3/4 broek? korte broek?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:14 schreef cs-Blade het volgende:
tshirt en een lange sportbroek...
ben alleen bijna 2m, en lastig een broek te vinden die lang genoeg is... iemand tips?
Het probleem is juist dat hij standaard een 3/4 broek heeftquote:
Nou dan koop je een 3/4 broek en heb je een korte broek. Simpel zat. Kan ie z'n massive calves ook laten zien.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:18 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het probleem is juist dat hij standaard een 3/4 broek heeftHij wil juist een gewone
![]()
Die hebben lange mensen meestal nietquote:Op maandag 13 maart 2006 21:21 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nou dan koop je een 3/4 broek en heb je een korte broek. Simpel zat. Kan ie z'n massive calves ook laten zien.
Nee, ze trainen ze niet hard genoeg omdat ze die tijd besteden aan hun quasi-grote borstquote:Op maandag 13 maart 2006 21:35 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Die hebben lange mensen meestal niet![]()
Ik vind 3 setjes per oefening ook wel genoeg eigenlijk.....quote:Op maandag 13 maart 2006 22:11 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nee, ze trainen ze niet hard genoeg omdat ze die tijd besteden aan hun quasi-grote borst. Terwijl de kuiten meer massa bevatten dan de borst trainen ze 15 setjes borst om hun borstkas te vergroten en houden na 3 setjes standing calf raise ermee op. tja..
(Ook ik heb een hekel aan kuiten trainen dus bij mij zijn ze ook weak, maar ik ben tenminste niet langdus lijken ze wat groter)
Wat je minstens zou moeten doen voor kuiten:quote:Op maandag 13 maart 2006 22:41 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik vind 3 setjes per oefening ook wel genoeg eigenlijk.....
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:54 schreef ivosnivo het volgende:
kuiten, alsof je die ziet in een lange speedo.
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:19 schreef Gripper het volgende:
Zeg patserige lichaams-bouwvakkers, kunnen jullie al dat geëmmer over calves, kippeborstjes en anabolen niet in jullie bodybuilding-centraal topics gaan voortzetten? Ik zie de laatste paar dagen met stijgende ergernis hoe jullie steeds meer het topic naar je toe trekken, en dat ging oorspronkelijk over wat je draagt in de sportschool.
Mensen moeten natuurlijk niet de indruk krijgen dat alle bodybuilders platschedelige anabolenjosti's zijn, en dat idee krijg ik nu wel, gezien het feit dat jullie alleen maar over je reps en de gewichtjes aan je halter kunnen praten
Dit soort opmerkingen zouden trouwens ook door een mod gemaakt kunnen worden.![]()
staat dat een beetje?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:24 schreef Salsagirl het volgende:
Mja,sport nu niet
Maar als ik sport dan heb ik me puma trainings pakje aan
misschien moet je een ander forum gaan zoeken met je uisloof plaatje in je fotoboekquote:Op maandag 13 maart 2006 23:19 schreef Gripper het volgende:
Zeg patserige lichaams-bouwvakkers, kunnen jullie al dat geëmmer over calves, kippeborstjes en anabolen niet in jullie bodybuilding-centraal topics gaan voortzetten? Ik zie de laatste paar dagen met stijgende ergernis hoe jullie steeds meer het topic naar je toe trekken, en dat ging oorspronkelijk over wat je draagt in de sportschool.
Mensen moeten natuurlijk niet de indruk krijgen dat alle bodybuilders platschedelige anabolenjosti's zijn, en dat idee krijg ik nu wel, gezien het feit dat jullie alleen maar over je reps en de gewichtjes aan je halter kunnen praten
Dit soort opmerkingen zouden trouwens ook door een mod gemaakt kunnen worden.![]()
Oh, dit forum is speciaal voorbehouden aan creatineslikkers? Sorry, dat wist ik niet... Je hebt volkomen gelijk hoor, ik ben een uitslover. Het is natuurlijk ook wel ultiem zielig om in je fotoboek te pimpen met je kunstenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:50 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
misschien moet je een ander forum gaan zoeken met je uisloof plaatje in je fotoboek
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh, dit forum is speciaal voorbehouden aan creatineslikkers? Sorry, dat wist ik niet... Je hebt volkomen gelijk hoor, ik ben een uitslover. Het is natuurlijk ook wel ultiem zielig om in je fotoboek te pimpen met je kunsten![]()
(om dit topic niet te ernstig te vervuilen met onze foto's, maar even een linkje )
![]()
Klimmen is mijn sport, en valt dus voor mij ook in de categorie sportschool. Bovendien hebben we in de klimhal zeker 2 roeimachines, een bankje en wat dumbbelletjes, en wat van die duw-iets-zwaars-weg~ en trek-iets-zwaars-naar-je-toe-rekken waar ik nooit gebruik van maak. Want dan krijg ik zware logge spieren die ik alleen maar omhoog moet slepen en waar ik dus niks aan hebquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:29 schreef ivosnivo het volgende:
dit topic gaat over sportscholen he, niet over wat je niet draagt als je aan zo'n klimmuur hangt
Het feedback topic van Lifestylequote:Op maandag 13 maart 2006 23:19 schreef Gripper het volgende:
Omdat je het zo lief vraagt....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kinders houden we het even lief...
Zeer herkenbaar jah. Irritant.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:45 schreef AversusZ het volgende:
Lange trainingsbroek en een simpel shirtje meestal.
Maar er lopen ook genoeg mensen te showen. Laatst ook iemand met een shirtje met daarop in koeie letters D&G en een paar bikkembergs aan. Zijn vaak meer van die personen die zomaar aan een aantal zo zwaar mogelijke gewichten lopen te trekken ipv effectief lopen te trainen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |