quote:Op zondag 5 maart 2006 22:51 schreef merino het volgende:
ik denk dat ik dit seizoen noodsgedwongen net als vorig seizoen maar weer moet gaan boycotten omdat ze niks herhalen of op internet zetten. Kan daar echt niet tegen want het gebeurd mij gewoon vaak dat ik niet op tijd voor de tv kan zittenNET 5
stuur mij er eens eentje op dan zodat ik als trouwe fan van seizoen 1 wederom kan meegenieten van Peking Expressquote:
Gebeurt ook mênquote:Op zondag 5 maart 2006 22:56 schreef merino het volgende:
Ze zouden es die shows moeten cappen en op internet gooien net als alle Amerikaanse shows
Emule is zo langzaamquote:Op zondag 5 maart 2006 22:59 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Gebeurt ook mên![]()
Kijk overmorgen is op Emule...heel PE2 stata er nog op
Is er ook iets waar je niks over te zanikken hebt? Zeurkous.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Is er ook iets waar je niks over te zanikken hebt? Zeurkous.
het is een heerlijk programma waarover veel te zeggen valtquote:
Inderdaadquote:Op zondag 5 maart 2006 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het is een heerlijk programma waarover veel te zeggen valt
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:57 schreef golfer het volgende:
Op dit moment bovenaan de irritatie-top met stip die 2 lesbo's.
Nee, ik let daar helemaal niet op. Maar doe een voorspelling zou ik zeggen .... dan kan je later terug kijken of je inderdaad kan zien of ze ver komen of nietquote:Op maandag 6 maart 2006 02:46 schreef Zartos het volgende:
Hebben jullie niet ook het idee dat je aan het openingsfilmpje al kan zien welke koppels ver gaan komen en welke niet?
no pain no gamequote:Op maandag 6 maart 2006 01:37 schreef 18konijn het volgende:
Ik vind dat niet kunnen betalen toch wel genant, vooral in Vietnam. In PE1 en PE2 liftten de deelnemers met auto's mee, die toch al onderweg waren. Maar zo'n Vietnamese brommer rijdt kennelijk speciaal voor de deelnemer een eind en als hij dan niet goed begrepen heeft dat het gratis moest, dan is hij misschien wel een half daginkomen kwijt aan benzine zonder enige compensatie. Ik kan goed begrijpen dat die ene bromnozem zo kwaad werd en zijn brommer pardoes voor die truck parkeerde.
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:28 schreef hardsilence het volgende:
Voor de Roosfans.
[afbeelding]
Er gaat zo te zien ook weer afgevlagt worden verderop in de afleveringen.
quote:Op maandag 6 maart 2006 07:32 schreef haagse_elfje het volgende:
leuke teams...
hooray for the lesbians girls
die blonde is wel leuk
Jammer. Had we l boven de 1 miljoen verwacht en gehoopt.quote:Op maandag 6 maart 2006 08:10 schreef schatje het volgende:
861.000 kijkers met een marktaandeel van 10.7.
Ze zullen vast wel wat gewend zijn van toeristen.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:47 schreef greatgonzo het volgende:
zit het nu te kijken, heb het opgenomen ivm reclame doorspoelen:
Wat moeten die locals wel niet denken van die potten? Kachel je rustig op je brommertje, met daarachter op twee vrouwen, pakken ze elkaar steeds op de bek en houden ze elkaars handje vastDat hebben die lui vast nooit gezien!
En wat te denken van opa en z'n schoondochter, als je de situatie niet kent denk je toch ook: hoe komt zo'n bok aan een groen blaadje
nee, ze hebben ze wel uitgezocht
de gemiddelde lesbo die ik ken pakt elkaar anders niet om de minuut op de bek, zingen constant "always look on the bright side of life" of houden constant elkaars handje vastquote:Op maandag 6 maart 2006 11:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel wat gewend zijn van toeristen..
lol inderdaadquote:Op maandag 6 maart 2006 12:09 schreef dolle_hond het volgende:
staat die gek daar met een shirt met heel groot YANKEES op zijn borst
vindt hij het gek dat hij geen lift krijgt
Gelukkig niet zeg. Vond het behoorlijk irritant.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:10 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
de gemiddelde lesbo die ik ken pakt elkaar anders niet om de minuut op de bek, zingen constant "always look on the bright side of life" of houden constant elkaars handje vast
Of zeggen in één zin minstens drie keer het woord "schatje"........quote:Op maandag 6 maart 2006 12:10 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
de gemiddelde lesbo die ik ken pakt elkaar anders niet om de minuut op de bek, zingen constant "always look on the bright side of life" of houden constant elkaars handje vast
quote:Op maandag 6 maart 2006 08:07 schreef MissX het volgende:
[..]volgens mij ben jij dan de enige die zich niet dood irriteerde aan haar. Vond je niet dat ze zich idioot gedroeg oa in die bus, beetje gaan paaldansen. Dat kan echt niet in zo een cultuur.
Hoewel als iemand dat hier zou doen, zou ik ook kijken van doe normaal wijf.
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:20 schreef haagse_elfje het volgende:
dit zijn ook lesbo\'s uit belgië
ik moet wel eerlijk toegeven dat ik weinig lesbo's ken die zo klef zijn met elkaar...
tja ach....
marjolein en doktertje mogen ophoepelen
die amir&jimmy vind ik ook wel tof
true, truequote:Op maandag 6 maart 2006 14:17 schreef Hik het volgende:
Meeste kans om opgesloten te worden op basis van deze aflevering: Inge en Lien. Paaldansen in een Vietnamese bus? Zoenen in het openbaar? Rijst sjouwen in je korte rok? Doe maar niet! (Al was het commentaar hier een stuk minder geweest als jet twee "lekkere lesbo's" waren geweest, stelletje hypocrieten!)
quote:Voorspellingen voor de volgende keer: Lut gaat zich ontpoppen tot een enorme backpacker en Marc raakt Theo kwijt aan een Aziatische schone.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |