Alleen zo jammer dat die magere mannetjes dat nu nooit in de sportschool recht in mijn gezicht zeggen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:05 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Dat is altijd zo mooi aan die opgepompte tjappies, door de hormonen happen ze zo lekker.
Maar jij bent engquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:09 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat die magere mannetjes dat nu nooit in de sportschool recht in mijn gezicht zeggen.
Denk dat het eerder aan die chemische lucht ligt die om mij heen hangt.quote:
Je hebt een beetje enge rus lookquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:17 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Denk dat het eerder aan die chemische lucht ligt die om mij heen hangt.![]()
Ohw wil je dat ook wel een keer in je gezicht zeggen hoor, zitten daar risico's aan verbonden ofzo?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:09 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat die magere mannetjes dat nu nooit in de sportschool recht in mijn gezicht zeggen.
Kom je vanzelf achter.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:22 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ohw wil je dat ook wel een keer in je gezicht zeggen hoor, zitten daar risico's aan verbonden ofzo?
ik ben niet echt mager maar ik zeg dat in de sportschool zo tegen dat soort brede figuren hoor...quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:09 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Stoere meid!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben niet echt mager maar ik zeg dat in de sportschool zo tegen dat soort brede figuren hoor...
Iele ventjes die hun slechte fysiek proberen te compenseren door online af te geven op mensen die er wel goed uitzien en waarbij een tanktop wel staat.quote:owja en brede bodybuilder chappies die denken dat ze mij onderuit krijgen![]()
![]()
of die zulke taal moeten uitslaan![]()
![]()
Goh, ook nog 2,5 jaar gedaan. Ben dus niet zo onder de indruk eigenlijk...quote:muay thai 4 the win
Vond jouw amusementswaarde zelf echter relatief laag, maar tnx anyway.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:55 schreef Chrishop het volgende:
Stoer man, maar nu weer OT vond het erg gezellig om met je gespeeld te hebben.
Jij meet "er goed uitzien" altijd zo af aan "breed cq gespierd zijn" . Ik dnek dat er veel iele mannetjes zijn die er beter uitzien dan de gemiddelde spierbundel hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:11 schreef Mr.J het volgende:
Iele ventjes die hun slechte fysiek proberen te compenseren door online af te geven op mensen die er wel goed uitzien en waarbij een tanktop wel staat.
Een kennelijk delen die iele mannetjes die gedachte.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij meet "er goed uitzien" altijd zo af aan "breed cq gespierd zijn" . Ik dnek dat er veel iele mannetjes zijn die er beter uitzien dan de gemiddelde spierbundel hoorEr goed uitzien heeft te maken met uitstraling, gezicht, verzorging etc. Niet puur met spieren.
stoere meidquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:11 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Stoere meid!
[..]
Iele ventjes die hun slechte fysiek proberen te compenseren door online af te geven op mensen die er wel goed uitzien en waarbij een tanktop wel staat.
[..]
Goh, ook nog 2,5 jaar gedaan. Ben dus niet zo onder de indruk eigenlijk...
Ik zeg toch dat ik je stoer vind? Dacht alleen dat je een vrouw was, sry.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
stoere meid(sorry ik moest echt lachen!
)
nee maar eerst zeg je huh mietjes die het niet durven te zeggen
dan zeg ik dat ik het gewoon zeg en dan ben je nog aan het huilen.
En daarom had jij je niet door die reply aangesproken hoeven te voelen.quote:ik zeg trouwens ook alleen maar dat een tanktop goed staat bij zulke brede mensen (zoals jij waarschijnlijk anders had je je niet gereageerd)
Dat is een totaal andere discussie.quote:en dat het niet echt gezond is om zon lichaam te krijgen...
Ben er idd al een flinke tijd mee gestopt ja, want het is idd praktisch niet te combineren nee.quote:trouwens bodybuilders die thaiboxen....![]()
![]()
![]()
geloof er geen flikker van... weetje hoe traag![]()
Je mag wel naast me komen staan hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
BTW mr J, bodybuild jij echt... nee toch.. keek net ff in je fotoboek (zag dat je in de mijne had geloert) en je bent niet een zo heel erg overdreven breed![]()
goeie goeie borstspieren
quote:
wat druk jij?quote:
Gewoon eens kravmaga proberen, dat valt beter te combineren met BBquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:22 schreef Mr.J het volgende:
Ben er idd al een flinke tijd mee gestopt ja, want het is idd praktisch niet te combineren nee.
Dat is echt te gruwelijk hard ja. Keihard, maar wel effectief.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:29 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Gewoon eens kravmaga proberen, dat valt beter te combineren met BB
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |