Oeh, ik heb weer genoten!
Heb maar even wat categoriën aangemaakt...
Favorieten op basis van deze aflevering: Amir en Jimmy. Erg leuk stel, vrolijke aanpak, leuke quotes.
Uit een rijdende auto gooien op basis van deze aflevering: Chris. God, wat een chagerijnig wijf. Ik was ook niet blij geweest als ze me hadden opgescheept met Lut, maar ik heb haar mondhoeken werkelijk nog niet één keer naar boven zien wijzen.
Het ergst de lul met zijn partner op basis van deze aflevering: Yves. Vriendin vindt alles onoverkomelijk, eng, gevaarlijk en vies. Geeft waarschijnlijk op als ze nog een keer nat wordt of haar nagel breekt. En Yves vindt het allemaal prima, want is overduidelijk nog over zijn oren van haar. Net als de mannelijke PE-kijkers haar waarschijnlijk ook nu al hebben vergeven...
Goede tweede is natuurlijk het meisje met haar schoonvader. Want hoe lief ook: Herman heeft ons geleerd dat je ouders/schoonouders boven de 70 beter met een tourbus op stap kunt sturen.
Mooiste tv-moment: Vader en dochter Bliss in die school. Fantastisch... daar kijk ik PE voor! Meer! Meer! Meer!
Opvallend: Volgens mij wéér maar één stel dat de moeite heeft genomen de taal te leren (Bliss en pappa). Vreemd.
Meeste kans om opgesloten te worden op basis van deze aflevering: Inge en Lien. Paaldansen in een Vietnamese bus? Zoenen in het openbaar? Rijst sjouwen in je korte rok? Doe maar niet! (Al was het commentaar hier een stuk minder geweest als jet twee "lekkere lesbo's" waren geweest, stelletje hypocrieten!
![]()
)
Most likely to succeed op basis van deze aflevering: Moeilijk. Amir en Jimmy hebben een goede kans (hoewel ik me afvraag hoe donkere Jimmy bekeken gaat worden bekeken in de minder toeristische delen van Laos en Tibet!), evenals Martijn en Marjolein.
Gaan het nog moeilijk krijgen: Bliss en pappa (PE is niet zo geschikt om iets te verwerken, volgens mij), Lut en Chris (Duh).
Voorspellingen voor de volgende keer: Lut gaat zich ontpoppen tot een enorme backpacker en Marc raakt Theo kwijt aan een Aziatische schone.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.