Laat me raden, deden ze die barbell curls ook nog in het squatrek?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:49 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik zag gisteren in de sportschool twee "allochtonen" (ik blijf fatsoenlijk) die, naast het feit dat ze tot mijn grootste irritatie in een of andere afrikaanse minderheidstaal met elkaar aan het brabbelen waren, barbell curls deden met een riem
"Wat is een squat?"quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:13 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Laat me raden, deden ze die barbell curls ook nog in het squatrek?![]()
Stoer! Ga je puur voor het bodybuilden!?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:38 schreef SHE het volgende:
trainingsbroek en mijn I hate cardio shirt
Ach, maar soms heb je als persoon echt cardio nodig en ontkom je er niet aan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:38 schreef SHE het volgende:
trainingsbroek en mijn I hate cardio shirt
Moet jij nodig zeggen. Jij miept al als je 1 keer op de fiets naar de sportschool moetquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:41 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ach, maar soms heb je als persoon echt cardio nodig en ontkom je er niet aan.![]()
Toch haat ik het!!!!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:41 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ach, maar soms heb je als persoon echt cardio nodig en ontkom je er niet aan.![]()
Jij ligt liever onder een barbel met honderd kilo aan de stang?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Toch haat ik het!!!!
*vervloekt haar asics en schuifelt zo langzaamaan richting voordeur voor een loopje*![]()
't Regende toen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:50 schreef LedZep het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen. Jij miept al als je 1 keer op de fiets naar de sportschool moet
Jij zit op dezelfde sportschool als Ledzep?quote:
Nee zeg, ik lees zijn belevenissen op DBBquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:12 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Jij zit op dezelfde sportschool als Ledzep?
Had natuurlijk gekund....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:31 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nee zeg, ik lees zijn belevenissen op DBB.
Ben je bang voor hemquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:44 schreef LedZep het volgende:
[..]
In theorie wel, maar ik weet niet of ik dat wel zo leuk had gevonden![]()
Ja mên..hij's gevaarlijk. Ik zou niet maar aardig tegen em zijn, anders gaat ie squatten met jou op z'n huge traps.quote:
Gezellig toch? Dat doe ik ook weleens met mijn vriendin....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:09 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ja mên..hij's gevaarlijk. Ik zou niet maar aardig tegen em zijn, anders gaat ie squatten met jou op z'n huge traps.![]()
Waarom een strak shirt?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:35 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Nike of Fila trainingsbroek ( lang ) en een elastisch shirtje ( WE Fundamentals bijv. ) Altijd goed, zolang ie maar strak zit.
By the way, 100 kilo op de bank is niet veel![]()
Dat is toch stoerquote:
Stalker.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:31 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nee zeg, ik lees zijn belevenissen op DBB.
Kennelijk wel, anders zou je niet mijn virtuele voetsporen volgen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:20 schreef LedZep het volgende:
[..]
Alsof jij zovaak iets te vertellen hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |