Met mister Badmutsquote:Op zondag 5 maart 2006 21:53 schreef Bruce117 het volgende:
De deelnemers van vorig jaar:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Ik wilde het net posten ja... Nathaliequote:Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]
Wat een schatje was zij toch
wat was haar naam ook alweer?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]
Wat een schatje was zij toch
Game is het sleutelwoord.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dankzij die chauffeur, wat een idioot.
Volgens mij is Lut prima. Haar zeik partner is juist naar!quote:Op zondag 5 maart 2006 21:58 schreef Flem het volgende:
en Lut is gewoon naar.
Lut valt nog wel mee idd, Chris irriteert voor 10quote:Op zondag 5 maart 2006 21:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij is Lut prima. Haar zeik partner is juist naar!![]()
Idd, wat een stereotype sletten: "IK LAAT ME TOCH NIET DOOR EEN VENT VERSLAAN?!quote:Op zondag 5 maart 2006 21:58 schreef schatje het volgende:
Zul je zien dat die vreselijke Opzij potten winnen![]()
![]()
.
dat was echt tenenkrommendquote:Op zondag 5 maart 2006 21:59 schreef Aarti het volgende:
Wat stond die Inge maf te dansen in de bus, wat was haar probleem?
Dat mag niet gebeurenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:58 schreef schatje het volgende:
Zul je zien dat die vreselijke Opzij potten winnen![]()
![]()
.
Dat gebeurt nogal vaak bij Peking Expres.....quote:
Ze had jeuk aan haar doos, denk ik.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:59 schreef Aarti het volgende:
Ja heerlijk, je wilt dat ze blijven en vertrekken tegelijkertijdquote:Op zondag 5 maart 2006 22:02 schreef Flem het volgende:
Al met al ben ik blij dat het zondagavondgeërger weer begonnen is. Want daar kijk ik toch vooral om... het ergeren.
precies, al moeten die ergerlijke stellen ook weer niet té ver komen, want Rink en Jorien bezorgden me met hun bijna-winst bijna een hartverzakking vorig jaarquote:Op zondag 5 maart 2006 22:02 schreef Flem het volgende:
Al met al ben ik blij dat het zondagavondgeërger weer begonnen is. Want daar kijk ik toch vooral om... het ergeren.
Iddquote:Op zondag 5 maart 2006 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Marc en Theo zijn echt briljant gecast en bij-elkaar gezet
Ik dacht op het eerste gezicht: een homostel maar het blijken twee verstokte vrijgezellen met een fetish voor jonge aziatische vrouwtjes
Helemaal mee eens! Ik ben echt in de war al....quote:Op zondag 5 maart 2006 21:59 schreef PirE het volgende:
Nadeel van de eerste afleveringen zijn dat er nogal zoveel koppels zijn waardoor je niet echt een uitgebreid beeld van de etappe krijgt. Vanaf 5 koppels wordt het tenminste overzichtelijker.
Dat was ook schitterend inderdaad, tof dat dat zo in beeld gebracht werd en ook vertaald werd.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:06 schreef babette21 het volgende:
- erg gelachen om die Vietnamezen: "jij valt gewoon op blanke vrouwen"
Ik miste je al in dit topic!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:04 schreef BVO het volgende:
Leuk weer!
Heb nog niet een hekel aan iemand, leuke deelnemers, al irriteren die potten wel wat.
Jan en Miranda zijn m'n favorieten nu.
Volgens mij moeten we daarvoor in België zijn, komt ze daar niet veel meer in beeld?quote:
illegale versie?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:07 schreef PirE het volgende:
Zo, ik ga nu effe Hostel kijken. om maar in de backpack-sfeer te blijven
Ja, lekker met een Baco erbijquote:
Lut niet, die rooie potquote:Op zondag 5 maart 2006 22:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lut = Tante Sidonia! Nou je het zegt!!!![]()
![]()
![]()
Wendy is dé PE-babe van dit jaar... met Roosquote:Op zondag 5 maart 2006 22:09 schreef Gershom het volgende:
Wow, Wendy is echt fijn..
TE triestquote:Op zondag 5 maart 2006 22:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we daarvoor in België zijn, komt ze daar niet veel meer in beeld?![]()
Paaldansen in een bus.![]()
morgenavond geloof ikquote:Op zondag 5 maart 2006 22:09 schreef DarkElf het volgende:
eerste aflevering gemist natuurlijk
wordt zeker niet herhaald?
dat maakt het programma zo mooi, dat wij zien wat die lui zeggen, terwijl de deelnemers op dat moment geen idee hebbenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:06 schreef Flem het volgende:
Dat was ook schitterend inderdaad, tof dat dat zo in beeld gebracht werd en ook vertaald werd.
Dat vond ik ook zo goed aan deze start, normaal bij zulk soort programma's begint het allemaal zo sloom, nu zit je er direct in en is er al veel gebeurd.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Briljant programma, zoveel verschillende dingen in anderhalf uur.![]()
Ouwe rocker (lees rukker) die rechtse met dat Stones shirtquote:Op zondag 5 maart 2006 22:11 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Ze zien er ook uit als sekstoeristen, de een met zo'n foute snor en de ander dat felgekleurde vakantieshirt
iddquote:Op zondag 5 maart 2006 22:11 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Ze zien er ook uit als sekstoeristen, de een met zo'n foute snor en de ander dat felgekleurde vakantieshirt
Hoe kan je die nou (nog) missen?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:09 schreef DarkElf het volgende:
eerste aflevering gemist natuurlijk
wordt zeker niet herhaald?
klopt.... maar da's toch niet eerlijkquote:Op zondag 5 maart 2006 22:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Volgens mij moeten we daarvoor in België zijn, komt ze daar niet veel meer in beeld?![]()
ik vond het nogal triest en daarnaast enigszins onbeschoft....quote:Paaldansen in een bus.![]()
Met die tong!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:11 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:11 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
iets voor Marc of Theo wellichtquote:Op zondag 5 maart 2006 22:12 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Lut en Chris krabben elkaar vrees ik in een van de volgende afleveringen de ogen uit. Alleen nog een heel vies mannetje kan deze dames bij elkaar brengen.
ik vond hen erg vermakelijkquote:Op zondag 5 maart 2006 22:11 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
deze 2 zijn idd wel erg vooroodeelbevestigendquote:Op zondag 5 maart 2006 22:14 schreef Remzz het volgende:
Miranda ziet er leuk uitWaarom moeten potten trouwesn altijd zo uitstralen dat ze pot zijn?
die spin....quote:Op zondag 5 maart 2006 22:14 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben trouwens erg benieuwd naar die val uit de previews... ziet er bruut uit!![]()
![]()
Net als die homo's van vorig jaar, lag er ook zo dik bovenop.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:14 schreef Remzz het volgende:
Waarom moeten potten trouwesn altijd zo uitstralen dat ze pot zijn?
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:15 schreef Scope het volgende:
Nou dit was weer gezellig! Ik ga er vandoor.
Dag schatje![]()
mm heb net even de gids bekeken maar zie geen HH staan.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:12 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Hoe kan je die nou (nog) missen?
Er werd gesuggereerd dat het morgen herhaald zou worden, las ik.
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga vooralsnog voor Amir en Jimmy als mijn favorieten
Dat is onzin. Kijk maar in de gids of op internet.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:12 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Hoe kan je die nou (nog) missen?
Er werd gesuggereerd dat het morgen herhaald zou worden, las ik.
Voor morgen zie ik 't idd ook niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:17 schreef DarkElf het volgende:
mm heb net even de gids bekeken maar zie geen HH staan.
misschien kijk ik er wel overheen
Neequote:Op zondag 5 maart 2006 22:21 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Voor morgen zie ik 't idd ook niet.
Zit me nu net af te vragen hoe het vorig jaar ook alweer was.. werd het toen niet de zaterdag van tevoren herhaald of gewoon helemaal niet? *zwarte vlek*
zie het de hele week niet staan.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:21 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Voor morgen zie ik 't idd ook niet.
Zit me nu net af te vragen hoe het vorig jaar ook alweer was.. werd het toen niet de zaterdag van tevoren herhaald of gewoon helemaal niet? *zwarte vlek*
VT4 zit niet op de satelliet.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:23 schreef hardsilence het volgende:
Jmmr dan..
Als je VT4 kan krijgen kan je donderdag kijken.
Chris is veel te irritant om leuk te gaan vinden ben ik bangquote:Op zondag 5 maart 2006 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Chris en Lut vind ik een stoer duo, gaan nog voor veel spektakel zorgen. Mijn favoriete stel tot nu toe.
Ja, in vond 'r niet zo vriendelijk overkomen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Chris is veel te irritant om leuk te gaan vinden ben ik bang
ik van Sabine Koning....quote:Op zondag 5 maart 2006 22:26 schreef ruby het volgende:
Die Chris vind ik wel iets weghebben van Rebecca Loos overigens.
Een paal willen voelen, en toch lesbisch zijn????quote:Op zondag 5 maart 2006 21:59 schreef Aarti het volgende:
Roos doet me eigenlijk wat denken aan Dr. Grey van Grey's Anatomy. Een beetje.quote:
hoe kún je dat nou zeggen?!?!?!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:33 schreef Zhenar het volgende:
Roos doet me eigenlijk wat denken aan Dr. Grey van Grey's Anatomy. Een beetje.
Ze weet nog niet wat ze wil.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:32 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Een paal willen voelen, en toch lesbisch zijn????
JA !!!! Volgens mij was het die kut van Lut...quote:Op zondag 5 maart 2006 22:14 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben trouwens erg benieuwd naar die val uit de previews... ziet er bruut uit!![]()
![]()
Die man met die snor heeft ook nog wel wat in petto verwacht ik.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:44 schreef ruby het volgende:
Nog niet nee..... Maar wacht maar af, mafkezen zitten overal.
Die eerstequote:Op zondag 5 maart 2006 22:47 schreef ruby het volgende:
Je bedoelt die Aziatische vrouwenfan? Of Jan, die van 71?
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die man met die snor heeft ook nog wel wat in petto verwacht ik.
Jaja, zo is het wel weer genoeg, Zhenarquote:Op zondag 5 maart 2006 22:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Als die wat op heeft, wil 'ie vast echt lepeltje-lepeltje liggen![]()
Amen.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jaja, zo is het wel weer genoeg, Zhenar. Twee potten is wel weer genoeg.
Vond ze behoorlijk irritant.
Zie hier!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:51 schreef merino het volgende:
ik denk dat ik dit seizoen noodsgedwongen net als vorig seizoen maar weer moet gaan boycotten omdat ze niks herhalen of op internet zetten. Kan daar echt niet tegen want het gebeurd mij gewoon vaak dat ik niet op tijd voor de tv kan zittenNET 5
die dingen zijn zo '90'squote:Op zondag 5 maart 2006 22:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zie hier!
Ik noem het: 'videorecorder'
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:51 schreef merino het volgende:
ik denk dat ik dit seizoen noodsgedwongen net als vorig seizoen maar weer moet gaan boycotten omdat ze niks herhalen of op internet zetten. Kan daar echt niet tegen want het gebeurd mij gewoon vaak dat ik niet op tijd voor de tv kan zittenNET 5
stuur mij er eens eentje op dan zodat ik als trouwe fan van seizoen 1 wederom kan meegenieten van Peking Expressquote:
Gebeurt ook mênquote:Op zondag 5 maart 2006 22:56 schreef merino het volgende:
Ze zouden es die shows moeten cappen en op internet gooien net als alle Amerikaanse shows
Emule is zo langzaamquote:Op zondag 5 maart 2006 22:59 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Gebeurt ook mên![]()
Kijk overmorgen is op Emule...heel PE2 stata er nog op
Is er ook iets waar je niks over te zanikken hebt? Zeurkous.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Is er ook iets waar je niks over te zanikken hebt? Zeurkous.
het is een heerlijk programma waarover veel te zeggen valtquote:
Inderdaadquote:Op zondag 5 maart 2006 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het is een heerlijk programma waarover veel te zeggen valt
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:57 schreef golfer het volgende:
Op dit moment bovenaan de irritatie-top met stip die 2 lesbo's.
Nee, ik let daar helemaal niet op. Maar doe een voorspelling zou ik zeggen .... dan kan je later terug kijken of je inderdaad kan zien of ze ver komen of nietquote:Op maandag 6 maart 2006 02:46 schreef Zartos het volgende:
Hebben jullie niet ook het idee dat je aan het openingsfilmpje al kan zien welke koppels ver gaan komen en welke niet?
no pain no gamequote:Op maandag 6 maart 2006 01:37 schreef 18konijn het volgende:
Ik vind dat niet kunnen betalen toch wel genant, vooral in Vietnam. In PE1 en PE2 liftten de deelnemers met auto's mee, die toch al onderweg waren. Maar zo'n Vietnamese brommer rijdt kennelijk speciaal voor de deelnemer een eind en als hij dan niet goed begrepen heeft dat het gratis moest, dan is hij misschien wel een half daginkomen kwijt aan benzine zonder enige compensatie. Ik kan goed begrijpen dat die ene bromnozem zo kwaad werd en zijn brommer pardoes voor die truck parkeerde.
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:28 schreef hardsilence het volgende:
Voor de Roosfans.
[afbeelding]
Er gaat zo te zien ook weer afgevlagt worden verderop in de afleveringen.
quote:Op maandag 6 maart 2006 07:32 schreef haagse_elfje het volgende:
leuke teams...
hooray for the lesbians girls
die blonde is wel leuk
Jammer. Had we l boven de 1 miljoen verwacht en gehoopt.quote:Op maandag 6 maart 2006 08:10 schreef schatje het volgende:
861.000 kijkers met een marktaandeel van 10.7.
Ze zullen vast wel wat gewend zijn van toeristen.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:47 schreef greatgonzo het volgende:
zit het nu te kijken, heb het opgenomen ivm reclame doorspoelen:
Wat moeten die locals wel niet denken van die potten? Kachel je rustig op je brommertje, met daarachter op twee vrouwen, pakken ze elkaar steeds op de bek en houden ze elkaars handje vastDat hebben die lui vast nooit gezien!
En wat te denken van opa en z'n schoondochter, als je de situatie niet kent denk je toch ook: hoe komt zo'n bok aan een groen blaadje
nee, ze hebben ze wel uitgezocht
de gemiddelde lesbo die ik ken pakt elkaar anders niet om de minuut op de bek, zingen constant "always look on the bright side of life" of houden constant elkaars handje vastquote:Op maandag 6 maart 2006 11:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel wat gewend zijn van toeristen..
lol inderdaadquote:Op maandag 6 maart 2006 12:09 schreef dolle_hond het volgende:
staat die gek daar met een shirt met heel groot YANKEES op zijn borst
vindt hij het gek dat hij geen lift krijgt
Gelukkig niet zeg. Vond het behoorlijk irritant.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:10 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
de gemiddelde lesbo die ik ken pakt elkaar anders niet om de minuut op de bek, zingen constant "always look on the bright side of life" of houden constant elkaars handje vast
Of zeggen in één zin minstens drie keer het woord "schatje"........quote:Op maandag 6 maart 2006 12:10 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
de gemiddelde lesbo die ik ken pakt elkaar anders niet om de minuut op de bek, zingen constant "always look on the bright side of life" of houden constant elkaars handje vast
quote:Op maandag 6 maart 2006 08:07 schreef MissX het volgende:
[..]volgens mij ben jij dan de enige die zich niet dood irriteerde aan haar. Vond je niet dat ze zich idioot gedroeg oa in die bus, beetje gaan paaldansen. Dat kan echt niet in zo een cultuur.
Hoewel als iemand dat hier zou doen, zou ik ook kijken van doe normaal wijf.
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:20 schreef haagse_elfje het volgende:
dit zijn ook lesbo\'s uit belgië
ik moet wel eerlijk toegeven dat ik weinig lesbo's ken die zo klef zijn met elkaar...
tja ach....
marjolein en doktertje mogen ophoepelen
die amir&jimmy vind ik ook wel tof
true, truequote:Op maandag 6 maart 2006 14:17 schreef Hik het volgende:
Meeste kans om opgesloten te worden op basis van deze aflevering: Inge en Lien. Paaldansen in een Vietnamese bus? Zoenen in het openbaar? Rijst sjouwen in je korte rok? Doe maar niet! (Al was het commentaar hier een stuk minder geweest als jet twee "lekkere lesbo's" waren geweest, stelletje hypocrieten!)
quote:Voorspellingen voor de volgende keer: Lut gaat zich ontpoppen tot een enorme backpacker en Marc raakt Theo kwijt aan een Aziatische schone.![]()
mja vergeten, ze waren gewoon niet interessant genoeg om iets over te vertellenquote:Op maandag 6 maart 2006 15:28 schreef Nuna het volgende:
Weet je, iedereen 'vergeet' zowat Marjolein en Martijn. Die kunnen het ook nog wel eens ver schoppen
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:28 schreef Nuna het volgende:
Weet je, iedereen 'vergeet' zowat Marjolein en Martijn. Die kunnen het ook nog wel eens ver schoppen
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:17 schreef Hik het volgende:
Most likely to succeed op basis van deze aflevering: Moeilijk. Amir en Jimmy hebben een goede kans (hoewel ik me afvraag hoe donkere Jimmy bekeken gaat worden bekeken in de minder toeristische delen van Laos en Tibet!), evenals Martijn en Marjolein.
ze hebben toch wat...quote:Op maandag 6 maart 2006 15:57 schreef Nuna het volgende:
Ach, die Amir en Jimmy waren niet eens bij de beste drieIk vond die ene (weet niet welke van de 2) best arrogant om meteen te zeggen dat ze gaan winnen. Punt.
Mijn vriend vindt het een reallife soap...De dombo, hij weet niet wat hij mist. Ik maar meekijken naar dat verdomde voetbal en ik kan niet eens mn frustraties kwijt over PE en ER bij hem....quote:Op maandag 6 maart 2006 17:29 schreef Rainboww het volgende:
Volgens mij kijken er meer vrouwen dan mannen naar PE...
Terwijl het toch een spannend programma is?
Dat was Miranda.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:57 schreef Nuna het volgende:
Ach, die Amir en Jimmy waren niet eens bij de beste drieIk vond die ene (weet niet welke van de 2) best arrogant om meteen te zeggen dat ze gaan winnen. Punt.
ik denk dat heeft ook te maken met vorig jaar...quote:Op maandag 6 maart 2006 18:08 schreef 2Drix het volgende:
861.000 kijkers maar![]()
had toch wel een miljoen verwacht, zelfs Talpa had meer![]()
Mwah vind het toch een redelijk aantalquote:Op maandag 6 maart 2006 18:08 schreef 2Drix het volgende:
861.000 kijkers maar![]()
had toch wel een miljoen verwacht, zelfs Talpa had meer![]()
Dat zijn ze dan bij de eerste aflevering al vergetenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:32 schreef haagse_elfje het volgende:
dit komt uit een interview met inge en lien....
“Drie keer hebben we seks gehad op reis.”, antwoordt Lien zonder aarzelen. “Meer kwam het er niet van, na zo’n hele dag racen tegen de klok staat je kop er niet naar.” Ze heeft geen geheimen, deze flapuit. Inge kan zich al niet meer herinneren hoeveel keer ze het deden. “We sliepen altijd bij mensen thuis. We hielden ons in, uit respect voor hen. We hadden op voorhand ook afspraken gemaakt over hoe we met elkaar zouden omgaan. Niet in het openbaar kussen en zo.”
ja ja hebben ze ook dan goed vol gehouden
ik zou toch echt geen sex daar hebben......
bronnetje
Die twee lopen als twee hitsige sextoeristen door het land te banjeren....quote:Op maandag 6 maart 2006 14:17 schreef Hik het volgende:
Voorspellingen voor de volgende keer: Marc raakt Theo kwijt aan een Aziatische schone.![]()
idd, ze waren nog niet eens echt begonnen of hij liep al hand in hand met een klein vietnameesjequote:Op maandag 6 maart 2006 18:59 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Die twee lopen als twee hitsige sextoeristen door het land te banjeren....
ja johquote:
da's geen charme, da's hindoe zijn.....quote:Op maandag 6 maart 2006 19:56 schreef haagse_elfje het volgende:
ja joh
amir&jimmy hebben gewoon charme...
dat zeg ik zelfs, terwijl ik normaliter alleen voor de vrouwen ga
Twee pedo'squote:Op maandag 6 maart 2006 19:49 schreef keijz het volgende:
[..]
idd, ze waren nog niet eens echt begonnen of hij liep al hand in hand met een klein vietnameesje
Vorig jaar scoorde het veel beter dan het eerste jaar. Ook de recencies in onder andere de krant waren zelfs toen nóg positiever over PE2 dan PE1. Lijkt me niet dus.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:14 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik denk dat heeft ook te maken met vorig jaar...
vorig jaar was het niet zo een groot succes, het viel voor veel mensen tegen..
serieus? ik had het juist andersom gehoord.....quote:Op maandag 6 maart 2006 23:13 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Vorig jaar scoorde het veel beter dan het eerste jaar. Ook de recencies in onder andere de krant waren zelfs toen nóg positiever over PE2 dan PE1. Lijkt me niet dus.
Overigens is het een heel mooi cijfer. Tenslotte is PE een kwaliteits-programma dat lang niet voor iedereen is weggelegt.
the force of the koeliquote:Op maandag 6 maart 2006 21:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's geen charme, da's hindoe zijn.....
't zijn gewoon vrienden, obvious
dat had ik idd ookquote:Op maandag 6 maart 2006 21:28 schreef BVO het volgende:
Die Jimmy doet me denken aan Judge (Expeditie Robinson).
aha.... ik zie het ik zie hetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:34 schreef CryARiver het volgende:
Kijkcijfers PE 2004:
14-03-2004 579,010
21-03-2004 665,360
28-03-2004 610,080
04-04-2004 670,070
11-04-2004 487,110
18-04-2004 604,220
25-04-2004 607,860
02-05-2004 618,270
09-05-2004 698,930
16-05-2004 641,250
23-05-2004 769,460
gemiddelde: 634.000
Kijkcijfers PE 2005:
06-03-2005 777,780
13-03-2005 637,280
20-03-2005 684,280
27-03-2005 587,750
03-04-2005 705,870
10-04-2005 724,620
17-04-2005 706,060
24-04-2005 608,230
01-05-2005 571.000
08-05-2005 752.000
15-05-2005 549.000
gemiddelde: 671.000 (in deze periode kwam er hevig meer concurrentie bij vergelijkbaar met 2004)
Kijkcijfers PE 2006:
05-03-2006 861.000
Natuurlijk zijn ze vrienden. Haags_elfje ziet spoken.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's geen charme, da's hindoe zijn.....
't zijn gewoon vrienden, obvious
1-800-GHOSTBUSTERS, bestond echt toen de film uitkwam!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:52 schreef haagse_elfje het volgende:
ik zie altijd spoken....
ergens het nummer van een ghostbuster liggen?
morgen komt toch in het spoor van??? op net 5
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:07 schreef Remzz het volgende:
Net 5 kan blij zijn, best bekeken aflevering ooit dus
tis wel een reuze-ei hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:23 schreef Nuna het volgende:
Trouwens, in het spoor van met Dyanne Beekman was nog best leuk! Ik vond dat ze het heel leuk deed
Nou ik heb een klein stukje gezien en ik ergerde me mateloos. Om over die mensen de volgende dingen te zeggen:quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:23 schreef Nuna het volgende:
Trouwens, in het spoor van met Dyanne Beekman was nog best leuk! Ik vond dat ze het heel leuk deed
ben je vergeten je bril op te zetten en je gehoor apparaat?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:23 schreef Nuna het volgende:
Dat was denk ik sarcasme hoor!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:01 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ben je vergeten je bril op te zetten en je gehoor apparaat?
ik werd echt doodziek van haar fashion dingen
Nee, hoor helemaal niet. Ik vind haar serieus leukquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:45 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Dat was denk ik sarcasme hoor!
Ik kwam overigens echt niet meer bij van dat stukje met die Vietnamezen: "Jij valt altijd op blanke vrouwen!"
Overigens vertrek ik zelf over in april ook naar Vietnam (en Cambodja)![]()
quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:45 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Dat was denk ik sarcasme hoor!
Ik kwam overigens echt niet meer bij van dat stukje met die Vietnamezen: "Jij valt altijd op blanke vrouwen!"
Overigens vertrek ik zelf over in april ook naar Vietnam (en Cambodja)![]()
Tsja een ex-medewerker, hij is niet voor niets een ex-medewerker.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:46 schreef Rainboww het volgende:
PE is negatief in het nieuws:
'Volop manipulatie bij Peking Express'
Soms heb ik ook wel eens mijn vraagtekens, het ene koppel ligt laatste en dan winnen ze toch de etappe![]()
Het is natuurlijk een strijd tussen koppels en het kan zijn dat nederlanders graag een nederlands koppel zien winnen voordat ze het programma gaan volgen. Maar als je eenmaal een aantal uitzendingen kijkt dan krijg je vanzelf een voorkeur voor een bepaald duo en dan maakt nationaliteit weinig uit.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:08 schreef CryARiver het volgende:
Ik geloof er geen donder van. Karanka (dit productie maatschappij) staat juist bekent als uiterst integer, verder draait PE totaal NIET om de Belgie v.s. Nederland strijd, EN is deze man ontslagen bij het productiehuis in kwestie EN bij andere. Hij komt dus nergens meer aan de bak.
haha, gelukig zijn er nog mensen die erin geloven dat alles wat getoond wordt waarachtig isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:08 schreef CryARiver het volgende:
Ik geloof er geen donder van. Karanka (dit productie maatschappij) staat juist bekent als uiterst integer, verder draait PE totaal NIET om de Belgie v.s. Nederland strijd, EN is deze man ontslagen bij het productiehuis in kwestie EN bij andere. Hij komt dus nergens meer aan de bak.
Kraaij Jjr. ??? [quote:Op zondag 12 maart 2006 11:59 schreef Faithy het volgende:
Theo doet me nog steeds aan iemand (BN-er) denken.. iemand enig idee wie?vanavond weer !
Die LPF'er? Herman Heinsbroek of iets dergelijks.quote:Op zondag 12 maart 2006 11:59 schreef Faithy het volgende:
Theo doet me nog steeds aan iemand (BN-er) denken.. iemand enig idee wie?vanavond weer !
Willibrord Frequinquote:Op zondag 12 maart 2006 11:59 schreef Faithy het volgende:
Ton van Royen?quote:Op zondag 12 maart 2006 11:59 schreef Faithy het volgende:
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:11 schreef Faithy het volgende:
Hans Sibbel met teveel haaren een iets minder puntige neus?
Het is dan ook onmogelijk om een cap van die twee te maken waarin ze niet aan elkaar zittenquote:
idd die Inge en Lien erger ik me dood aan, maar ze mogen er nog niet uit. Want je moet toch echt wel koppels kunnen haten in dit programma. Als er allemaal van die mensen inzitten die je nietsdoen is het veel te saai om te kijken.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:41 schreef BVO het volgende:
Laat eerst maar wat nietszeggende koppels eruit gaan, spraakmakend - al dan niet irritant - is toch leuk.
eens... en die Bliss is ook heerlijk irritantquote:Op zondag 12 maart 2006 20:43 schreef hardsilence het volgende:
Nietszeggend koppel zijn wat mij betreft, Miranda & Martijn.
Of het moet zijn dat deze aflevering nog wat van ze gaat brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |