Ach, zolang de TXT niet hebt veranderd zal het wel los lopenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank jeEn nu hopen dat deze vol is voor TF het ziet
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank jeEn nu hopen dat deze vol is voor TF het ziet
Ik zou niet weten hoequote:Op maandag 6 maart 2006 23:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, zolang de TXT niet hebt veranderd zal het wel los lopen
Alleen maar in de SCquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Bojo post meer dan je denktVolgesn mij kan hij in een verbborgen subforum komen of zo, kan me amper voorstellen dat dat allemaal in de PTA SC is
Sandra is, en ik ga op bed, tot later
lig je alweer onder sjoem?quote:
Jij hebt lekker nog geen Mac whehehehehehequote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:40 schreef Geqxon het volgende:
Jullie hebben lekker nog geen reeksenlogo whehehehe.
Hoi!
nee, wel op zoek geweest, maar toen vond de vriendin dat het huis opnieuw moest worden ingericht, weg geldquote:
emancipatiequote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, wel op zoek geweest, maar toen vond de vriendin dat het huis opnieuw moest worden ingericht, weg geld![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:26 schreef Klonk het volgende:
dat ding is bijna net zo erg kankerkachel kees aan het worden
zo ver wil ik nou ook niet gaanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
als het maar een bloedsomloop heeft of wat?
gezondheidquote:
moet jij niet naar het gevang?quote:
Ik mis de laptopstand, nu verneukt hij alsnog zijn nekquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:03 schreef Hugster het volgende:
Er zit een fucking waus voor me die als de dood is voor RSI
Zit ie met los keyboard, muis en tablet met pen, en die tablet en muis wisselt hij om het kwartier af. Maar dan gaat hij eerst nog even jongleren tegen RSI met z'n 3 zachte jongleerballetjes die hij ook bij zich heeft![]()
![]()
[afbeelding]
Was heerlijkquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:04 schreef lipje het volgende:
[..]
moet jij niet naar het gevang?
Foto op internet verraadt jonge inbreker
http://www.leipo.org/images/geqxon.jpg
iets teveel naar de arbopage gekeken?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:03 schreef Hugster het volgende:
Er zit een fucking waus voor me die als de dood is voor RSI
Zit ie met los keyboard, muis en tablet met pen, en die tablet en muis wisselt hij om het kwartier af. Maar dan gaat hij eerst nog even jongleren tegen RSI met z'n 3 zachte jongleerballetjes die hij ook bij zich heeft![]()
![]()
[afbeelding]
jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:02 schreef vlad het volgende:
[..]
gezondheid![]()
alees goed hier![]()
en jij hebt goed weekend gehad las ik?![]()
klinkt goedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
Was heerlijk
Romantisch gewandeld, voor open haard en gebubbeld in't bad![]()
En mega chill gewoon
En die van jou?
Na het etenquote:
zo eentje bedoel je ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik mis de laptopstand, nu verneukt hij alsnog zijn nek
mijn gebaggerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:16 schreef PeuRac het volgende:
Tering, ik ga dus echt niet alle SC's bijlezen![]()
Nog iets gemist zondag avond/maandag?
Niks dusquote:
ook gezellig dusquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:10 schreef vlad het volgende:
[..]
klinkt goed![]()
vrijdag naar hiswa geweest en rest van weekend met vriendin gerommeld enzo![]()
dat welquote:
zodat je niet als een holbewoner voorover gebogen zit. Volgens de arbo moet je als je zit recht naar het midden van je scherm moeten kunnen kijken.quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
1. 439 Alexxxxx
2. 318 hermandeperman
3. 298 tong80
4. 297 Floripas
5. 184 Foreverblue
6. 182 Bupatih
7. 177 Sjoem
8. 172 Lupa_Solitaria
9. 169 BoJo
10. 164 Triggershot
Die is niet echt portable. Bovenstaande ook niet, maar soorgelijke stands heb je vaak ook in opklapvariant.quote:
Das idd bagger danquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:29 schreef vlad het volgende:
[..]
dat wel![]()
alleen romantisch lukt niet echt meer![]()
moet ik eerst weer een huisje voor mezelf hebben en niet bij m'n ouwelui thuis![]()
hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
zodat je niet als een holbewoner voorover gebogen zit. Volgens de arbo moet je als je zit recht naar het midden van je scherm moeten kunnen kijken.
of de bankquote:
quote:
maar we hadden het nu over computersquote:
Flauwquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:04 schreef vlad het volgende:
[..]
maar we hadden het nu over computers![]()
anders wil een tijgervelletje voor de openhaard ook wel![]()
![]()
zo dusquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan?
Ik heb gewoon een extra scherm wat perfect staat en een keyboard in mn docking.
Geen probs
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:10 schreef vlad het volgende:
ik heb vandaag gehoord dat ik een jaarcontract krijg![]()
![]()
kan ik eindelijk sparen voor m'n volgende reis![]()
je weet zeker dat ik geen kamer bij je mag huren he?quote:
En waar gaat die heen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:10 schreef vlad het volgende:
![]()
via Finland (vrienden opzoeken) door naar rusland en dan een maand met verschillende treinen door rusland, daarna een maand door mongolie trekken ( mee reizen en wonen bij de nomadenstammenquote:
Jezusquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:15 schreef vlad het volgende:
[..]
via Finland (vrienden opzoeken) door naar rusland en dan een maand met verschillende treinen door rusland, daarna een maand door mongolie trekken ( mee reizen en wonen bij de nomadenstammen) en dan vanaf daar met de trein naar peking.
En dan weer terug naar nederland
![]()
elke keer?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:16 schreef Sjoem het volgende:
[..]
JezusBen je wel goed bij je hoofd
Een beetje iedereen jaloers maken elke keer
Stom jong
jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:11 schreef vlad het volgende:
[..]
je weet zeker dat ik geen kamer bij je mag huren he?![]()
![]()
dus nu wil je zelfs niet meer tegen me praten?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja
alleen met vrouwelijke huurders wil ik praten![]()
Mogen? Ik gá mee! Punt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:17 schreef vlad het volgende:
[..]
elke keer?![]()
of ben je ook jeloers op m'n tijgervelletje voor de open haard?![]()
je mag wel mee![]()
quote:
Een ander keertjequote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:19 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
jij houdt van auto's?![]()
en van formule 1?![]()
en je houdt van reizen?![]()
wil je met me trouwen?![]()
vakantiequote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:32 schreef Sjoem het volgende:
[..]
![]()
Ga jij nooit met iemand op vakantie dus?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:34 schreef vlad het volgende:
[..]
vakantie![]()
vakantie is met je luie reet op het strand in de zon![]()
reizen is 7 maanden met een rugzak door canada en bij -20 koukleumen omdat je per se de ijsberen wilt zienDAT is reizen
![]()
hmmmm .... grote beestjes <> ingeoliede stand-babes + cocktailquote:
We hadden het nu over reizen, niet over vakantiesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
hmmmm .... grote beestjes <> ingeoliede stand-babes + cocktail
moeilijk, moeilijkallen
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:42 schreef Sjoem het volgende:
[..]
We hadden het nu over reizen, niet over vakanties![]()
Hallo
Knal je msn eens aan, kreeg gisteren een mooie uitnodigingquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja
alleen met vrouwelijke huurders wil ik praten![]()
neuh. laptop platquote:
wh00tquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:10 schreef vlad het volgende:
![]()
je hebt wat goed te maken. (heb btw je email wel gezienquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:47 schreef Sjoem het volgende:
Hmm, ik ga ook eens msn aanschaffen
Ik ben nieuwsgierig geworden.
ben ff druk bezig.... (ja ik weet dat het moeilijk te geloven is)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Knal je msn eens aan, kreeg gisteren een mooie uitnodiging![]()
Ik heb wat goed te maken?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
je hebt wat goed te maken. (heb btw je email wel gezien)
Dat je dat voor je lol doet zegquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:15 schreef vlad het volgende:
[..]
via Finland (vrienden opzoeken) door naar rusland en dan een maand met verschillende treinen door rusland, daarna een maand door mongolie trekken ( mee reizen en wonen bij de nomadenstammen) en dan vanaf daar met de trein naar peking.
En dan weer terug naar nederland
![]()
Zo heel boeiend is het niet hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:47 schreef Sjoem het volgende:
Hmm, ik ga ook eens msn aanschaffen
Ik ben nieuwsgierig geworden.
Je moet je toch aan iemand ergeren nu Fwnk er niet meer isquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
zoals het overgrote deel van wat je zegt
jewel moet je hier wezen: [slowchat] Nieuwe Ferrar, mercedes etc.i +- 600 PKquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:21 schreef lipje het volgende:
nog niet een sc verder?
Als jij er zo uitziet als op die foto, dan neequote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:39 schreef PeuRac het volgende:
ik heb em nog nooit genzien, maakt mij dat nu kansvol?
Welke foto? Niet die van t Concours hoop ikquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:42 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Als jij er zo uitziet als op die foto, dan nee
Nee bedoelde gollem eigenlijk, maar die reactie maakte ik omdat ik eigenlijk dacht dat bojo hem gemaakt hadquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke foto? Niet die van t Concours hoop ik
De avatar van BoJo lijkt ook zo op die van mijquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:46 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Nee bedoelde gollem eigenlijk, maar die reactie maakte ik omdat ik eigenlijk dacht dat bojo hem gemaakt had![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:46 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Nee bedoelde gollem eigenlijk, maar die reactie maakte ik omdat ik eigenlijk dacht dat bojo hem gemaakt had![]()
quote:
1 2 delen waren mooi gemaakt en waren onderhoudend.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:04 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En wat vond jij er van?
Ik vond ze wel okay
bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:07 schreef Hugster het volgende:
Veeeeeeeeeel te veel nerds zijn fan van die film, en dat schrikt me gewoon al af
daarna lekker potje warhammer spelen, en dan nog even World of Warcraften voordat ze naar bed gaan.
En dan de volgende dag weer magic the gathering spelen op school met die verlepte kaartjes in een plastic hoesje
Nou.. een fan gaat me weer wat te ver. Ik ben sowieso niet echt ergens fan vanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:07 schreef Hugster het volgende:
Veeeeeeeeeel te veel nerds zijn fan van die film, en dat schrikt me gewoon al af
daarna lekker potje warhammer spelen, en dan nog even World of Warcraften voordat ze naar bed gaan.
En dan de volgende dag weer magic the gathering spelen op school met die verlepte kaartjes in een plastic hoesje
met kunstwerkjes?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:09 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou.. een fan gaat me weer wat te ver. Ik ben sowieso niet echt ergens fan van
Ik heb wel de uitgebreide dvd's
LOTR vind ik niet echt de standaard-fantasie bevatten. Het is toch nét iets anders.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:11 schreef Hugster het volgende:
maargoed het is allemaal één pot nat die fantasie meuk met trollen, spreuken, grotere machten, vage krachten en gaves. En dat is echt TOTAAL niet voor mij, maar anderen kan dat misschien wel weer boeien
omg dat bestond al toen ik nog een klein meisje wasquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:10 schreef lipje het volgende:
magic the gathering heeft mooie grafische kunst. Maar het spel zuigt
@Mukie: er is zelfs een nieuwe serie uit.
Die stad heb ik wel, want die special edition was goedkoper dan de normale. Ze moesten die per se kwijt geloof ikquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:14 schreef lipje het volgende:
je kon die met kunstwerkjes (miniatuur van gollum + miniatuur van de witte stad) in de speciale limited edition kopen
Ik dacht dat je weg was.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Die stad heb ik wel, want die special edition was goedkoper dan de normale. Ze moesten die per se kwijt geloof ik
Maar dat kunstwerkje ligt alweer ergens in de kast
whehehe t merendeel levert je de oud papierprijs opquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
omg dat bestond al toen ik nog een klein meisje was
Hmmm eens kijken of ik die kaarten ergens nog kan vinden, om te verkopen
speciale aandacht voor mijquote:
mail mij eens dat nieuwtje dan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:56 schreef PeuRac het volgende:
Tering, heb gewoon al 7 uitnodigingen om te komen hospiteren voor een kamer![]()
Staat op de mailquote:
ligt eraan welke je hebt hequote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:19 schreef lipje het volgende:
[..]
whehehe t merendeel levert je de oud papierprijs op![]()
Dat dacht ik ookquote:
Omdat we er voor hebben gekozen die niet te gebruiken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:40 schreef Geqxon het volgende:
Jullie hebben lekker nog geen reeksenlogo whehehehe.
Hoi!
Die komt niet in de OPquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:26 schreef Klonk het volgende:
dat ding is bijna net zo erg kankerkachel kees aan het worden
Spreek voor jezelf jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:57 schreef PeuRac het volgende:
Hoezo we hebben geen reeksen logo?
BazzoS heeft toch die banner voor boven aan de OP gemaakt en alle users staan er toch in, dat is toch ons samengestelde 'logo'.
Het is je vergeven.quote:
Lees je inquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:57 schreef PeuRac het volgende:
Hoezo we hebben geen reeksen logo?
BazzoS heeft toch die banner voor boven aan de OP gemaakt en alle users staan er toch in, dat is toch ons samengestelde 'logo'.
Doe eens een linkje danquote:
ooh dat, lekker boeiend danquote:
Ik heb FNP gestemdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:26 schreef Mukie het volgende:
nog maar ff en dan naar huis, stemmen en uiteten met een vriendin.
Ik verlang naar mn bedje
Wat gaan jullie stemmen?
Was dat?quote:
Fryske Nasjonale Party jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Was dat?
Friese Nationalistische Partij?
ja al die kutbeloftes heb je geen barst aanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fryske Nasjonale Party jaDe nummer 4 gestemd, eerste vrouw op de lijst, de voorzitter van Sandra haar volksdansgroep en de vrouw van de bakker.
En ze staan gewoon precies waar ik ook voor staTegen de fusie met Leeuwarden, voor beter wegenonderhoud en lagere gemeentelijke lasten (een van de duurste gemeentes van Fryslân)
Dan wil ik je de komende 4 jaar ook niet horen huilen over domme belastingen en domme uitgaven.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:30 schreef BaraCuda het volgende:
Ik poep op de gemeenteik stem wel weer volgend jaar ofzo
post slut dat je bentquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan wil ik je de komende 4 jaar ook niet horen huilen over domme belastingen en domme uitgaven.
MiddagWat een postcount had ik gisteren
![]()
![]()
![]()
Ik zo met m'n huisgenoot als hij klaar is met rijlesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:04 schreef BoJo het volgende:
Ik ga zo gezellig met mijn ouders stemmen na het eten![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Iemand gemachtigd dan neem ik aan?
bij de gemeenteraadsverkiezingen was ik net verhuist naar arnhem en had dus geen flauw benul van wie waar voor stond. dus maar niet gestemd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je er ook een reden voor?
er zijn meer verkiezingen dan alelen landelijk en gemeenteraad.. of ben je 19 of zo?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:22 schreef vlad het volgende:
[..]
bij de gemeenteraadsverkiezingen was ik net verhuist naar arnhem en had dus geen flauw benul van wie waar voor stond. dus maar niet gestemd.
en bij de landelijke verkiezingen kon ik niet stemmen omdat ik op stage was en pas savonds om half 9 thuis was en niemand kon machtigen![]()
en vandaag ook niet gestemd omdat ik officieel weer bij m;n ouwelui woon, maar ik totaal niet weet welke partij waar voor staat. geen tijd gehad om me erin te verdiepen![]()
maar ooit gaat het er van komen hoor![]()
nog een VVDer meldt*quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:22 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb net me ma gemachtigtdie mag stemmen op de VVD die blijkt voor de vernieuwing hier in de buurt te zijn
Dus mag lije dat ze die kartbaan aan gaan leggen
iddquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die zijn toch ook voor meer snelweg enzo?Nou daar gaat het in het leven om dus
Hoe meer uitlaat gassen des te eerder hebben we palmbomen aan de noordzee staanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd![]()
* BoJo geen bomen en allochtonen knuffelaar![]()
Wat een omslag ineensquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:22 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb net me ma gemachtigtdie mag stemmen op de VVD die blijkt voor de vernieuwing hier in de buurt te zijn
Dus mag lije dat ze die kartbaan aan gaan leggen
Nee had je reactie nog niet eens gelezen toenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een omslag ineens
Kwam dat door ons?
Oke is iets voor te zeggen, maar hoe oud ben je dan...?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:22 schreef vlad het volgende:
[..]
bij de gemeenteraadsverkiezingen was ik net verhuist naar arnhem en had dus geen flauw benul van wie waar voor stond. dus maar niet gestemd.
en bij de landelijke verkiezingen kon ik niet stemmen omdat ik op stage was en pas savonds om half 9 thuis was en niemand kon machtigen![]()
en vandaag ook niet gestemd omdat ik officieel weer bij m;n ouwelui woon, maar ik totaal niet weet welke partij waar voor staat. geen tijd gehad om me erin te verdiepen![]()
maar ooit gaat het er van komen hoor![]()
Programmapunt 1 van de VVD:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee had je reactie nog niet eens gelezen toen
Ik zei aan tafel ik had moeten uitzoeken wie voor die kartbaan hier is
En dat blijkt dan vvd te zijn![]()
Jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Programmapunt 1 van de VVD:
ER MOET GODDOMME VLUG EEN KARTBAAN HIER IN DE REGIO!
Je ouders stemmen bijden VVD of niet?
Lokale verkiezingen merk je zelf als persoon meer van dan landelijke verkiezingenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ruimtelijke vernieuwing hoort bij het programma dus tja
En meer wegen is ook altijd beterVerder boeien die lokale verkiezingen me geen ruk.
Dat komt bij de landelijke verkiezingen wel weer
Het is en blijft een zooitje in de haag, en ze doen toch niet wat het volk wil dus tja
rare jongens die Friezenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
bij ons is juist de linkse FNP voor betere wegen
Heb toch geen fuck te maken met die polder hierquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lokale verkiezingen merk je zelf als persoon meer van dan landelijke verkiezingen
Ik luister nu NOFX - Drugs Are Goodquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:34 schreef BaraCuda het volgende:
Jamiroquai - Travelling Without Moving
Vet nummer dat beginTrekt ie met z'n ferrari op
![]()
Dus als je daar zou wonen zou je wel goed uitzoeken waarop je ging stemmen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb toch geen fuck te maken met die polder hier
Ik "leef" meer in breda en werk in breda dus tja
je bent anders aardig op wegquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't stond niet echt op de planning
Schaam me kapot voor gisteren man
Misschien, geen idee...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus als je daar zou wonen zou je wel goed uitzoeken waarop je ging stemmen?
Schaam jequote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Misschien, geen idee...
Heb er dit keer niet eens bij stil gestaan... normaal doe ik wel eens zo'n test nog
Jummiequote:
Ni zeiken hequote:
goeie ideeen ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ni zeiken heAls ik savonds thuis kom heb ik echt geen zin om al dat gezeur uit te zoeken hoe is het nou...
En sinds ik NEEEEE tegen die Kut EU grondwet heb gestemt en ze daar vervolgends geen ruk mee doen heb ik het ook wel een beetje gezien met dat stemmen
Ik begin m'n eigen partij wel
Gast, stop eens met het huilen over "als ik 's avonds thuis kom heb ik geen zin meer om..."quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ni zeiken heAls ik savonds thuis kom heb ik echt geen zin om al dat gezeur uit te zoeken hoe is het nou...
En sinds ik NEEEEE tegen die Kut EU grondwet heb gestemt en ze daar vervolgends geen ruk mee doen heb ik het ook wel een beetje gezien met dat stemmen
Ik begin m'n eigen partij wel
ze is al gewend met zware dingen om te gaan, ben ik in het voordeelquote:
Je leeft nogquote:
Veel te lang geleden, en dat t nou komt dat t achter de schermen zo interessant isquote:
gozert jij ook nog steeds hier vastgeroestquote:
juist, voordeel van de twijfelquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:48 schreef jozef444 het volgende:
Oja de voorste en de achterste zijn der wel t beste uitde middelste moet een second opinion krijgen zonder pul bier
Ja best welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:49 schreef jozef444 het volgende:
[..]
gozert jij ook nog steeds hier vastgeroest![]()
Als ik savonds thuis kom heb ik inderdaad geen zin om me te verdiepen in iets wat me geen ruk boeit.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gast, stop eens met het huilen over "als ik 's avonds thuis kom heb ik geen zin meer om..."
Je moet echt een kutleven hebben als je na het werk alleen maar in een stoel kunt zitten. Je bent dan chronisch moe of gewoon een huilie.
En met het Nee tegen de EU-grondwet hebben ze wel wat gedaan.
Zelfs Xtreem is er niet zo erg meequote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:50 schreef Hugster het volgende:
herm kap is ff met dat doornaaien over dat stemmen
Wat doe je dan zoal tegenwoordig dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:49 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Veel te lang geleden, en dat t nou komt dat t achter de schermen zo interessant isdat valt vies tegen kerel
ik rij ook nog steeds in die legacy hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja best welheb ook die roestbak nog steeds
![]()
ga jij niet stemmen hugo?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:50 schreef Hugster het volgende:
herm kap is ff met dat doornaaien over dat stemmen
néh gestrikt om een stel ontspoorde posters in sport in t gareel te houden. Maarja dan moeten ze net mij der neer zettenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat doe je dan zoal tegenwoordig dan?
Neuken ook niet echt zo te zien aan je sig
Ke, nog steeds studeren in Nijmegen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:51 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ik rij ook nog steeds in die legacy hoor, heb btw wel voort een andere bike de Honda is weg, heb nu een heerlijk kouwzakie
![]()
beiden misschienquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Programmapunt 1 van de VVD:
ER MOET GODDOMME VLUG EEN KARTBAAN HIER IN DE REGIO!
Je ouders stemmen bijden VVD of niet?
ik heb der mail binnen ja, ik zeg foto'squote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
ha jofezWat dacht je, even wat F1-nieuwsposters uit de PTA SC ronselen?
SJoem heeft interesse
ik dacht al wat ziet dat er groen uit voor macaroniquote:
yep dat nog wel, jij ook aan t doorstuderen of inmiddels an den arbeit ?quote:
Als er na 5 minten nog geen fatsoenlijke OP is mag je van mequote:
ik wil in de ttquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als er na 5 minten nog geen fatsoenlijke OP is mag je van me
maar ik verdenk TF er van snel te F5en
Ja dat komt doordat ik net thuis ben van een dag hard werken, dan heb ik echt geen zin me ergens meer in te verdiepen hoor, helemaal niet in dingen die me niet boeienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |