Veel te lang geleden, en dat t nou komt dat t achter de schermen zo interessant isquote:

gozert jij ook nog steeds hier vastgeroestquote:

juist, voordeel van de twijfelquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:48 schreef jozef444 het volgende:
Oja de voorste en de achterste zijn der wel t beste uitde middelste moet een second opinion krijgen zonder pul bier

Ja best welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:49 schreef jozef444 het volgende:
[..]
gozert jij ook nog steeds hier vastgeroest![]()

Als ik savonds thuis kom heb ik inderdaad geen zin om me te verdiepen in iets wat me geen ruk boeit.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gast, stop eens met het huilen over "als ik 's avonds thuis kom heb ik geen zin meer om..."
Je moet echt een kutleven hebben als je na het werk alleen maar in een stoel kunt zitten. Je bent dan chronisch moe of gewoon een huilie.
En met het Nee tegen de EU-grondwet hebben ze wel wat gedaan.

Zelfs Xtreem is er niet zo erg meequote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:50 schreef Hugster het volgende:
herm kap is ff met dat doornaaien over dat stemmen

Wat doe je dan zoal tegenwoordig dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:49 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Veel te lang geleden, en dat t nou komt dat t achter de schermen zo interessant isdat valt vies tegen kerel

ik rij ook nog steeds in die legacy hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja best welheb ook die roestbak nog steeds
![]()

ga jij niet stemmen hugo?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:50 schreef Hugster het volgende:
herm kap is ff met dat doornaaien over dat stemmen

néh gestrikt om een stel ontspoorde posters in sport in t gareel te houden. Maarja dan moeten ze net mij der neer zettenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat doe je dan zoal tegenwoordig dan?
Neuken ook niet echt zo te zien aan je sig

Ke, nog steeds studeren in Nijmegen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:51 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ik rij ook nog steeds in die legacy hoor, heb btw wel voort een andere bike de Honda is weg, heb nu een heerlijk kouwzakie
![]()

beiden misschienquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Programmapunt 1 van de VVD:
ER MOET GODDOMME VLUG EEN KARTBAAN HIER IN DE REGIO!
Je ouders stemmen bijden VVD of niet?

ik heb der mail binnen ja, ik zeg foto'squote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
ha jofezWat dacht je, even wat F1-nieuwsposters uit de PTA SC ronselen?
SJoem heeft interesse

ik dacht al wat ziet dat er groen uit voor macaroniquote:

yep dat nog wel, jij ook aan t doorstuderen of inmiddels an den arbeit ?quote:

Als er na 5 minten nog geen fatsoenlijke OP is mag je van mequote:

ik wil in de ttquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als er na 5 minten nog geen fatsoenlijke OP is mag je van me
maar ik verdenk TF er van snel te F5en

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |