abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35850939
Interessant... ik heb het hier laatst met iemand heel lang over gehad.
Als ik tijd heb ga ik het zeker helemaal bekijken.
pi_35852138
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:40 schreef ABBAfan het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Zo'n groot lijntoestel een paar meter boven de grond in een gebied waar geen commerciele vliegtuigen mogen komen zou toch door duizenden mensen gezien moeten zijn?
Ik vind het allang een wonder dat ze hem op gebouw level hebben gekregen dat vliegtuig moet kilometers van te voren al op extreem laag niveau hebben gevlogen.
  woensdag 8 maart 2006 @ 18:48:52 #228
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_35852703
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 18:27 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Ik vind het allang een wonder dat ze hem op gebouw level hebben gekregen dat vliegtuig moet kilometers van te voren al op extreem laag niveau hebben gevlogen.
Zou jij je niet wezenloos schrikken als je zo'n groot vliegtuig met maximale snelheid vlak voor je over de snelweg ziet scheren? Probeer het je voor te stellen: automobilisten om je heen verliezen van schrik de macht over het stuur en veroorzaken aanrijdingen. Andere getuigen bellen met hun mobiele telefoons een alarmnummer of bellen met familie, vrienden, collega's. Weer anderen zijn in staat om met hun digitale camara snel een foto te maken of zelfs video-opnamen te maken.
Waarom zijn er toch zo weinig oogetuigen van de Pentagon aanslag?
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
  woensdag 8 maart 2006 @ 18:52:52 #229
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_35852798
Ik vraag me gewoon af wat er is gebeurd met Vlucht 77 en hoe die passagiers nu uiteindelijk om het leven zijn gekomen?
World Wrestling Entertainment
  woensdag 8 maart 2006 @ 18:56:38 #230
6941 APK
Factual, I think.
pi_35852931
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 18:48 schreef ABBAfan het volgende:

Zou jij je niet wezenloos schrikken als je zo'n groot vliegtuig met maximale snelheid vlak voor je over de snelweg ziet scheren? Probeer het je voor te stellen: automobilisten om je heen verliezen van schrik de macht over het stuur en veroorzaken aanrijdingen. Andere getuigen bellen met hun mobiele telefoons een alarmnummer of bellen met familie, vrienden, collega's. Weer anderen zijn in staat om met hun digitale camara snel een foto te maken of zelfs video-opnamen te maken.
Waarom zijn er toch zo weinig oogetuigen van de Pentagon aanslag?
Op alfabetische volgorde....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 8 maart 2006 @ 18:57:41 #231
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_35852974
Was er überhaupt wel een Vlucht 77? Ik heb nog geen nabestaanden aan het woord gezien in een tv-programma over 11 september. Zijn de omgekomen passagiers ook herdacht, zoals wij dat hier in Nederland na een ramp doen? Volgens mij niet? Wie weet daar iets over?
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
pi_35853083
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:40 schreef ABBAfan het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Zo'n groot lijntoestel een paar meter boven de grond in een gebied waar geen commerciele vliegtuigen mogen komen zou toch door duizenden mensen gezien moeten zijn?
Dan mag je mij eens uitleggen wat dat links beneden op deze foto is?
Tip: http://www.mwaa.com/national/

Duizenden is natuurlijk wel wat overdreven maar toch: Linkje
pi_35853119
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 18:57 schreef ABBAfan het volgende:
Was er überhaupt wel een Vlucht 77? Ik heb nog geen nabestaanden aan het woord gezien in een tv-programma over 11 september. Zijn de omgekomen passagiers ook herdacht, zoals wij dat hier in Nederland na een ramp doen? Volgens mij niet? Wie weet daar iets over?
http://eric.bart.free.fr/iwpb/witness.html
pi_35853183
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:31 schreef ABBAfan het volgende:
Wie een voorstelling van controlled demolitions wil zien moet gaan kijken op: http://www.implosionworld.com/cinema.htm
De Southwark Towers implosies laten dezelfde "puffs" zien als bovenstaande twee WTC foto's.
Dankjewel!!
Toegevoegd aan mijn verzameling explosies.
  woensdag 8 maart 2006 @ 19:05:12 #235
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_35853271
quote:
Ik wil beeldmateriaal zien. Eerst zien, dan geloven. Aan die 5 vrijgegeven frames heb je niets. In een grote stad als Washington moet het vliegtuig zijn vastgelegd op foto's.
pi_35853489
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:05 schreef ABBAfan het volgende:

[..]

Ik wil beeldmateriaal zien. Eerst zien, dan geloven. Aan die 5 vrijgegeven frames heb je niets. In een grote stad als Washington moet het vliegtuig zijn vastgelegd op foto's.
Ze hoeven nog maar 1 frame te geven die tussen frame 1 en 2 past. Maar wat ik raarder vind is dat de mensen van het benzine station in de buurt meteen een spreek verbod(?) kregen.
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:00 schreef gorgg het volgende:

[..]

Dan mag je mij eens uitleggen wat dat links beneden op deze foto is?
Vliegveld aan de andere kant van de plek de onheils
  woensdag 8 maart 2006 @ 19:11:43 #237
38433 snijder
snijderdotcom
pi_35853506
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Even een post zo dat ik de video straks rustig kan bekijken. Net een stukje gekeken en ziet er boeiend uit
Ook voor mij een tvp.
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
  woensdag 8 maart 2006 @ 19:15:33 #238
6941 APK
Factual, I think.
pi_35853620
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:05 schreef ABBAfan het volgende:

Volgens mij ligt Reagan airport nogal dicht in de buurt van het Pentagon.
Ik krijg regelmatig urenlang laagvliegende vliegtuigen over mijn hoofd, ik blijf niet aan de gang met mijn camera.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 8 maart 2006 @ 21:17:01 #239
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_35858724
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:07 schreef bacon_264 het volgende:

[..]

Die heb ik nog niet eerder gezien, wel apart.

Verder vind ik allemaal wel erg interessante filmpjes, misschien zit er teveel conspiracy in, maar het blijft allemaal nogal vaag. Ik ben zo benieuwd naar de waarheid. Ondanks de zogenaamde vrijheid van deze landen gebeuren er toch gevaarlijke dingen en blijven er vele dingen geheim.

Het filmpje ga ik eens kijken wanneer ik tijd heb, hier overigens nog een interessante:

http://streaming.reopen911.org/video/PainfulDeceptions_dutch.html
Ik weet echt niet wat ik moet denken van dat 9-11 gebeuren. En ik ben ook zeker niet een Amerika basher, maar in dit filmpje worden toch echt wel wat merkwaardige dingen opgenoemd.
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
  woensdag 8 maart 2006 @ 21:46:58 #240
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_35860278
Dat filmpje vond ik ook 1 van de intressantste
World Wrestling Entertainment
pi_35861046
Maar ze zeggen dus dat er in de eerste verdiepingen een explosie (door het leger ofzo) heeft plaatsgevonden waardoor de torens instorten. Waarom storten die torens dan van boven naar beneden in elkaar, en zakte de toren niet vanaf beneden neer?? Als jullie begrijpen wat ik bedoel .
  woensdag 8 maart 2006 @ 22:07:54 #242
132191 -jos-
Money=Power
pi_35861118
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 22:05 schreef pberends het volgende:
Maar ze zeggen dus dat er in de eerste verdiepingen een explosie (door het leger ofzo) heeft plaatsgevonden waardoor de torens instorten. Waarom storten die torens dan van boven naar beneden in elkaar, en zakte de toren niet vanaf beneden neer?? Als jullie begrijpen wat ik bedoel .
Wel eens van getimede explosieven gehoord?
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_35861382
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 22:07 schreef -jos- het volgende:

[..]

Wel eens van getimede explosieven gehoord?

Dat is mijn opmerking niet.
pi_35861652
Ik vind het Pentagon verhaal nog steeds het allervaagste
De schade komt absoluut niet overeen met de maten van een Boeing die erin crasht
Ooggetuiges? het vliegtuig kwam over de snelweg aanvliegen..niemand wat gezien??
Tankstation met Camera eropgericht, videoband gelijk ingenomen, ik neem aan dat die eigenaar ook wat gezien heeft
..
  woensdag 8 maart 2006 @ 22:23:48 #245
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_35861686
nu op national geographic, experts over de instorting van de torens
pi_35861823
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 22:23 schreef Elusive het volgende:
Er zit een verschil in wat ze weten en zeggen
  woensdag 8 maart 2006 @ 22:30:33 #247
132191 -jos-
Money=Power
pi_35861967
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 22:23 schreef Elusive het volgende:
Gaat dat daarover dan? Er wordt nu olie verbrand en dan zeggen ze dat het vuur snel verspreid en dat het wel 1000 graden wordt ofzo, jah dat had je ook wel kunnen concluderen zonder die proef zo'n zender wordt vast gefinancieerd/gestimuleerd door de amerikaanse regering om dit soort programma's over 9/11 te maken en geen conspiracy...
Ik zie nu dus dat het inderdaad over 9/11 gaat

Trouwens, wie heeft er een kort filmpje van het neerstorten van wtc 7? Gewoon om aan iedereen te laten zien dat dat gebouw 100% zeker gecontroleerd tot ontploffing is gebracht.
Of wie wil hier http://video.google.com/videoplay?docid=-5848378758602000405&q=wtc+7 het stuk van 3:35-3:40 uithalen

Perfect, tijdens mijn edit wordt ie precies gepost!
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  † In Memoriam † woensdag 8 maart 2006 @ 22:31:10 #248
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_35861991
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 22:05 schreef pberends het volgende:
Ja het gaat (bij de torens) van boven naar beneden idd. Er wordt telkens een onderliggende verdieping opgeblazen. Dat gaat met zoveel kracht dat veel materiaal in een boog wordt weggeblazen. Als een soort fontein zeg maar. Het is gewoon belachelijk duidelijk dat de torens niet 'gewoon instorten'.

WTC7 zakt gewoon als een plumppudding ineen. Een klassieke 'controlled demolition'.

pi_35862068
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 22:31 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ja het gaat (bij de torens) van boven naar beneden idd. Er wordt telkens een onderliggende verdieping opgeblazen. Dat gaat met zoveel kracht dat veel materiaal in een boog wordt weggeblazen. Als een soort fontein zeg maar. Het is gewoon belachelijk duidelijk dat de torens niet 'gewoon instorten'.

WTC7 zakt gewoon als een plumppudding ineen. Een klassieke 'controlled demolition'.

[afbeelding]
Ja, dat bedoelde ik, of de "inzakking" beneden of boven begint... dus beneden is zonder kunstmatige explosieven of andersom?
  † In Memoriam † woensdag 8 maart 2006 @ 22:37:55 #250
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_35862260
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 22:33 schreef pberends het volgende:

[..]

Ja, dat bedoelde ik, of de "inzakking" beneden of boven begint... dus beneden is zonder kunstmatige explosieven of andersom?
Ze zijn alledrie opgeblazen imo. Met verschillende aanpak wellicht maar allemaal kunstmatig.

WTC7 is op zich het duidelijkst omdat dit gebouw niet geraakt was door een vliegtuig oid. Er waren wat kleine brandjes maar niks bijzonders, totdat het in de namiddag ineens boem doet en in elkaar stort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')