Lut niet, die rooie potquote:Op zondag 5 maart 2006 22:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lut = Tante Sidonia! Nou je het zegt!!!![]()
![]()
![]()
Wendy is dé PE-babe van dit jaar... met Roosquote:Op zondag 5 maart 2006 22:09 schreef Gershom het volgende:
Wow, Wendy is echt fijn..
TE triestquote:Op zondag 5 maart 2006 22:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we daarvoor in België zijn, komt ze daar niet veel meer in beeld?![]()
Paaldansen in een bus.![]()
morgenavond geloof ikquote:Op zondag 5 maart 2006 22:09 schreef DarkElf het volgende:
eerste aflevering gemist natuurlijk
wordt zeker niet herhaald?
dat maakt het programma zo mooi, dat wij zien wat die lui zeggen, terwijl de deelnemers op dat moment geen idee hebbenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:06 schreef Flem het volgende:
Dat was ook schitterend inderdaad, tof dat dat zo in beeld gebracht werd en ook vertaald werd.
Dat vond ik ook zo goed aan deze start, normaal bij zulk soort programma's begint het allemaal zo sloom, nu zit je er direct in en is er al veel gebeurd.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Briljant programma, zoveel verschillende dingen in anderhalf uur.![]()
Ouwe rocker (lees rukker) die rechtse met dat Stones shirtquote:Op zondag 5 maart 2006 22:11 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Ze zien er ook uit als sekstoeristen, de een met zo'n foute snor en de ander dat felgekleurde vakantieshirt
iddquote:Op zondag 5 maart 2006 22:11 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Ze zien er ook uit als sekstoeristen, de een met zo'n foute snor en de ander dat felgekleurde vakantieshirt
Hoe kan je die nou (nog) missen?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:09 schreef DarkElf het volgende:
eerste aflevering gemist natuurlijk
wordt zeker niet herhaald?
klopt.... maar da's toch niet eerlijkquote:Op zondag 5 maart 2006 22:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Volgens mij moeten we daarvoor in België zijn, komt ze daar niet veel meer in beeld?![]()
ik vond het nogal triest en daarnaast enigszins onbeschoft....quote:Paaldansen in een bus.![]()
Met die tong!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:11 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:11 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
iets voor Marc of Theo wellichtquote:Op zondag 5 maart 2006 22:12 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Lut en Chris krabben elkaar vrees ik in een van de volgende afleveringen de ogen uit. Alleen nog een heel vies mannetje kan deze dames bij elkaar brengen.
ik vond hen erg vermakelijkquote:Op zondag 5 maart 2006 22:11 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |