Doe eens een linkje danquote:

ooh dat, lekker boeiend danquote:

Ik heb FNP gestemdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:26 schreef Mukie het volgende:
nog maar ff en dan naar huis, stemmen en uiteten met een vriendin.
Ik verlang naar mn bedje
Wat gaan jullie stemmen?

Was dat?quote:

Fryske Nasjonale Party jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Was dat?
Friese Nationalistische Partij?

ja al die kutbeloftes heb je geen barst aanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fryske Nasjonale Party jaDe nummer 4 gestemd, eerste vrouw op de lijst, de voorzitter van Sandra haar volksdansgroep en de vrouw van de bakker.
En ze staan gewoon precies waar ik ook voor staTegen de fusie met Leeuwarden, voor beter wegenonderhoud en lagere gemeentelijke lasten (een van de duurste gemeentes van Fryslân)

Dan wil ik je de komende 4 jaar ook niet horen huilen over domme belastingen en domme uitgaven.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:30 schreef BaraCuda het volgende:
Ik poep op de gemeenteik stem wel weer volgend jaar ofzo

post slut dat je bentquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan wil ik je de komende 4 jaar ook niet horen huilen over domme belastingen en domme uitgaven.
MiddagWat een postcount had ik gisteren
![]()
![]()
![]()

Ik zo met m'n huisgenoot als hij klaar is met rijlesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:04 schreef BoJo het volgende:
Ik ga zo gezellig met mijn ouders stemmen na het eten![]()

quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Iemand gemachtigd dan neem ik aan?

bij de gemeenteraadsverkiezingen was ik net verhuist naar arnhem en had dus geen flauw benul van wie waar voor stond. dus maar niet gestemd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je er ook een reden voor?

er zijn meer verkiezingen dan alelen landelijk en gemeenteraad.. of ben je 19 of zo?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:22 schreef vlad het volgende:
[..]
bij de gemeenteraadsverkiezingen was ik net verhuist naar arnhem en had dus geen flauw benul van wie waar voor stond. dus maar niet gestemd.
en bij de landelijke verkiezingen kon ik niet stemmen omdat ik op stage was en pas savonds om half 9 thuis was en niemand kon machtigen![]()
en vandaag ook niet gestemd omdat ik officieel weer bij m;n ouwelui woon, maar ik totaal niet weet welke partij waar voor staat. geen tijd gehad om me erin te verdiepen![]()
maar ooit gaat het er van komen hoor![]()

nog een VVDer meldt*quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:22 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb net me ma gemachtigtdie mag stemmen op de VVD die blijkt voor de vernieuwing hier in de buurt te zijn
Dus mag lije dat ze die kartbaan aan gaan leggen

iddquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die zijn toch ook voor meer snelweg enzo?Nou daar gaat het in het leven om dus

Hoe meer uitlaat gassen des te eerder hebben we palmbomen aan de noordzee staanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd![]()
* BoJo geen bomen en allochtonen knuffelaar![]()

Wat een omslag ineensquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:22 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb net me ma gemachtigtdie mag stemmen op de VVD die blijkt voor de vernieuwing hier in de buurt te zijn
Dus mag lije dat ze die kartbaan aan gaan leggen

Nee had je reactie nog niet eens gelezen toenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een omslag ineens
Kwam dat door ons?

Oke is iets voor te zeggen, maar hoe oud ben je dan...?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:22 schreef vlad het volgende:
[..]
bij de gemeenteraadsverkiezingen was ik net verhuist naar arnhem en had dus geen flauw benul van wie waar voor stond. dus maar niet gestemd.
en bij de landelijke verkiezingen kon ik niet stemmen omdat ik op stage was en pas savonds om half 9 thuis was en niemand kon machtigen![]()
en vandaag ook niet gestemd omdat ik officieel weer bij m;n ouwelui woon, maar ik totaal niet weet welke partij waar voor staat. geen tijd gehad om me erin te verdiepen![]()
maar ooit gaat het er van komen hoor![]()

Programmapunt 1 van de VVD:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee had je reactie nog niet eens gelezen toen
Ik zei aan tafel ik had moeten uitzoeken wie voor die kartbaan hier is
En dat blijkt dan vvd te zijn![]()

Jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Programmapunt 1 van de VVD:
ER MOET GODDOMME VLUG EEN KARTBAAN HIER IN DE REGIO!
Je ouders stemmen bijden VVD of niet?

Lokale verkiezingen merk je zelf als persoon meer van dan landelijke verkiezingenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ruimtelijke vernieuwing hoort bij het programma dus tja
En meer wegen is ook altijd beterVerder boeien die lokale verkiezingen me geen ruk.
Dat komt bij de landelijke verkiezingen wel weer
Het is en blijft een zooitje in de haag, en ze doen toch niet wat het volk wil dus tja

rare jongens die Friezenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
bij ons is juist de linkse FNP voor betere wegen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |