Nee hij is leuk zoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
zie het nu pas. Ik zal hem niet editten
Ik niet maar er lopen er hier ook een paar te mopperenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Heb de indruk dat de maan regelmatig rare dingen met me doet. Maar dat kan ook aan andere zaken liggen die dan net samenkomen. Maar vandaag is de stand van de maan niet zodanig dat ik er raar van word.
Maar heb jij er ook last van dan?
heb ik je net gemaild op je nieuwe gmail accountquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:
LOL Nok...ik heb al een gmail account, maar dan heb ik er gewoon 2 nu![]()
hoe kan je dan chatten...?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:23 schreef Analyzing_Barb het volgende:
nou ik hou het niet meer uit, ik zou wel verder willen chatten met je Nok..maar ben echt moe en pijn aan m'n kont door die bureaustoel...tot morgen xxx
ook voor de rest
Hey Vampquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:27 schreef vamperotica het volgende:
joehoe....
ik voelde me al een beetje genegeerd....quote:
Welnee gekkerd. Niet hierquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ik voelde me al een beetje genegeerd....![]()
nee.... Ik weet het1quote:
euh???? Geen idee. Nergens hoop ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nee.... Ik weet het1![]()
maarwaardan wel?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef vamperotica het volgende:
hihi... ik hoop het ook niet... maar ja, ben altijd wel goed geweest in tegen mezelf praten... Op een gegeven moment merk je geen verschil meer!
Tijd voor bad en bed denk ik....
idd....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja... dan ben je iig nooit eenzaam.
Hier ook tijd voor bed. Morgen een lange drukke dag.
nah ja... nog altijd beter dan wachten op de verkiezingsuitslagquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:03 schreef UncleScorp het volgende:
morgeu
en jaja het is er gister nog van gekomen, maar het was zo het laatste moment van de dag
niet echt wow dus
Ik kreeg gister nog 'n vriend op bezoek en zij is nog naar 'n vriendin geweest en was pas om 23u terug
Wanneer is die eigenlijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nah ja... nog altijd beter dan wachten op de verkiezingsuitslag![]()
PvdA heeft over de hele linie stemmen gewonnen. Vooral in Rotterdam geloof ik. Hier in Nijmegen ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:19 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wanneer is die eigenlijkde uitslag? Ik hoop dat PvdA het is geworden! Weg met CDA
![]()
Mij eigenlijk ook niet. Alleen heb ik de handicap dat ik een mening heb.quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:19 schreef UncleScorp het volgende:
politiek interesseert me zo geen zak
Maar jullie hebben wel knappe vrouwelijke ministers... ik bedoel...... wij moeten het met de liplozen als Verdonk doen. Daar krijg je als man toch spontaan een slappe vanquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:30 schreef UncleScorp het volgende:
mss dat het in NL anders is maar hier in Belgie ...![]()
Na de verkiezingen zitten er gewoon andere gezichten, de corruptie en zakkenvullerij gaat gewoon verder.
Dat compenseert bij mij 'n beetjequote:Op woensdag 8 maart 2006 08:32 schreef nokwanda het volgende:
Daar krijg je als man toch spontaan een slappe van![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat compenseert bij mij 'n beetje
En wat wil je daarmee zeggen Uncle?quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:02 schreef UncleScorp het volgende:
voila, het topic "waar oompje scorp weer es langskomt" zit er weer bijna op![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:03 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge oompje, toch nog je pap op gekregen gisteravond lees ik
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik ga ff de strijd met de regen aan, boodschappen doen enzo. Tot straks
Het bioritme schommelt te hard tegenwoordigquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:04 schreef nokwanda het volgende:
Een klein beetje
Wat zei Scorp ook al weer nog meer? Vele vluggertjes maken een grote beurt? Zoiets toch? Nou..... dan mag ik voor hem hopen dat ie meer van dit soort avonden mee maakt de komende tijd![]()
morgeuquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:12 schreef Metro2005 het volgende:
mogge allemaal
Gister gestemd op nederland mobiel, helaas 0 zetels
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:12 schreef Metro2005 het volgende:
mogge allemaal
Gister gestemd op nederland mobiel, helaas 0 zetels
Dat kan een goed teken zijn..... dat kan namelijk betekenen dat je zelf voldoende erotisch attribuut bent zoadat die stomme shit niet nodig isquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het bioritme schommelt te hard tegenwoordig
Plus liggen er nog nieuwe erotische attributen al weken in de kast ... nog spiksplinternieuw![]()
te koop aanbieden op marktplaats en zeggen dat ze al gebruikt zijn... krijg je het dubbele ervoor terugquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het bioritme schommelt te hard tegenwoordig
Plus liggen er nog nieuwe erotische attributen al weken in de kast ... nog spiksplinternieuw![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |