mja vergeten, ze waren gewoon niet interessant genoeg om iets over te vertellenquote:Op maandag 6 maart 2006 15:28 schreef Nuna het volgende:
Weet je, iedereen 'vergeet' zowat Marjolein en Martijn. Die kunnen het ook nog wel eens ver schoppen
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:28 schreef Nuna het volgende:
Weet je, iedereen 'vergeet' zowat Marjolein en Martijn. Die kunnen het ook nog wel eens ver schoppen
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:17 schreef Hik het volgende:
Most likely to succeed op basis van deze aflevering: Moeilijk. Amir en Jimmy hebben een goede kans (hoewel ik me afvraag hoe donkere Jimmy bekeken gaat worden bekeken in de minder toeristische delen van Laos en Tibet!), evenals Martijn en Marjolein.
ze hebben toch wat...quote:Op maandag 6 maart 2006 15:57 schreef Nuna het volgende:
Ach, die Amir en Jimmy waren niet eens bij de beste drieIk vond die ene (weet niet welke van de 2) best arrogant om meteen te zeggen dat ze gaan winnen. Punt.
Mijn vriend vindt het een reallife soap...De dombo, hij weet niet wat hij mist. Ik maar meekijken naar dat verdomde voetbal en ik kan niet eens mn frustraties kwijt over PE en ER bij hem....quote:Op maandag 6 maart 2006 17:29 schreef Rainboww het volgende:
Volgens mij kijken er meer vrouwen dan mannen naar PE...
Terwijl het toch een spannend programma is?
Dat was Miranda.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:57 schreef Nuna het volgende:
Ach, die Amir en Jimmy waren niet eens bij de beste drieIk vond die ene (weet niet welke van de 2) best arrogant om meteen te zeggen dat ze gaan winnen. Punt.
ik denk dat heeft ook te maken met vorig jaar...quote:Op maandag 6 maart 2006 18:08 schreef 2Drix het volgende:
861.000 kijkers maar![]()
had toch wel een miljoen verwacht, zelfs Talpa had meer![]()
Mwah vind het toch een redelijk aantalquote:Op maandag 6 maart 2006 18:08 schreef 2Drix het volgende:
861.000 kijkers maar![]()
had toch wel een miljoen verwacht, zelfs Talpa had meer![]()
Dat zijn ze dan bij de eerste aflevering al vergetenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:32 schreef haagse_elfje het volgende:
dit komt uit een interview met inge en lien....
“Drie keer hebben we seks gehad op reis.”, antwoordt Lien zonder aarzelen. “Meer kwam het er niet van, na zo’n hele dag racen tegen de klok staat je kop er niet naar.” Ze heeft geen geheimen, deze flapuit. Inge kan zich al niet meer herinneren hoeveel keer ze het deden. “We sliepen altijd bij mensen thuis. We hielden ons in, uit respect voor hen. We hadden op voorhand ook afspraken gemaakt over hoe we met elkaar zouden omgaan. Niet in het openbaar kussen en zo.”
ja ja hebben ze ook dan goed vol gehouden
ik zou toch echt geen sex daar hebben......
bronnetje
Die twee lopen als twee hitsige sextoeristen door het land te banjeren....quote:Op maandag 6 maart 2006 14:17 schreef Hik het volgende:
Voorspellingen voor de volgende keer: Marc raakt Theo kwijt aan een Aziatische schone.![]()
idd, ze waren nog niet eens echt begonnen of hij liep al hand in hand met een klein vietnameesjequote:Op maandag 6 maart 2006 18:59 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Die twee lopen als twee hitsige sextoeristen door het land te banjeren....
ja johquote:
da's geen charme, da's hindoe zijn.....quote:Op maandag 6 maart 2006 19:56 schreef haagse_elfje het volgende:
ja joh
amir&jimmy hebben gewoon charme...
dat zeg ik zelfs, terwijl ik normaliter alleen voor de vrouwen ga
Twee pedo'squote:Op maandag 6 maart 2006 19:49 schreef keijz het volgende:
[..]
idd, ze waren nog niet eens echt begonnen of hij liep al hand in hand met een klein vietnameesje
Vorig jaar scoorde het veel beter dan het eerste jaar. Ook de recencies in onder andere de krant waren zelfs toen nóg positiever over PE2 dan PE1. Lijkt me niet dus.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:14 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik denk dat heeft ook te maken met vorig jaar...
vorig jaar was het niet zo een groot succes, het viel voor veel mensen tegen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |