Als jij er zo uitziet als op die foto, dan neequote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:39 schreef PeuRac het volgende:
ik heb em nog nooit genzien, maakt mij dat nu kansvol?

Welke foto? Niet die van t Concours hoop ikquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:42 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Als jij er zo uitziet als op die foto, dan nee

Nee bedoelde gollem eigenlijk, maar die reactie maakte ik omdat ik eigenlijk dacht dat bojo hem gemaakt hadquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke foto? Niet die van t Concours hoop ik

De avatar van BoJo lijkt ook zo op die van mijquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:46 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Nee bedoelde gollem eigenlijk, maar die reactie maakte ik omdat ik eigenlijk dacht dat bojo hem gemaakt had![]()

quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:46 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Nee bedoelde gollem eigenlijk, maar die reactie maakte ik omdat ik eigenlijk dacht dat bojo hem gemaakt had![]()

quote:

1 2 delen waren mooi gemaakt en waren onderhoudend.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:04 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En wat vond jij er van?
Ik vond ze wel okay

bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:07 schreef Hugster het volgende:
Veeeeeeeeeel te veel nerds zijn fan van die film, en dat schrikt me gewoon al af
daarna lekker potje warhammer spelen, en dan nog even World of Warcraften voordat ze naar bed gaan.
En dan de volgende dag weer magic the gathering spelen op school met die verlepte kaartjes in een plastic hoesje

Nou.. een fan gaat me weer wat te ver. Ik ben sowieso niet echt ergens fan vanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:07 schreef Hugster het volgende:
Veeeeeeeeeel te veel nerds zijn fan van die film, en dat schrikt me gewoon al af
daarna lekker potje warhammer spelen, en dan nog even World of Warcraften voordat ze naar bed gaan.
En dan de volgende dag weer magic the gathering spelen op school met die verlepte kaartjes in een plastic hoesje

met kunstwerkjes?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:09 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou.. een fan gaat me weer wat te ver. Ik ben sowieso niet echt ergens fan van
Ik heb wel de uitgebreide dvd's

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |