaal niet hoe het op z'n stage is gegaanhoe het daar gaat bij z'n ma enz.
Ik weet het gewoon ff niet meer. Moet ik hem maar ff laten gaan?
Bedankt lieve Barra.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey lieve jij!
laat hem maar ff ...... wij mannen kunnen af en toe behoorlijke klootzakken zijn en dat soort mailtjes voor een lagere prioriteit beoordelen. hij mist je gewoon verschrikkelijk en weet niet wat hij moet zeggen.
ps: waarschijnlijk heeft hij zijn ma vermoord.![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Bedankt lieve Barra.
Zijn ma vermoord?![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
grapje gekkie!
wou je weer aant lachen maken
je bent vast veeeel mooier als je lacht![]()
barb wanneer ga je het rvdb-topic deel 52 openen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]snap ik wel hoor andere gekkie
m'n oma zei vroeger als ik huilde juist dat ze me mooi vond![]()
om me te plagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |