deze 2 zijn idd wel erg vooroodeelbevestigendquote:Op zondag 5 maart 2006 22:14 schreef Remzz het volgende:
Miranda ziet er leuk uitWaarom moeten potten trouwesn altijd zo uitstralen dat ze pot zijn?
die spin....quote:Op zondag 5 maart 2006 22:14 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben trouwens erg benieuwd naar die val uit de previews... ziet er bruut uit!![]()
![]()
Net als die homo's van vorig jaar, lag er ook zo dik bovenop.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:14 schreef Remzz het volgende:
Waarom moeten potten trouwesn altijd zo uitstralen dat ze pot zijn?
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:15 schreef Scope het volgende:
Nou dit was weer gezellig! Ik ga er vandoor.
Dag schatje![]()
mm heb net even de gids bekeken maar zie geen HH staan.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:12 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Hoe kan je die nou (nog) missen?
Er werd gesuggereerd dat het morgen herhaald zou worden, las ik.
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga vooralsnog voor Amir en Jimmy als mijn favorieten
Dat is onzin. Kijk maar in de gids of op internet.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:12 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Hoe kan je die nou (nog) missen?
Er werd gesuggereerd dat het morgen herhaald zou worden, las ik.
Voor morgen zie ik 't idd ook niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:17 schreef DarkElf het volgende:
mm heb net even de gids bekeken maar zie geen HH staan.
misschien kijk ik er wel overheen
Neequote:Op zondag 5 maart 2006 22:21 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Voor morgen zie ik 't idd ook niet.
Zit me nu net af te vragen hoe het vorig jaar ook alweer was.. werd het toen niet de zaterdag van tevoren herhaald of gewoon helemaal niet? *zwarte vlek*
zie het de hele week niet staan.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:21 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Voor morgen zie ik 't idd ook niet.
Zit me nu net af te vragen hoe het vorig jaar ook alweer was.. werd het toen niet de zaterdag van tevoren herhaald of gewoon helemaal niet? *zwarte vlek*
VT4 zit niet op de satelliet.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:23 schreef hardsilence het volgende:
Jmmr dan..
Als je VT4 kan krijgen kan je donderdag kijken.
Chris is veel te irritant om leuk te gaan vinden ben ik bangquote:Op zondag 5 maart 2006 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Chris en Lut vind ik een stoer duo, gaan nog voor veel spektakel zorgen. Mijn favoriete stel tot nu toe.
Ja, in vond 'r niet zo vriendelijk overkomen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Chris is veel te irritant om leuk te gaan vinden ben ik bang
ik van Sabine Koning....quote:Op zondag 5 maart 2006 22:26 schreef ruby het volgende:
Die Chris vind ik wel iets weghebben van Rebecca Loos overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |