Ben jij nog steeds niet met je poesje bezig?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:28 schreef UncleScorp het volgende:
zijn jullie nog steeds bezig over poesjes ?![]()
Nee, de pap was nog niet opquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Liggen jouw kinderen nog niet op bed?![]()
En die zal ook niet opkomen zolang die blagen niet gaan pitten.quote:
Wat doe je hier dan? En wij maar speculeren achter de schermen over hoe ver je inmiddels zou zijn...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:30 schreef UncleScorp het volgende:
ja toch wel
ze liggen er al braafjes in
o ja, da's waar ookquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:35 schreef UncleScorp het volgende:
the time has gotta be right
als de kids in bed liggen puffen wij meestal ook ff uit, zij voor tv en ik in mijn kot
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hoi allemaal sorry dat ik zo binnen kom vallen....
Is Nok er ook trouwens...?
heb vandaag lekker gewinkeld, het net leuk gehad met de buurvrouw boven gezellig bijkletsen....
Isabella ligtnet op bed....
maar nu ik alleen ben heb ik ff een dipje, omdat ik Michael zo mis. Waarom moeten die dingen allemaal zo gaan![]()
Ik weet dat hij mij (ons) ook mist, en dat hij mijn mails leest (die van gisteren was een lyric van Alicia Keys en Christina Aguilera en die van vanmorgen eentje over depressie, of hij het op z'n gemak wil doorlezen en dat ik hem voorlopig met rust laat...) maar hij stuurt niks terug, belt niet. Ik weet helemaal niet hoe het op z'n stage is gegaanhoe het daar gaat bij z'n ma enz.
Ik weet het gewoon ff niet meer. Moet ik hem maar ff laten gaan?
Bedankt lieve Barra.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey lieve jij!
laat hem maar ff ...... wij mannen kunnen af en toe behoorlijke klootzakken zijn en dat soort mailtjes voor een lagere prioriteit beoordelen. hij mist je gewoon verschrikkelijk en weet niet wat hij moet zeggen.
ps: waarschijnlijk heeft hij zijn ma vermoord.![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Bedankt lieve Barra.
Zijn ma vermoord?![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
grapje gekkie!
wou je weer aant lachen maken
je bent vast veeeel mooier als je lacht![]()
barb wanneer ga je het rvdb-topic deel 52 openen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]snap ik wel hoor andere gekkie
m'n oma zei vroeger als ik huilde juist dat ze me mooi vond![]()
om me te plagen
Nu ben ik er wel weer. was even aan de foon.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hoi allemaal sorry dat ik zo binnen kom vallen....
Is Nok er ook trouwens...?
heb vandaag lekker gewinkeld, het net leuk gehad met de buurvrouw boven gezellig bijkletsen....
Isabella ligtnet op bed....
maar nu ik alleen ben heb ik ff een dipje, omdat ik Michael zo mis. Waarom moeten die dingen allemaal zo gaan![]()
Ik weet dat hij mij (ons) ook mist, en dat hij mijn mails leest (die van gisteren was een lyric van Alicia Keys en Christina Aguilera en die van vanmorgen eentje over depressie, of hij het op z'n gemak wil doorlezen en dat ik hem voorlopig met rust laat...) maar hij stuurt niks terug, belt niet. Ik weet helemaal niet hoe het op z'n stage is gegaanhoe het daar gaat bij z'n ma enz.
Ik weet het gewoon ff niet meer. Moet ik hem maar ff laten gaan?
Het is echt vreselijk moeilijk nu. Dat is zooooo te begrijpen. En jij wordt heen en weer geslingerd tussen bezorgdheid om hem en ook ruimte willen geven. Ook voor hem. Maar ook om even een teken van leven te horen. Kun je hem niet even bellen? Gewoon om te horen of alles goed is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nu ben ik er wel weer. was even aan de foon.
quote:
geem emergie nu in elk gevalquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:24 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
barb wanneer ga je het rvdb-topic deel 52 openen?
Ik weet het, Nok. Als hij zelf niet belt dan bel ik hem misschien....van de week of zoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk moeilijk nu. Dat is zooooo te begrijpen. En jij wordt heen en weer geslingerd tussen bezorgdheid om hem en ook ruimte willen geven. Ook voor hem. Maar ook om even een teken van leven te horen. Kun je hem niet even bellen? Gewoon om te horen of alles goed is.
Ruimte nodig hebben is okay. Maar niks laten horen hoeft dan ook weer niet. Daar komt net dat beetje verantwoordelijkheid naar jou en Isabella om de hoek kijken. Geen enkele depressie mag daar een excuus voor zijn.
Al is het niet voor een lang gesprek. al is het maar even om te zeggen dat ie er nog is. dat je zijn stem even gehoord hebt.
Ik kan het me echt voorstellen, meid.
wat heb ik met die M?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
geem emergie nu in elk gevaljij mag het ook doen
![]()
Viel me ook al op ja. Of luie werkers. Want uiteindelijk wordt er het meest gepost tijdens kantoorurenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus spammerts zijn we ook he... zitten we alweer op blz 5
En ik heb slanke lange vingersquote:
je msn is doomedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:56 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
En ik heb slanke lange vingersnaja, misschien is het omdat ik vocht vast hou zo in m'n zwangerschap
![]()
NOK kan niet meer op msn komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij deed al raar en nu kan ik er helemaal niet op![]()
leg uit?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:58 schreef nokwanda het volgende:
maar google talk of yahoo messenger kan ook
quote:
De server ligt eruitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:
81000314
dat is de code die erbij staat.
Vaagheid![]()
Want kom je uit het niets opeensquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:04 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik zal hier ff antwoord geven nokwanda.
We hebben allemaal alle elementen maar van het ene element hebben we meer dan het andere (bij sommige mensen is alles gelijk verdeeld).
En dat zijn die mensen die open staan maar met "gezond verstand" blijven kijken ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:04 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik zal hier ff antwoord geven nokwanda.
We hebben allemaal alle elementen maar van het ene element hebben we meer dan het andere (bij sommige mensen is alles gelijk verdeeld).
ja, duidelijkquote:
Ik ben een aap van Chinees sterrenbeeld trouwens. Een metaal aapquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat zijn die mensen die open staan maar met "gezond verstand" blijven kijken ?
Dan ga ik even van mezelf uit.... meer een vuurding maar ook genoeg aards materiaal, denk ik zo.![]()
Kijk even verder mijn vriendenkring rond
Gewoon Googletalk downloaden. Of yahoo messenger. Maar dan moet je ook een account hebben. Ik stuur je wel een gmail account. Is sowiezo lekkerder dan een hotmailquote:
Ik ga zo ook slaaaapie doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
msn is hier ook dood barbie
ik en nokje googletalken altijdheb het programma alleen nooit gedownload... ik doe het altijd in me gmail browser
![]()
ik ga naar me bed...voel me kut!![]()
vanaaf ook niet wezen sporten..
keertje vroeg t mandje in en morgen weer helemaal "fris en fruitig" of "fucked up en FUBAR"
we zullen zien
Heb even gekeken en bij jou is het inderdaad aardig verdeeldquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat zijn die mensen die open staan maar met "gezond verstand" blijven kijken ?
Dan ga ik even van mezelf uit.... meer een vuurding maar ook genoeg aards materiaal, denk ik zo.![]()
Kijk even verder mijn vriendenkring rond
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gewoon Googletalk downloaden. Of yahoo messenger. Maar dan moet je ook een account hebben. Ik stuur je wel een gmail account. Is sowiezo lekkerder dan een hotmail
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
msn is hier ook dood barbie
ik en nokje googletalken altijdheb het programma alleen nooit gedownload... ik doe het altijd in me gmail browser
![]()
ik ga naar me bed...voel me kut!![]()
vanaaf ook niet wezen sporten..
keertje vroeg t mandje in en morgen weer helemaal "fris en fruitig" of "fucked up en FUBAR"
we zullen zien
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
lekker en morgen weer beter voelen. Ik ben ook nog steeds een beetje raar hoor.
Maar om jou nou te hoeren zeggen: ik voel me kut. Dat is nogal verbazingwekkend![]()
Zou het dan toch iets met die ring rond de maan te maken hebbenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
lekker en morgen weer beter voelen. Ik ben ook nog steeds een beetje raar hoor.
Maar om jou nou te hoeren zeggen: ik voel me kut. Dat is nogal verbazingwekkend![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:09 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Heb even gekeken en bij jou is het inderdaad aardig verdeeld![]()
Zou best kunnen. Heb de indruk dat de maan regelmatig rare dingen met me doet. Maar dat kan ook aan andere zaken liggen die dan net samenkomen. Maar vandaag is de stand van de maan niet zodanig dat ik er raar van word.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Zou het dan toch iets met die ring rond de maan te maken hebben![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nok lees nou eens wat je typte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |