Je bent niet gek!quote:Op zondag 5 maart 2006 15:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
SC 763: Bupa, show yourself!!
Dit was toch de vorige? Of ben ik gek?.
Ja, en die daarvoor was........?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
SC 763: Bupa, show yourself!!
Dit was toch de vorige? Of ben ik gek?.
Airelle kijkt niet verder dan d'r neus lang is.quote:
I always did and you know thatquote:Op zondag 5 maart 2006 15:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Airelle kijkt niet verder dan d'r neus lang is.
quote:
Airelle zou moeten weten dat mijn TT's qua nummering nooit erg betrouwbaar zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 15:29 schreef BVO het volgende:
Airelle kijkt niet verder dan d'r neus lang is.
wat heb je aan gezondheid als iedereen elkaar de hersens inslaat??!quote:Op zondag 5 maart 2006 15:39 schreef Airelle het volgende:
Ja, nou kan zus wel zeuren over jeugdzorg. Ik ben maar mooi de op-één-na gezondste natie.
Haha, dat is waar. Ja wat wil je, die paar mensen in jouw landje kan een arts nog geen fulltime baan van maken.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat heb je aan gezondheid als iedereen elkaar de hersens inslaat??!
ik sta zelf op nr4.... ik snap echt niet hoe mijn land het zo goed doet
quote:
Hoe was het gisteren?!quote:
quote:
En een foto in het vorige topic.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb Sven gezien.
En Tom een handje geschud.
En PeRi gezien.
![]()
Ik vond jou wel grappig.quote:
Whehe, dat zei ik ook over Sven.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Duiveltja oh ik had me jou heel anders voorgesteld
Niet eens in je foboquote:Op zondag 5 maart 2006 17:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[..]
En een foto in het vorige topic.![]()
Ik had al een foto van Sven gezien, dus ik herkende hem op het station wel. Voor de rest was dat wel de algemene reactie op mij.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Whehe, dat zei ik ook over Sven.![]()
Sven heeft natuurlijk een nog erotischer voorkomen dan dat men al verwacht!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja, jij was zo kleinquote:Op zondag 5 maart 2006 17:20 schreef Duiveltja het volgende:
Ja, jij had mij groter verwachtquote:Op zondag 5 maart 2006 17:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zoveel langer dan mij was ie ook niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Maar toch, je was wel aardiger dan verwachtquote:Op zondag 5 maart 2006 17:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
haha
Ik ben 1.75, kan ik ook niks aan doen
Dat vertelde hij ook tegen mij over jouquote:Op zondag 5 maart 2006 17:20 schreef Duiveltja het volgende:
sssssssst.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat vertelde hij ook tegen mij over jou.
Ik ben ook aardigquote:Op zondag 5 maart 2006 17:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar toch, je was wel aardiger dan verwacht
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat vertelde hij ook tegen mij over jou.
Nou, op FOK! negeer je me anders vet vaak, en gister nietquote:
Zie je misschien als negeren, maar ik mis je post dan toevalligquote:Op zondag 5 maart 2006 17:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, op FOK! negeer je me anders vet vaak, en gister niet.
Oh, ik zat wel aan de roddeltafel gisterquote:
Vertel! Want nadat Sven wegging, ben ik aan een andere tafel gaan zitten...quote:Op zondag 5 maart 2006 17:39 schreef Duiveltja het volgende:
Oh, ik zat wel aan de roddeltafel gister
Ik bèn ook veel ouder dan jullie. Ik zie er alleen jonger uit dan mijn leeftijdquote:Op zondag 5 maart 2006 17:42 schreef Svensational het volgende:
Ik had Coycat ook anders verwacht trouwens. Ik dacht dat ze veel ouder was
.
Dat laatste, en je zag er idd veel jonger uitquote:Op zondag 5 maart 2006 17:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bèn ook veel ouder dan jullie. Ik zie er alleen jonger uit dan mijn leeftijd.
Of had je een housewife verwacht??
En dat zal ook wel zo zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:47 schreef Bupatih het volgende:
Ik zie Copycat voor me als een mooie, blonde vrouw.
Klopt.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:47 schreef Bupatih het volgende:
Ik zie Copycat voor me als een mooie, blonde vrouw.
Wat nietquote:
Jaquote:
Nee!quote:
Hij moest ook snel weg.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee!
Vanwege het feit dat je die ene in no time naar binnen klokte!
Ja, dat vertelde ik er natuurlijk niet voor niets niet bij!quote:Op zondag 5 maart 2006 18:11 schreef Duiveltja het volgende:
Hij moest ook snel weg.
* Kijktquote:Op zondag 5 maart 2006 18:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat vertelde ik er natuurlijk niet voor niets niet bij!
Mr Romance: NU!!!
omdat wijquote:Op zondag 5 maart 2006 18:25 schreef Paltos het volgende:
In Vlaanderen is BB ook begonnen.
Guess what, er zit een zwangere vrouw in.
Vuile afkijkers.![]()
Jullie hebben een HIV-gast.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:25 schreef Paltos het volgende:
In Vlaanderen is BB ook begonnen.
Guess what, er zit een zwangere vrouw in.
Vuile afkijkers.![]()
Jullie lenen haar niet, we delen haar.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat wijRoos
steeds weer van jullie mogen lenen, mogen jullie best 's een ideetje jatten
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 18:48 schreef pberends het volgende:
Ik hoorde dat ze in Nigeria ook een Big Brother krijgen, iedereen heeft dan AIDS, behalve 1 bewoner.
Goed he?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eigenlijk wel Airelle, je had me helemaal door.
Donderdag.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:57 schreef Zhenar het volgende:
Kijkt er niemand naar PE?
Ik vind het altijd leuker als er ShowChatters meeposten![]()
Erik en Nadine liggen eruit.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:00 schreef Paltos het volgende:
[..]
Donderdag.![]()
Oh kut, jullie gaan hier lopen spoilen natuurlijk.![]()
![]()
Moi, je regarde.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:57 schreef Zhenar het volgende:
Omdat er alleel M's op op staan.quote:
Ik wil vragen of Djem met me wil trouwen, maar dat mag niet, hè?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
[FOK! BN interview] Stel je vragen aan Treble!
Stel ze dan een leuke vraag!
Tofheid!quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:06 schreef Bupatih het volgende:
En waarom mogen onzin-vragen niet?!
Ik denk dat de dames van Treble dat veel meer kunnen waarderen dan al die cliché-vragen.
Pfff, vraag ze maar eens of ze van hun schoenmaat houden of andijviestamppot lekker vinden! Dat zullen ze pas leuk vinden!
quote:
Díé vragen niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die vragen stellen ze al bij de Hitkrant...
Het is nu toch bezig? Toch niet raar als er niemand meepost die kijkt?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:57 schreef Zhenar het volgende:
Komt dat doorquote:Op zondag 5 maart 2006 21:13 schreef PeRi het volgende:
Ik heb nu 'spontaan' trek ik M&M's.
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:14 schreef Paltos het volgende:
Bupatih. Je hebt geluk:
http://xs70.xs.to/pics/06090/BUPATIH22.JPG
Volgens mij heb je me geen enkele keer ook Peer genoemdquote:Op zondag 5 maart 2006 21:14 schreef Svensational het volgende:
Ik heb je gisteren geloof ik geen één keer Madhoe genoemd.
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:16 schreef Bupatih het volgende:
Cc, neem je deze vraag wél mee in het interview?
Huh? Wel.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Volgens mij heb je me geen enkele keer ook Peer genoemd.
Oh.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Huh? Wel.. Toen je de trein uitkwam bijvoorbeeld
!
Daar pest je Bupa niet, maar mijquote:Op zondag 5 maart 2006 15:25 schreef Airelle het volgende:
Om Bupa te pesten post ik niet de gebruikelijke OP.
Er is toch een schat aan mogelijkheden tussen onzinvragen enerzijds en saaie muziekvragen anderzijds?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Díé vragen niet.![]()
Maar wat kunnen mij die muziek-vragen nou boeien?Die vragen hebben ze waarschijnlijk al tig keer beantwoord in andere interviews.
De enige nieuwe vraag is: "Ken je Fok!?"
Oké.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er is toch een schat aan mogelijkheden tussen onzinvragen enerzijds en saaie muziekvragen anderzijds?
Explore!
Daarvoor moet je bij Pluisje zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 21:16 schreef Bupatih het volgende:
Cc, neem je deze vraag wél mee in het interview?
Gewoon vol blijven houdenquote:
Jij bent natuurlijk ook tofheid gepersonificeerd!quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:20 schreef Dizer het volgende:
Hoe was de IDO meet? Nog belangrijker, hoe was CDP?
Dus voor hoeveel?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Will & Grace seizoen 1 tegen de verzendkosten..
Volgens mij bedoelt ze: de meet was leuk en CDP was raar.quote:
Ja, kijk maar in mijn sigquote:Op zondag 5 maart 2006 21:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook tofheid gepersonificeerd!![]()
![]()
![]()
quote:
Het is nog makkelijker om sex te hebben met Koningin Beatrix, dan om Blub om te pratenquote:
Who gives a fuckquote:Op zondag 5 maart 2006 21:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Maar dat zei ik over Airelle.
En daarná pas over jou.![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is nog makkelijker om sex te hebben met Koningin Beatrix, dan om Blub om te praten
Vraag me dat nog eens wanneer ik niet moe ben en net naar bed wou gaanquote:
Het ging om die spelfout die je heel goed verbeterd hebtquote:Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vraag me dat nog eens wanneer ik niet moe ben en net naar bed wou gaan
Idd!quote:
Dinges?quote:
Precies!quote:
Ik dacht al. Ik wist niet of je daarom aan het lachen was of omdat ik al 1000x mijn nickname heb uitgelegdquote:Op zondag 5 maart 2006 21:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het ging om die spelfout die je heel goed verbeterd hebt!
Zo mocht ik 'm niet noemenquote:
Nah hij heeft wel wat dingen tegen mij gezegd, maar ik weet eigenlijk niet meer waar het over gingquote:Op zondag 5 maart 2006 22:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
praatte hij sowieso wel tegen sho'ers???
Ja hoor, hij heeft met Tom nog een heel gesprek gehad! En hij had een spandoek gemaakt met "Babette is een hoer"quote:Op zondag 5 maart 2006 22:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
praatte hij sowieso wel tegen sho'ers???
matennaaierquote:Op zondag 5 maart 2006 22:04 schreef Svensational het volgende:
Ja hoor, hij heeft met Tom nog een heel gesprek gehad!
tofquote:En hij had een spandoek gemaakt met "Babette is een hoer"
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja hoor, hij heeft met Tom nog een heel gesprek gehad! En hij had een spandoek gemaakt met "Babette is een hoer"
Hij had de mijne ook wel mogen lenenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja hoor, hij heeft met Tom nog een heel gesprek gehad! En hij had een spandoek gemaakt met "Babette is een hoer"
GARPJEEEE!!!!!!!quote:
Ik wou net zeggen, je hebt een hekel aan CDP, dan ga je niet een van je mooiste spandoeken uitlenenquote:
Idd.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, je hebt een hekel aan CDP, dan ga je niet een van je mooiste spandoeken uitlenen
Wat doe je opeens grappig vandaag?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou er nog foto's van maken en die via internet verspreidenquote:
Wel een tof koppel is datquote:
Lijkt mij een vrij saai ventje eigenlijkquote:
Die maken we alleen maar omdat we van je houden.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:18 schreef babette21 het volgende:
ik vind jullie spandoekengrapjes helemaal niet leuk![]()
Ik lees mee. Immer. Dat je het weet.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die maken we alleen maar omdat we van je houden.![]()
Anders lieten we je gewoon links liggen.![]()
Zoals bij Paltos.![]()
GEINTJE PALTOS!![]()
gladiatorenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:20 schreef Zhenar het volgende:
Er komt nu een hele brute scène bij Rome trouwens.![]()
Het wordt heel bloederig hoorquote:
WTF?! In die versie die ik had gedowned zag je hier allemaal lichaamsdelen die afgehakt werden!quote:
hou dan maar een beetje minder van me....quote:Op zondag 5 maart 2006 22:20 schreef Zhenar het volgende:
Die maken we alleen maar omdat we van je houden.![]()
hm da's ook niks, ik lig altijd rechts........quote:Anders lieten we je gewoon links liggen.![]()
Ik zou een spandoek maken: "Babette is de tofste user van heeel Fok!"quote:Op zondag 5 maart 2006 22:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
hou dan maar een beetje minder van me....
[..]
hm da's ook niks, ik lig altijd rechts........
ik zit niet te kijken....quote:
Ja! En die zou ik dan vasthouden!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:25 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik zou een spandoek maken: "Babette is de tofste user van heeel Fok!"![]()
zó.... als ik dat had gezien was ik meteen in m'n bolide gestapt en naar de studio geredenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:25 schreef Paltos het volgende:
Ik zou een spandoek maken: "Babette is de tofste user van heeel Fok!"![]()
Da's lief van jequote:Op zondag 5 maart 2006 22:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zit niet te kijken....
zapte er speciaal voor jou alleen even langs, maar hou niet echt van geweld enzo
ik lees er net over in de gidsquote:
Dus je hebt gister geen tv gekekenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:18 schreef babette21 het volgende:
ik vind jullie spandoekengrapjes helemaal niet leuk![]()
Omg?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus je hebt gister geen tv gekeken?
[afbeelding]
Leuke photoshop.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding]
je bent niet grappig Svenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:34 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Niks niet, dat was live op tvquote:
Ja hallo, nou krijg ik de schuld om CDP's spandoekquote:
Ja, duurt ook al een ruim uur.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik lees er net over in de gids
klinkt idd leuk, maar naar PE ben ik meestal uitgebuisd... heb ik met ER ook altijd
You gotta admire the creativityquote:
Same here.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:40 schreef Airelle het volgende:
Weltrusen mensen. Half zeven gaat de wekker weer![]()
.
jij krijgt de schuld van het maken van grapjes over het feit dat ik - zomaar, maar niet voor de grap - voor hoer ben uitgemaaktquote:Op zondag 5 maart 2006 22:38 schreef Svensational het volgende:
Ja hallo, nou krijg ik de schuld om CDP's spandoek!
Wat een kut PI!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij krijgt de schuld van het maken van grapjes over het feit dat ik - zomaar, maar niet voor de grap - voor hoer ben uitgemaakt
een echte vriend had het kwaad achter dit alles in elkaar geslagen, zodra de gelegenheid zich voordoet.... maar wat doe jij....?!?![]()
weet je, ik ben niet eens boos..... alleen maar heel, heel erg teleurgesteld
Nou ja, als er iemand internet niet serieus neemt is het babette welquote:
Allicht. In NL stelt het geen flikker (meer) voor.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:45 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je bedoelt dat onze middelbare scholen veel moeilijker zijn?
Dat is zo.
![]()
Bwa.quote:
Mag ik een keertje bij je logeren. Vind Antwerpen een leuke stad.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:47 schreef Paltos het volgende:
[..]
Bwa.
Ik wél.
Ik heb het niet zo voor die Antwerpenaren, weet je.
En laat me nu toevallig daar wonen.![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Allicht. In NL stelt het geen flikker (meer) voor.
Zó! En die kregen we zomaar cadeau?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
Sven: Peri
Peri: Sven
Sven: hand schudt.
Peri: Ga je me niet zoenen![]()
![]()
?
Alhier een leuke anekdote van gisteren.
Mietje!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
![]()
?
Antwerpen zelf is top.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mag ik een keertje bij je logeren. Vind Antwerpen een leuke stad.
Zo ging het ook bij mij en Dizer!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
![]()
?
Ik bedoel MB.quote:
Nou, is net m'n vakantie over. Ik zal nog eventjes geduld moeten hebben dus.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:49 schreef Paltos het volgende:
[..]
Antwerpen zelf is top.![]()
Antwerpenaren zijn boeren.
Ik woon wel op een tiental kilometer van 't stad. Maar als je gewoon de bus neemt ben je er meteen.
Dus kom maar.![]()
Mini-meet noemen we zoiets. Geen meetje.quote:
Je zoveelste grap vandaag.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mini-meet noemen we zoiets. Geen meetje.
Uhuhquote:
Whaha.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Uhuh. Tof he
.
En als ik niet ziek was geweest had ik PeRi helemaal afgelebberd, maar dat kon dus niet
Nou ja, deze was half van Bupatih gejat, dat moet ik dan wel weer toegeven!quote:
I do hate you.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
![]()
?
Wat slecht zeg!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, deze was half van Bupatih gejat, dat moet ik dan wel weer toegeven!
Het siert mij juist dat ik dit toegeef jaquote:
Dat is inderdaad mijn grap, ja.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, deze was half van Bupatih gejat, dat moet ik dan wel weer toegeven!
Ja maar een GRAP VAN BUPATIH en dan ook nog gejatquote:Op zondag 5 maart 2006 22:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het siert mij juist dat ik dit toegeef ja!
Och, het is niet de eerste keer dat iemand mijn grappen/smileys/opmerkingen jat.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja maar een GRAP VAN BUPATIH en dan ook nog gejat.
Jullie snappen me niet!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, het is niet de eerste keer dat iemand mijn grappen/smileys/opmerkingen jat..
Hehe, that's the trick.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom staan er geen pijltjes meer achter de topics in MyActive?![]()
Viel me ook al op.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom staan er geen pijltjes meer achter de topics in MyActive?![]()
Nou dan wil Bupa het gewoon niet snappen.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:59 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jawel.
Bupies moppen zijn slecht.
Dus waarom zou je die stelen?![]()
Nou, ik vind ze goed.![]()
Je zou je juist gevleid moeten voelenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, het is niet de eerste keer dat iemand mijn grappen/smileys/opmerkingen jat..
Schaam je, Schaam je diep BVO!quote:Op maandag 6 maart 2006 00:54 schreef BVO het volgende:
Ik weet het niet precies.
Academy Awards 2006 - Deel 2..
PeRi ontmoeten en haar niet meteen willen zoenenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
![]()
?
Jij hebt wel lef, midden in de nacht in ShowChat komenquote:Op maandag 6 maart 2006 00:51 schreef superhero87 het volgende:
Ik hoop niet dat ik jullie stoor![]()
Maar ik dacht, de showchatters weten het wel: Hoe laat beginnen de oscars![]()
Hoezo, ben jij dan extra aardigquote:Op maandag 6 maart 2006 00:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt wel lef, midden in de nacht in ShowChat komen!
Peri en ik gaan binnenkort weer meetenquote:Op maandag 6 maart 2006 00:55 schreef BVO het volgende:
[..]
PeRi ontmoeten en haar niet meteen willen zoenen.
Alsof je zo'n kans iedere dag krijgt.
Ik had het wel geweten hoor.
Dude, je wordt levend geslacht hierquote:
Ik ben altijd aardigquote:
Ja, gelukkig is het nu wat minder druk dan overdagquote:Op maandag 6 maart 2006 00:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, je wordt levend geslacht hier!
Kijk, daar heb je een ountquote:Op maandag 6 maart 2006 00:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Peri en ik gaan binnenkort weer meeten. En als ik haar gisteren gezoend had, was ze doodziek geweest, en dat kan ik dat
meiske
niet aandoen...
Jaja, jij doet altijd vet recalcitrant in IDO, dus je vindt me vast niet aardigquote:Op maandag 6 maart 2006 00:59 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Zeg ik dat je weles niet aardig bent dan? Wel goed lezen Svennie![]()
Als je om 8:46 inlogt ben je een vroegie hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 01:01 schreef BVO het volgende:
Nou, moet er om 8:45 uit, dus ga maar eens slapen.
Zo word ik dus nooit een vroegie.
wattequote:Op maandag 6 maart 2006 01:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaja, jij doet altijd vet recalcitrant in IDO, dus je vindt me vast niet aardig.
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je om 8:46 inlogt ben je een vroegie hoor![]()
Tja, dan ben je idd een nep-vroegiequote:Op maandag 6 maart 2006 01:06 schreef BVO het volgende:
[..]. Mijn wekker staat om 8:42, dan blijf ik eerst nog een minuut of 25 liggen luisteren naar Stenders (precies wanneer ik wakker word is HJ er altijd met terugblikken op Idols
), dus voordat ik achter de pc zit voor rooster- en vroegiecheck is het zeker half 10
.
Tut tut, ga eens naar een ander forum, daar zijn ze veel strengerquote:Op maandag 6 maart 2006 01:08 schreef superhero87 het volgende:
Alles moet volgens jou regels bij IDO en das soms gewoon niet leuk![]()
Ik ben er pas om 1700 uur hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 01:13 schreef Svensational het volgende:
Ik zit er wel over te denken ja. Ben momenteel in discussie met c_d hierover. Denk je dat je nog kans maakt om half drie?
Denk je dat je dan nog naar binnenkomtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |