Wat zijn ecto's?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:45 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Ecto's die modeshows houden in de sportschool![]()
+ handdoek + flesje waterquote:Op maandag 6 maart 2006 17:11 schreef Intergalactrick het volgende:
Gewoon, sportkleding. Geen gekke apenpakkies ofzo. Ik ga er heen om te sporten, niet om er goed uit te zien.
Fuifduif? Sportschool? Die combinatie had ik nooit verwacht.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:34 schreef FuifDuif het volgende:
Ik droeg altijd sneakers met een lange modieuze trainingsbroek en een strak t-shirt.
Jazeker, maar dat is al weer een jaar of twee geleden ongeveer. Punt was dat we (twee vrienden en ik) op een gegeven moment niet meer aan het sporten toekwamen, maar alleen nog maar discussies voerden over de politiek en andere maatschappelijke vraagstukken. Zelfs in die mate dat de rond lopende medewerkers van de sportschool ons erop begonnen te wijzen dat ze ook wel een vergaderkamertje hadden waar we terecht zouden kunnenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:09 schreef BertV het volgende:
[..]
Fuifduif? Sportschool? Die combinatie had ik nooit verwacht.
![]()
Je kan natuurlijk ook eens overgaan op maat M ipv alleen maar S te kopen.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Mijn Powerhouse Gym hemdje, dat ik extra open heb geknipt omdat hij anders knelt bij mijn lats en m. pectoralis
Ze zijn er iid weer. Vroeger dan voorgaande jaren, zal wel door de slechte winter komen.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:45 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Ecto's die modeshows houden in de sportschool![]()
Krijg je een handdoek van de sportschool of gebruik je helemaal geen handdoek? Dat laatste is toch ongeloofelijk ranzig. Iemand net lekker liggen zweten op zo een apparaat zonder handdoek en dan ga jij daarna in zijn zweet liggen/zittenquote:Op woensdag 8 maart 2006 07:21 schreef BushRanger het volgende:
Handdoeken hoeft gelukkig niet bij de gym waar ik nu naar toe ga!!
Als het je niet staat moet je er idd niet in gaan trainen nee.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
omdat ik het altijd vreselijk vind om van die paupers in zon super strak kort hempje te zien sporten
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:34 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Als het je niet staat moet je er idd niet in gaan trainen nee.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |