wh00tquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:10 schreef vlad het volgende:
ik heb vandaag gehoord dat ik een jaarcontract krijg![]()
![]()
kan ik eindelijk sparen voor m'n volgende reis![]()

je hebt wat goed te maken. (heb btw je email wel gezienquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:47 schreef Sjoem het volgende:
Hmm, ik ga ook eens msn aanschaffen
Ik ben nieuwsgierig geworden.

ben ff druk bezig.... (ja ik weet dat het moeilijk te geloven is)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Knal je msn eens aan, kreeg gisteren een mooie uitnodiging![]()

Ik heb wat goed te maken?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
je hebt wat goed te maken. (heb btw je email wel gezien)

Dat je dat voor je lol doet zegquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:15 schreef vlad het volgende:
[..]
via Finland (vrienden opzoeken) door naar rusland en dan een maand met verschillende treinen door rusland, daarna een maand door mongolie trekken ( mee reizen en wonen bij de nomadenstammen) en dan vanaf daar met de trein naar peking.
En dan weer terug naar nederland
![]()

Zo heel boeiend is het niet hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:47 schreef Sjoem het volgende:
Hmm, ik ga ook eens msn aanschaffen
Ik ben nieuwsgierig geworden.

Je moet je toch aan iemand ergeren nu Fwnk er niet meer isquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
zoals het overgrote deel van wat je zegt

jewel moet je hier wezen: [slowchat] Nieuwe Ferrar, mercedes etc.i +- 600 PKquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:21 schreef lipje het volgende:
nog niet een sc verder?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |