netjes. idd. en 8 reps?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:30 schreef Mr.J het volgende:
Plat op de bank?
Doe ik weinig aangezien ik al tijdens een lastige schouderblessure heb. Dumbbell press en schuin drukken gaat wel relatief pijnloos, maar plat wordt pijnlijk als ik ga toppen.
Dus doe nu setjes met 100 a 110kg. 6 reps, mooie uitvoering.
Wel goed op je ellebogen lettenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:30 schreef Mr.J het volgende:
Plat op de bank?
Doe ik weinig aangezien ik al tijdens een lastige schouderblessure heb. Dumbbell press en schuin drukken gaat wel relatief pijnloos, maar plat wordt pijnlijk als ik ga toppen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:30 schreef Mr.J het volgende:
Plat op de bank?
8 Reps dan 90kg.quote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:32 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Wel goed op je ellebogen letten![]()
Wat je wegdrukt maakt vind ik niets uit, als het maar genoeg is om jouw lichaam tot groei te stimuleren.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
laat maar.... ik ga eerst wel buitenspelen en als ik groot ben bel ik je nog wel eens
80trouwens wel setjes van 12
Hangt er vanaf of onze AAS professor DelToro hier nog komt posten.quote:
Haha, onze keyboard warriorquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:22 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ohw wil je dat ook wel een keer in je gezicht zeggen hoor, zitten daar risico's aan verbonden ofzo?
Ja want als je niet gebouwd bent als een buffel en leeft in de sportschool heb je geen fysiek, stukje rennen knul?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:11 schreef Mr.J het volgende:
Iele ventjes die hun slechte fysiek proberen te compenseren door online af te geven op mensen die er wel goed uitzien en waarbij een tanktop wel staat.
quote:
Idd vies volkquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:04 schreef Ericr het volgende:
Stelletje anaboluh Henkies die bodybuilders!
Dacht al wat stinkt het hier, maar jij bent 't.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:18 schreef Chrishop het volgende:
[..]ja precies het is dat ik ver weg zit anders zou ik echt niet wat tegen die grote sterke meneer durven zeggen, ik ga even mn ondergoed verschonen.
.
gordel? Waarom in godsnaam een gordel?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:43 schreef Solitarias het volgende:
Lange broek, gordel, schoenen, T-shirt, pofzak, wrijvingsschoenen (rock gym)
Bedoelt-ie niet zo'n riem als versteviging voor de rug tijdens de quat?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
gordel? Waarom in godsnaam een gordel?
Ja die bedoel ik ook. Dan nog, tenzij je minstens 2x je lichaamsgewicht kan deadliften en squatten is die gordel complete waanzin. Je wilt toch een sterke rug?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:42 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Bedoelt-ie niet zo'n riem als versteviging voor de rug tijdens de quat?
lijkt mij ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:46 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik ook. Dan nog, tenzij je minstens 2x je lichaamsgewicht kan deadliften en squatten is die gordel complete waanzin. Je wilt toch een sterke rug?
Ik gok hiervoor; Klikquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
gordel? Waarom in godsnaam een gordel?
True.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:46 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik ook. Dan nog, tenzij je minstens 2x je lichaamsgewicht kan deadliften en squatten is die gordel complete waanzin. Je wilt toch een sterke rug?
Ik zag gisteren in de sportschool twee "allochtonen" (ik blijf fatsoenlijkquote:
Daarom doe ik die barbell curls altijd zittend... dan valt mijn broek niet af...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:49 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik zag gisteren in de sportschool twee "allochtonen" (ik blijf fatsoenlijk) die, naast het feit dat ze tot mijn grootste irritatie in een of andere afrikaanse minderheidstaal met elkaar aan het brabbelen waren, barbell curls deden met een riem
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:00 schreef BertV het volgende:
[..]
Daarom doe ik die barbell curls altijd zittend... dan valt mijn broek niet af...
Laat me raden, deden ze die barbell curls ook nog in het squatrek?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:49 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik zag gisteren in de sportschool twee "allochtonen" (ik blijf fatsoenlijk) die, naast het feit dat ze tot mijn grootste irritatie in een of andere afrikaanse minderheidstaal met elkaar aan het brabbelen waren, barbell curls deden met een riem
"Wat is een squat?"quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:13 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Laat me raden, deden ze die barbell curls ook nog in het squatrek?![]()
Stoer! Ga je puur voor het bodybuilden!?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:38 schreef SHE het volgende:
trainingsbroek en mijn I hate cardio shirt
Ach, maar soms heb je als persoon echt cardio nodig en ontkom je er niet aan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:38 schreef SHE het volgende:
trainingsbroek en mijn I hate cardio shirt
Moet jij nodig zeggen. Jij miept al als je 1 keer op de fiets naar de sportschool moetquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:41 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ach, maar soms heb je als persoon echt cardio nodig en ontkom je er niet aan.![]()
Toch haat ik het!!!!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:41 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ach, maar soms heb je als persoon echt cardio nodig en ontkom je er niet aan.![]()
Jij ligt liever onder een barbel met honderd kilo aan de stang?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Toch haat ik het!!!!
*vervloekt haar asics en schuifelt zo langzaamaan richting voordeur voor een loopje*![]()
't Regende toen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:50 schreef LedZep het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen. Jij miept al als je 1 keer op de fiets naar de sportschool moet
Jij zit op dezelfde sportschool als Ledzep?quote:
Nee zeg, ik lees zijn belevenissen op DBBquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:12 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Jij zit op dezelfde sportschool als Ledzep?
Had natuurlijk gekund....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:31 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nee zeg, ik lees zijn belevenissen op DBB.
Ben je bang voor hemquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:44 schreef LedZep het volgende:
[..]
In theorie wel, maar ik weet niet of ik dat wel zo leuk had gevonden![]()
Ja mên..hij's gevaarlijk. Ik zou niet maar aardig tegen em zijn, anders gaat ie squatten met jou op z'n huge traps.quote:
Gezellig toch? Dat doe ik ook weleens met mijn vriendin....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:09 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ja mên..hij's gevaarlijk. Ik zou niet maar aardig tegen em zijn, anders gaat ie squatten met jou op z'n huge traps.![]()
Waarom een strak shirt?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:35 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Nike of Fila trainingsbroek ( lang ) en een elastisch shirtje ( WE Fundamentals bijv. ) Altijd goed, zolang ie maar strak zit.
By the way, 100 kilo op de bank is niet veel![]()
Dat is toch stoerquote:
Stalker.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:31 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nee zeg, ik lees zijn belevenissen op DBB.
Kennelijk wel, anders zou je niet mijn virtuele voetsporen volgen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:20 schreef LedZep het volgende:
[..]
Alsof jij zovaak iets te vertellen hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |