Waarom zou een sportschool dat niet willen.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:11 schreef Ripley het volgende:
een trainingbroek een een t-shirt. Het is geen modeshow
Er staat inop een bordje in mijn sportschool trouwens het volgende:
7. We willen hier geen borstenparade - liever geen haltertopjes en dergelijken
Omdat het geen vleesmarkt is maar een sportgelegenheidquote:Op maandag 6 maart 2006 17:15 schreef Nugget het volgende:
[..]
Waarom zou een sportschool dat niet willen.![]()
Misschien is de eigenaar wel een vrouw met kleine tieten....quote:Op maandag 6 maart 2006 17:15 schreef Nugget het volgende:
[..]
Waarom zou een sportschool dat niet willen.![]()
Wat is wat?quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:12 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
... en uiteraard witte sportsokken, want dan mag het!![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:12 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Witte sokken zijn alleen 'not done' onder een pak, waarom die pleepapierreclamemakers daar niet over nagedacht hebben.. is me een raadsel. Ze lopen zelf dagelijks in zo'n kloffie. Maar goed...quote:Op maandag 6 maart 2006 17:12 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
een trui in de sportschool? is dat niet wat warm?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:05 schreef boekenworm het volgende:
Een oude joggingbroek en trui.
Hoe erg ik me ook inspan; ik heb het altijd koud.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:37 schreef saaw het volgende:
[..]
een trui in de sportschool? is dat niet wat warm?
ik ook hoor maar vind een lange sweat-broek gewoon comfortabelerquote:Op maandag 6 maart 2006 19:06 schreef Maxster4th het volgende:
Hoe mensen het met een lange broek uithouden in een sportschool. De airco werkt wel, maar na 15 minuten rennen zweet ik toch best lekker.
Wat zijn ecto's?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:45 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Ecto's die modeshows houden in de sportschool![]()
+ handdoek + flesje waterquote:Op maandag 6 maart 2006 17:11 schreef Intergalactrick het volgende:
Gewoon, sportkleding. Geen gekke apenpakkies ofzo. Ik ga er heen om te sporten, niet om er goed uit te zien.
Fuifduif? Sportschool? Die combinatie had ik nooit verwacht.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:34 schreef FuifDuif het volgende:
Ik droeg altijd sneakers met een lange modieuze trainingsbroek en een strak t-shirt.
Jazeker, maar dat is al weer een jaar of twee geleden ongeveer. Punt was dat we (twee vrienden en ik) op een gegeven moment niet meer aan het sporten toekwamen, maar alleen nog maar discussies voerden over de politiek en andere maatschappelijke vraagstukken. Zelfs in die mate dat de rond lopende medewerkers van de sportschool ons erop begonnen te wijzen dat ze ook wel een vergaderkamertje hadden waar we terecht zouden kunnenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:09 schreef BertV het volgende:
[..]
Fuifduif? Sportschool? Die combinatie had ik nooit verwacht.
![]()
Je kan natuurlijk ook eens overgaan op maat M ipv alleen maar S te kopen.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Mijn Powerhouse Gym hemdje, dat ik extra open heb geknipt omdat hij anders knelt bij mijn lats en m. pectoralis
Ze zijn er iid weer. Vroeger dan voorgaande jaren, zal wel door de slechte winter komen.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:45 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Ecto's die modeshows houden in de sportschool![]()
Krijg je een handdoek van de sportschool of gebruik je helemaal geen handdoek? Dat laatste is toch ongeloofelijk ranzig. Iemand net lekker liggen zweten op zo een apparaat zonder handdoek en dan ga jij daarna in zijn zweet liggen/zittenquote:Op woensdag 8 maart 2006 07:21 schreef BushRanger het volgende:
Handdoeken hoeft gelukkig niet bij de gym waar ik nu naar toe ga!!
Als het je niet staat moet je er idd niet in gaan trainen nee.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
omdat ik het altijd vreselijk vind om van die paupers in zon super strak kort hempje te zien sporten
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:34 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Als het je niet staat moet je er idd niet in gaan trainen nee.![]()
Ik douch altijd na afloop, het kan me weinig boeien als er wat zweet aan een machine zit. Tenzij het hele plassen na een cardiotraining zijn, maar die kan je dan opruimen met papier en een sprayflesje dat voorhanden is. Sommige mensen maken trouwens schoon alsof ze smetvrees hebben... Staan continue met die fles in hun hand machines schoon te maken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:59 schreef MissX het volgende:
[..]
Krijg je een handdoek van de sportschool of gebruik je helemaal geen handdoek? Dat laatste is toch ongeloofelijk ranzig. Iemand net lekker liggen zweten op zo een apparaat zonder handdoek en dan ga jij daarna in zijn zweet liggen/zitten
ik ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:15 schreef LedZep het volgende:
Trainingsbroek + tshirt.
Ik maak me niet zo druk over zweet etc omdat ik toch bijna machines gebruik. Over die bankjes gooi ik dan wel men handdoek, maar meer uit gewoonte.
Als ik aan de Tren zit ga ik juist express over de apparaten zweten om frigide trutjes met smetvrees te irriteren.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:59 schreef MissX het volgende:
[..]
Krijg je een handdoek van de sportschool of gebruik je helemaal geen handdoek? Dat laatste is toch ongeloofelijk ranzig. Iemand net lekker liggen zweten op zo een apparaat zonder handdoek en dan ga jij daarna in zijn zweet liggen/zitten
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:07 schreef LSS het volgende:
Zwarte of witte G-star T-shirts en een lange trainingsbroek en zaalvoetbalschoenen. Ik vind strakke kleding juist lekkerder trainen dan soepjurken.
Idd bloemetjes zijn lief, tanktops niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:24 schreef Chrishop het volgende:
Ik trainde altijd in korte broek, meestal zo'n surf bloemetjes ding met een lauw T-shirt en een paar air force one's, waarom omdat ik van elk van die kledingstukken er veel heb.
Die tjappies in lange broeken en zaalvoetballen schoenen mogen ze dr wel eens uitgooien net zoals die gangsters in tanktops, sorry hoor kan echt niet..
Daar heb ik een pofzakje vanquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:49 schreef Gripper het volgende:
Korte broek van het overbekende () klimmerk "Lost Arrow" en een mouwloos hemdje, lekker licht en makkelijk en veel bewegingsvrijheid. Als het erg warm is in de klimhal, shirtje uit en lekker in de blote bast klimmen.
Buiten: lange broek, omdat je altijd je knieën stoot, en ook weer ene hemdje of shirt (afhankelijk van hoe koud het is)
Tanktops zijn idd voor homo'squote:Op donderdag 9 maart 2006 00:08 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Idd bloemetjes zijn lief, tanktops niet.
Als je een graatmager ventje bent kan je idd beter een bloemetjes korte broek en een lauw tshirt dragen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:24 schreef Chrishop het volgende:
zoals die gangsters in tanktops, sorry hoor kan echt niet..
Zegt dus iemand die in een bloemetjes korte broek 'traint'.quote:
En jij traint waar?quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:49 schreef BushRanger het volgende:
Hier in de gym is er een meisje die haar shirt uit doet... Dan traint ze verder in een heel klein bh'tje. Tis wel leuk om te zien hoor, ze is lekker bruin en beslist wel fit. Maar wat me dan stoort is haar enorme arrogantie, dat verpest het dan weer helemaal, ze gaat puur voor de show.
Das mooi, kan je meteen effe spotten, dat wil dat trutje namelijk nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 07:52 schreef Mr.J het volgende:
Laat ik daar nu net morgen in de buurt wezen.
De hoer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 07:53 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Das mooi, kan je meteen effe spotten, dat wil dat trutje namelijk niet
quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:31 schreef BertV het volgende:
longsleeves met joggingbroek. (die hardloop- functie gebruik ik drie maal per week buiten de sportschool)
Die tanktops zijn geen porem met 1.80m en 78kg (and counting)
Dat is altijd zo mooi aan die opgepompte tjappies, door de hormonen happen ze zo lekkerquote:Op donderdag 9 maart 2006 07:45 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Als je een graatmager ventje bent kan je idd beter een bloemetjes korte broek en een lauw tshirt dragen.
[..]
Zegt dus iemand die in een bloemetjes korte broek 'traint'.![]()
Alleen zo jammer dat die magere mannetjes dat nu nooit in de sportschool recht in mijn gezicht zeggen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:05 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Dat is altijd zo mooi aan die opgepompte tjappies, door de hormonen happen ze zo lekker.
Maar jij bent engquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:09 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat die magere mannetjes dat nu nooit in de sportschool recht in mijn gezicht zeggen.
Denk dat het eerder aan die chemische lucht ligt die om mij heen hangt.quote:
Je hebt een beetje enge rus lookquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:17 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Denk dat het eerder aan die chemische lucht ligt die om mij heen hangt.![]()
Ohw wil je dat ook wel een keer in je gezicht zeggen hoor, zitten daar risico's aan verbonden ofzo?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:09 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat die magere mannetjes dat nu nooit in de sportschool recht in mijn gezicht zeggen.
Kom je vanzelf achter.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:22 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ohw wil je dat ook wel een keer in je gezicht zeggen hoor, zitten daar risico's aan verbonden ofzo?
ik ben niet echt mager maar ik zeg dat in de sportschool zo tegen dat soort brede figuren hoor...quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:09 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Stoere meid!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben niet echt mager maar ik zeg dat in de sportschool zo tegen dat soort brede figuren hoor...
Iele ventjes die hun slechte fysiek proberen te compenseren door online af te geven op mensen die er wel goed uitzien en waarbij een tanktop wel staat.quote:owja en brede bodybuilder chappies die denken dat ze mij onderuit krijgen![]()
![]()
of die zulke taal moeten uitslaan![]()
![]()
Goh, ook nog 2,5 jaar gedaan. Ben dus niet zo onder de indruk eigenlijk...quote:muay thai 4 the win
Vond jouw amusementswaarde zelf echter relatief laag, maar tnx anyway.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:55 schreef Chrishop het volgende:
Stoer man, maar nu weer OT vond het erg gezellig om met je gespeeld te hebben.
Jij meet "er goed uitzien" altijd zo af aan "breed cq gespierd zijn" . Ik dnek dat er veel iele mannetjes zijn die er beter uitzien dan de gemiddelde spierbundel hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:11 schreef Mr.J het volgende:
Iele ventjes die hun slechte fysiek proberen te compenseren door online af te geven op mensen die er wel goed uitzien en waarbij een tanktop wel staat.
Een kennelijk delen die iele mannetjes die gedachte.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij meet "er goed uitzien" altijd zo af aan "breed cq gespierd zijn" . Ik dnek dat er veel iele mannetjes zijn die er beter uitzien dan de gemiddelde spierbundel hoorEr goed uitzien heeft te maken met uitstraling, gezicht, verzorging etc. Niet puur met spieren.
stoere meidquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:11 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Stoere meid!
[..]
Iele ventjes die hun slechte fysiek proberen te compenseren door online af te geven op mensen die er wel goed uitzien en waarbij een tanktop wel staat.
[..]
Goh, ook nog 2,5 jaar gedaan. Ben dus niet zo onder de indruk eigenlijk...
Ik zeg toch dat ik je stoer vind? Dacht alleen dat je een vrouw was, sry.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
stoere meid(sorry ik moest echt lachen!
)
nee maar eerst zeg je huh mietjes die het niet durven te zeggen
dan zeg ik dat ik het gewoon zeg en dan ben je nog aan het huilen.
En daarom had jij je niet door die reply aangesproken hoeven te voelen.quote:ik zeg trouwens ook alleen maar dat een tanktop goed staat bij zulke brede mensen (zoals jij waarschijnlijk anders had je je niet gereageerd)
Dat is een totaal andere discussie.quote:en dat het niet echt gezond is om zon lichaam te krijgen...
Ben er idd al een flinke tijd mee gestopt ja, want het is idd praktisch niet te combineren nee.quote:trouwens bodybuilders die thaiboxen....![]()
![]()
![]()
geloof er geen flikker van... weetje hoe traag![]()
Je mag wel naast me komen staan hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
BTW mr J, bodybuild jij echt... nee toch.. keek net ff in je fotoboek (zag dat je in de mijne had geloert) en je bent niet een zo heel erg overdreven breed![]()
goeie goeie borstspieren
quote:
wat druk jij?quote:
Gewoon eens kravmaga proberen, dat valt beter te combineren met BBquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:22 schreef Mr.J het volgende:
Ben er idd al een flinke tijd mee gestopt ja, want het is idd praktisch niet te combineren nee.
Dat is echt te gruwelijk hard ja. Keihard, maar wel effectief.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:29 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Gewoon eens kravmaga proberen, dat valt beter te combineren met BB
netjes. idd. en 8 reps?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:30 schreef Mr.J het volgende:
Plat op de bank?
Doe ik weinig aangezien ik al tijdens een lastige schouderblessure heb. Dumbbell press en schuin drukken gaat wel relatief pijnloos, maar plat wordt pijnlijk als ik ga toppen.
Dus doe nu setjes met 100 a 110kg. 6 reps, mooie uitvoering.
Wel goed op je ellebogen lettenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:30 schreef Mr.J het volgende:
Plat op de bank?
Doe ik weinig aangezien ik al tijdens een lastige schouderblessure heb. Dumbbell press en schuin drukken gaat wel relatief pijnloos, maar plat wordt pijnlijk als ik ga toppen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:30 schreef Mr.J het volgende:
Plat op de bank?
8 Reps dan 90kg.quote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:32 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Wel goed op je ellebogen letten![]()
Wat je wegdrukt maakt vind ik niets uit, als het maar genoeg is om jouw lichaam tot groei te stimuleren.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
laat maar.... ik ga eerst wel buitenspelen en als ik groot ben bel ik je nog wel eens
80trouwens wel setjes van 12
Hangt er vanaf of onze AAS professor DelToro hier nog komt posten.quote:
Haha, onze keyboard warriorquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:22 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ohw wil je dat ook wel een keer in je gezicht zeggen hoor, zitten daar risico's aan verbonden ofzo?
Ja want als je niet gebouwd bent als een buffel en leeft in de sportschool heb je geen fysiek, stukje rennen knul?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:11 schreef Mr.J het volgende:
quote:
Idd vies volkquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:04 schreef Ericr het volgende:
Stelletje anaboluh Henkies die bodybuilders!
Dacht al wat stinkt het hier, maar jij bent 't.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:18 schreef Chrishop het volgende:
[..]ja precies het is dat ik ver weg zit anders zou ik echt niet wat tegen die grote sterke meneer durven zeggen, ik ga even mn ondergoed verschonen.
.
gordel? Waarom in godsnaam een gordel?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:43 schreef Solitarias het volgende:
Lange broek, gordel, schoenen, T-shirt, pofzak, wrijvingsschoenen (rock gym)
Bedoelt-ie niet zo'n riem als versteviging voor de rug tijdens de quat?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
gordel? Waarom in godsnaam een gordel?
Ja die bedoel ik ook. Dan nog, tenzij je minstens 2x je lichaamsgewicht kan deadliften en squatten is die gordel complete waanzin. Je wilt toch een sterke rug?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:42 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Bedoelt-ie niet zo'n riem als versteviging voor de rug tijdens de quat?
lijkt mij ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:46 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik ook. Dan nog, tenzij je minstens 2x je lichaamsgewicht kan deadliften en squatten is die gordel complete waanzin. Je wilt toch een sterke rug?
Ik gok hiervoor; Klikquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
gordel? Waarom in godsnaam een gordel?
True.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:46 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik ook. Dan nog, tenzij je minstens 2x je lichaamsgewicht kan deadliften en squatten is die gordel complete waanzin. Je wilt toch een sterke rug?
Ik zag gisteren in de sportschool twee "allochtonen" (ik blijf fatsoenlijkquote:
Daarom doe ik die barbell curls altijd zittend... dan valt mijn broek niet af...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:49 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik zag gisteren in de sportschool twee "allochtonen" (ik blijf fatsoenlijk) die, naast het feit dat ze tot mijn grootste irritatie in een of andere afrikaanse minderheidstaal met elkaar aan het brabbelen waren, barbell curls deden met een riem
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:00 schreef BertV het volgende:
[..]
Daarom doe ik die barbell curls altijd zittend... dan valt mijn broek niet af...
Laat me raden, deden ze die barbell curls ook nog in het squatrek?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:49 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik zag gisteren in de sportschool twee "allochtonen" (ik blijf fatsoenlijk) die, naast het feit dat ze tot mijn grootste irritatie in een of andere afrikaanse minderheidstaal met elkaar aan het brabbelen waren, barbell curls deden met een riem
"Wat is een squat?"quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:13 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Laat me raden, deden ze die barbell curls ook nog in het squatrek?![]()
Stoer! Ga je puur voor het bodybuilden!?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:38 schreef SHE het volgende:
trainingsbroek en mijn I hate cardio shirt
Ach, maar soms heb je als persoon echt cardio nodig en ontkom je er niet aan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:38 schreef SHE het volgende:
trainingsbroek en mijn I hate cardio shirt
Moet jij nodig zeggen. Jij miept al als je 1 keer op de fiets naar de sportschool moetquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:41 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ach, maar soms heb je als persoon echt cardio nodig en ontkom je er niet aan.![]()
Toch haat ik het!!!!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:41 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ach, maar soms heb je als persoon echt cardio nodig en ontkom je er niet aan.![]()
Jij ligt liever onder een barbel met honderd kilo aan de stang?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Toch haat ik het!!!!
*vervloekt haar asics en schuifelt zo langzaamaan richting voordeur voor een loopje*![]()
't Regende toen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:50 schreef LedZep het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen. Jij miept al als je 1 keer op de fiets naar de sportschool moet
Jij zit op dezelfde sportschool als Ledzep?quote:
Nee zeg, ik lees zijn belevenissen op DBBquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:12 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Jij zit op dezelfde sportschool als Ledzep?
Had natuurlijk gekund....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:31 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nee zeg, ik lees zijn belevenissen op DBB.
Ben je bang voor hemquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:44 schreef LedZep het volgende:
[..]
In theorie wel, maar ik weet niet of ik dat wel zo leuk had gevonden![]()
Ja mên..hij's gevaarlijk. Ik zou niet maar aardig tegen em zijn, anders gaat ie squatten met jou op z'n huge traps.quote:
Gezellig toch? Dat doe ik ook weleens met mijn vriendin....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:09 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ja mên..hij's gevaarlijk. Ik zou niet maar aardig tegen em zijn, anders gaat ie squatten met jou op z'n huge traps.![]()
Waarom een strak shirt?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:35 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Nike of Fila trainingsbroek ( lang ) en een elastisch shirtje ( WE Fundamentals bijv. ) Altijd goed, zolang ie maar strak zit.
By the way, 100 kilo op de bank is niet veel![]()
Dat is toch stoerquote:
Stalker.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:31 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nee zeg, ik lees zijn belevenissen op DBB.
Kennelijk wel, anders zou je niet mijn virtuele voetsporen volgen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:20 schreef LedZep het volgende:
[..]
Alsof jij zovaak iets te vertellen hebt.
Ik volg meer de algemene voetsporen op DBB, en soms duik jij dan weer ineens op met iets over fietsen of moslims.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:38 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Kennelijk wel, anders zou je niet mijn virtuele voetsporen volgen.
Zijn er ook moslim bodybuilders dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:00 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik volg meer de algemene voetsporen op DBB, en soms duik jij dan weer ineens op met iets over fietsen of moslims.
Begin maar eens hoe jij je er druk om kunt makenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:24 schreef SHE het volgende:
aan testosteron geen gebrek bij jullie in elk geval...
ik zou me eerder druk maken om die post over dat strakke shirtje![]()
Haha, meer heb ik idd ook niet te melden nee.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:00 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik volg meer de algemene voetsporen op DBB, en soms duik jij dan weer ineens op met iets over fietsen of moslims.
Wat is er nu weer mis met hoge test. levels?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:24 schreef SHE het volgende:
Als jij in de sportschool fatsoenlijk met een hoodie kan trainen, doe je toch iets fout lijkt mijquote:Op zondag 12 maart 2006 16:27 schreef Duiveltja het volgende:
Een trainingsbroek en een hoodie.
Strakke shirts/broeken zijn gay.
Die hoodie is niet al te dik.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:14 schreef LedZep het volgende:
[..]
Als jij in de sportschool fatsoenlijk met een hoodie kan trainen, doe je toch iets fout lijkt mij. Tenzij jouw trui na elke training uitdruipt.
Zo zwaar mogelijke gewichten met 1/4 van de ROMquote:Op zondag 12 maart 2006 17:45 schreef AversusZ het volgende:
Lange trainingsbroek en een simpel shirtje meestal.
Maar er lopen ook genoeg mensen te showen. Laatst ook iemand met een shirtje met daarop in koeie letters D&G en een paar bikkembergs aan. Zijn vaak meer van die personen die zomaar aan een aantal zo zwaar mogelijke gewichten lopen te trekken ipv effectief lopen te trainen.
Zou ik niet doen, de meeste kerels die met gewichten trainen ( althans bij ons ), lopen in strakke shirtjes met korte mouwen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:24 schreef SHE het volgende:
Ik train benen in zo'n strak broekje maar ben niet gay.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:27 schreef Duiveltja het volgende:
Strakke shirts/broeken zijn gay.
Zoiets:quote:Op maandag 13 maart 2006 15:20 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik train benen in zo'n strak broekje maar ben niet gay.
Vinden de vrouwen dat ook sexy met zo'n pikvorm in je broekje....quote:Op maandag 13 maart 2006 15:32 schreef Mr.J het volgende:
Ja.
Alleen heb ik iets dikkere benen met meer defenitie en vasculariteit.
Kwam er pas later achter dat je die 24cm niet zomaar verbergt nee.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:34 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Vinden de vrouwen dat ook sexy met zo'n pikvorm in je broekje....![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:35 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Kwam er pas later achter dat je die 24cm niet zomaar verbergt nee.
Dus de theorie dat je van AAS's een kleine lul krijgt kunnen we wel de wereld uithelpen.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:41 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Het kost wat moeite, maar je leert ermee leven.![]()
Het ziet er niet uit en de rest weet dat, maar draag het als je je er lekker bij voelt.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:20 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik train benen in zo'n strak broekje maar ben niet gay.
Onder invloed van verhoogde Test. --> GH --> IGF levels zal er hyperplasia in al het weefsel plaatsvinden.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:47 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Dus de theorie dat je van AAS's een kleine lul krijgt kunnen we wel de wereld uithelpen.![]()
Jij vind het er niet uitzien, klein verschil.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit en de rest weet dat, maar draag het als je je er lekker bij voelt.
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:52 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Onder invloed van verhoogde Test. --> GH --> IGF levels zal er hyperplasia in al het weefsel plaatsvinden.
Dus vooropgesteld dat AAS invloed hebben op de grootte van je lul kan deze dus alleen maar groter worden.![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:07 schreef ivosnivo het volgende:
Ledzep jongen pas uit he, je speelt met je leven. Ik draag trouwens geen bloesjes (wtf) en ben geen surinamer (wtf wtf).
Ik draag alleen t-shirts omdat het toch overal 21 graden is waar ik ben (soms zelfs warmer) en als ik naar buiten ga doe ik wel een jas aan, behalve als ik met de auto ben, dan loop ik stoer in me t-shirtje buiten.
Ik moest met me werk eerst in een 3 delig pak werken, alleen ik ben 2 keer uit me colbertje gescheurt dus die hoef ik nu gelukkig niet meer aan. Ook 1 keer uit me broek, maar die houd ik liever wel aan.
Omdat die surinamer de enige is die dat ook doet, dus ja, dan krijg ik gelijk visioenen wanneer iemand zegt dat ook te doenquote:Op maandag 13 maart 2006 17:14 schreef ivosnivo het volgende:
dus vanwaar die neukende vergelijking van mij en een surinamer?
Laten we het daar maar op houden aangezien anders half FoK! straks aan de AAS is.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:55 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
! Cool, maar hij wordt er natuurlijk in de praktijk niet groter van.
![]()
Ben jij dat in je avatar?? Je lijkt sprekend op een Antilliaanse vriend van mij.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:07 schreef ivosnivo het volgende:
Ledzep jongen pas uit he, je speelt met je leven. Ik draag trouwens geen bloesjes (wtf) en ben geen surinamer (wtf wtf).
Ik draag alleen t-shirts omdat het toch overal 21 graden is waar ik ben (soms zelfs warmer) en als ik naar buiten ga doe ik wel een jas aan, behalve als ik met de auto ben, dan loop ik stoer in me t-shirtje buiten.
Ik moest met me werk eerst in een 3 delig pak werken, alleen ik ben 2 keer uit me colbertje gescheurt dus die hoef ik nu gelukkig niet meer aan. Ook 1 keer uit me broek, maar die houd ik liever wel aan.
Denk dat je al te laat bentquote:Op maandag 13 maart 2006 17:21 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden aangezien anders half FoK! straks aan de AAS is.
Zal m'n supplier dan maar even mailen om eea achter de hand te houden.quote:
Wees maar trots op je verschrompelde zaakje. Die waarschijnlijk toch al niet al te indrukwekkend was, daarom probeer je het nu te compenserenquote:Op maandag 13 maart 2006 17:32 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Zal m'n supplier dan maar even mailen om eea achter de hand te houden.![]()
omfg, je bent zelf een allochtoon. 1 met een kinpiercing zelfsquote:Op maandag 13 maart 2006 17:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ben jij dat in je avatar?? Je lijkt sprekend op een Antilliaanse vriend van mij.
Je punt?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:47 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
omfg, je bent zelf een allochtoon. 1 met een kinpiercing zelfs![]()
![]()
"Ewa zeg deze kowlotatta snel mang..!!"quote:
Ik heb niets te compenseren hoor ventje.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wees maar trots op je verschrompelde zaakje. Die waarschijnlijk toch al niet al te indrukwekkend was, daarom probeer je het nu te compenseren
Na wat flauw, gun je de rest van Fok geen big dick!quote:Op maandag 13 maart 2006 17:21 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden aangezien anders half FoK! straks aan de AAS is.
3/4 broek? korte broek?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:14 schreef cs-Blade het volgende:
tshirt en een lange sportbroek...
ben alleen bijna 2m, en lastig een broek te vinden die lang genoeg is... iemand tips?
Het probleem is juist dat hij standaard een 3/4 broek heeftquote:
Nou dan koop je een 3/4 broek en heb je een korte broek. Simpel zat. Kan ie z'n massive calves ook laten zien.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:18 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het probleem is juist dat hij standaard een 3/4 broek heeftHij wil juist een gewone
![]()
Die hebben lange mensen meestal nietquote:Op maandag 13 maart 2006 21:21 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nou dan koop je een 3/4 broek en heb je een korte broek. Simpel zat. Kan ie z'n massive calves ook laten zien.
Nee, ze trainen ze niet hard genoeg omdat ze die tijd besteden aan hun quasi-grote borstquote:Op maandag 13 maart 2006 21:35 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Die hebben lange mensen meestal niet![]()
Ik vind 3 setjes per oefening ook wel genoeg eigenlijk.....quote:Op maandag 13 maart 2006 22:11 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nee, ze trainen ze niet hard genoeg omdat ze die tijd besteden aan hun quasi-grote borst. Terwijl de kuiten meer massa bevatten dan de borst trainen ze 15 setjes borst om hun borstkas te vergroten en houden na 3 setjes standing calf raise ermee op. tja..
(Ook ik heb een hekel aan kuiten trainen dus bij mij zijn ze ook weak, maar ik ben tenminste niet langdus lijken ze wat groter)
Wat je minstens zou moeten doen voor kuiten:quote:Op maandag 13 maart 2006 22:41 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik vind 3 setjes per oefening ook wel genoeg eigenlijk.....
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:54 schreef ivosnivo het volgende:
kuiten, alsof je die ziet in een lange speedo.
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:19 schreef Gripper het volgende:
Zeg patserige lichaams-bouwvakkers, kunnen jullie al dat geëmmer over calves, kippeborstjes en anabolen niet in jullie bodybuilding-centraal topics gaan voortzetten? Ik zie de laatste paar dagen met stijgende ergernis hoe jullie steeds meer het topic naar je toe trekken, en dat ging oorspronkelijk over wat je draagt in de sportschool.
Mensen moeten natuurlijk niet de indruk krijgen dat alle bodybuilders platschedelige anabolenjosti's zijn, en dat idee krijg ik nu wel, gezien het feit dat jullie alleen maar over je reps en de gewichtjes aan je halter kunnen praten
Dit soort opmerkingen zouden trouwens ook door een mod gemaakt kunnen worden.![]()
staat dat een beetje?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:24 schreef Salsagirl het volgende:
Mja,sport nu niet
Maar als ik sport dan heb ik me puma trainings pakje aan
misschien moet je een ander forum gaan zoeken met je uisloof plaatje in je fotoboekquote:Op maandag 13 maart 2006 23:19 schreef Gripper het volgende:
Zeg patserige lichaams-bouwvakkers, kunnen jullie al dat geëmmer over calves, kippeborstjes en anabolen niet in jullie bodybuilding-centraal topics gaan voortzetten? Ik zie de laatste paar dagen met stijgende ergernis hoe jullie steeds meer het topic naar je toe trekken, en dat ging oorspronkelijk over wat je draagt in de sportschool.
Mensen moeten natuurlijk niet de indruk krijgen dat alle bodybuilders platschedelige anabolenjosti's zijn, en dat idee krijg ik nu wel, gezien het feit dat jullie alleen maar over je reps en de gewichtjes aan je halter kunnen praten
Dit soort opmerkingen zouden trouwens ook door een mod gemaakt kunnen worden.![]()
Oh, dit forum is speciaal voorbehouden aan creatineslikkers? Sorry, dat wist ik niet... Je hebt volkomen gelijk hoor, ik ben een uitslover. Het is natuurlijk ook wel ultiem zielig om in je fotoboek te pimpen met je kunstenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:50 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
misschien moet je een ander forum gaan zoeken met je uisloof plaatje in je fotoboek
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh, dit forum is speciaal voorbehouden aan creatineslikkers? Sorry, dat wist ik niet... Je hebt volkomen gelijk hoor, ik ben een uitslover. Het is natuurlijk ook wel ultiem zielig om in je fotoboek te pimpen met je kunsten![]()
(om dit topic niet te ernstig te vervuilen met onze foto's, maar even een linkje )
![]()
Klimmen is mijn sport, en valt dus voor mij ook in de categorie sportschool. Bovendien hebben we in de klimhal zeker 2 roeimachines, een bankje en wat dumbbelletjes, en wat van die duw-iets-zwaars-weg~ en trek-iets-zwaars-naar-je-toe-rekken waar ik nooit gebruik van maak. Want dan krijg ik zware logge spieren die ik alleen maar omhoog moet slepen en waar ik dus niks aan hebquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:29 schreef ivosnivo het volgende:
dit topic gaat over sportscholen he, niet over wat je niet draagt als je aan zo'n klimmuur hangt
Het feedback topic van Lifestylequote:Op maandag 13 maart 2006 23:19 schreef Gripper het volgende:
Omdat je het zo lief vraagt....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kinders houden we het even lief...
Zeer herkenbaar jah. Irritant.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:45 schreef AversusZ het volgende:
Lange trainingsbroek en een simpel shirtje meestal.
Maar er lopen ook genoeg mensen te showen. Laatst ook iemand met een shirtje met daarop in koeie letters D&G en een paar bikkembergs aan. Zijn vaak meer van die personen die zomaar aan een aantal zo zwaar mogelijke gewichten lopen te trekken ipv effectief lopen te trainen.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:55 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Het feedback topic van Lifestyle
En nu weer lekker spiderman spelen.
Val vooral niet naar beneden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |