Heh? 230 wat?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:31 schreef Googolplexian het volgende:
230 ech wel
'k weet niet meer waar ik in heb gevlogen ... motor-zweven iig (2 keertjes maar)
Veel harder zal dat motorzweefding waar ik in vloog niet echt zijn gegaanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:45 schreef YellowLedbetter het volgende:
Aha, een beetje misplaatst maar als ik er over na ga denken dan kan het opzich wel
quote:Controller: "Delta Zulu Romeo, turn right now and report your heading."
Pilot: "Wilco. 341, 342, 343, 344, 345 ..."
quote:Tower: "Say fuel-state."
Pilot: "Fuel-state."
Tower: "Say again."
Pilot: "Again."
Tower: "Argh! ..., give me your fuel!"
Pilot: "Sorry, need it by myself..."
whehehequote:Controller: "Delta Bravo Charly, Is your Squawk really Seven Zero Four Six"?
Pilot: "Positive ".
Controller: "I like to believe it hardly, you have a displayed hight of minus ninety Feet"
En dat noemt men daar staatsveiligheidquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:05 schreef JoeKurr het volgende:
Ik zie bij PNG ook Zhukovsky voorbij komen, dus naast de juiste contacten kun je dan ook nog zeggen 'genoeg geld'
Die Russen laten je overal binnen, als je maar met genoeg roebels zwaait (spreek uit ervaring)
Zozo, wat had je nu weer uitgespooktquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:34 schreef Vlindertje87 het volgende:
Naja kan zelf niet vliegen ofzo, maar heb wel in een politiehelicopter gezeten, jaja.
Meegevlogen dus.
Heel wat, liep dr stagequote:Op woensdag 8 maart 2006 18:16 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Zozo, wat had je nu weer uitgespookt
Whaha nee, liep bij speurhondenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:21 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Hehe, beetje gevangen marrokaantjes pesten ezo
Die lijpe beesten, er werd ons een keer aangeboden om je te laten bijten door zo'n beest. Met bijtpak aan natuurlijk. Dat was op de vliegbasis omdat we een van die lui lieten meevliegen in onze zwever. Niemand is er natuurlijk op in gegaan. Maar dat terzijde.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:24 schreef Vlindertje87 het volgende:
[..]
Whaha nee, liep bij speurhondenZe moesten leren wennen aan helicopter, en tjah lieve stagaires mochten ook eventjes
![]()
Coolquote:Op zondag 12 maart 2006 21:08 schreef CiQNiZ het volgende:
Ok, vandaag eerste les gehad,
Tecnam P92 Julliet (VLA)
Volgende week zaterdag volgende les
Waar?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:26 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
CoolHoop dat ik volgende week eindelijk ook weer eens ga vliegen
Op vliegveld Twenthe natuurlijkquote:
Zweefvliegenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Op vliegveld Twenthe natuurlijkLekker zweefvliegen, ik hoorde dat er het afgelopen weekend al hoogtes van 1200 meter zijn behaald met 3 meter geintegreerd stijgen
Jammer dat ik er niet was
bastard, we mogen niet eens hoger dan 300ft. maxquote:Op maandag 13 maart 2006 16:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Op vliegveld Twenthe natuurlijkLekker zweefvliegen, ik hoorde dat er het afgelopen weekend al hoogtes van 1200 meter zijn behaald met 3 meter geintegreerd stijgen
Jammer dat ik er niet was
Ik ben niet zo'n brompot (woordgrapjequote:Op maandag 13 maart 2006 16:42 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Zweefvliegen
Motorzweven?
Ik zaterdag weer brommen 8)
300 ft maxquote:Op maandag 13 maart 2006 17:42 schreef cheukert het volgende:
[..]
bastard, we mogen niet eens hoger dan 300ft. maxNouja, met zeewind komen we nooit zo hoog, niet daarvan
Is t een keertje lekker weer kan je weer lekker paar vrilles doen om opnieuw te proberen
1e overlandjes zijn ook alweer gemeld
Ah, wacht dan haal ik wat door elkaar. Bij welke club zat jij ook alweer? Ik meende dat daar ook een K in zatquote:Op maandag 13 maart 2006 20:50 schreef cheukert het volgende:
3000 ft. bedoel ikoverigens niet helemaal, ook een stuk 1500ft. max vanwege Amsterdam TMA.
Scheveningen tot Hoek van Holland kan worden aangevraagd tot 2000ft.
Hellingzweven is de KZC, die hebben hebben max van 1500ft. Met een beetje wind is t flink bijprikken en en snelheid opbouwen aan de lier, als dat dat toelaat
Ah oke, ik meende toch dat je in het 'wie vliegt er hier' topic wat anders zei maar dan heb ik me vergistquote:Op maandag 13 maart 2006 20:56 schreef cheukert het volgende:
Zuid-Hollandse Vliegclub(zhvc) op EHVB (mvkV)
geil man al die afkortingen:P
Wie, ik? Of jijquote:Op maandag 13 maart 2006 20:58 schreef cheukert het volgende:
zoekeeeeeeeeeee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |