Schaam je, Schaam je diep BVO!quote:Op maandag 6 maart 2006 00:54 schreef BVO het volgende:
Ik weet het niet precies.
Academy Awards 2006 - Deel 2..
PeRi ontmoeten en haar niet meteen willen zoenenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
Sven: Peri
Peri: Sven
Sven: hand schudt.
Peri: Ga je me niet zoenen![]()
![]()
?
Alhier een leuke anekdote van gisteren.
Jij hebt wel lef, midden in de nacht in ShowChat komenquote:Op maandag 6 maart 2006 00:51 schreef superhero87 het volgende:
Ik hoop niet dat ik jullie stoor![]()
Maar ik dacht, de showchatters weten het wel: Hoe laat beginnen de oscars![]()
Hoezo, ben jij dan extra aardigquote:Op maandag 6 maart 2006 00:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt wel lef, midden in de nacht in ShowChat komen!
Peri en ik gaan binnenkort weer meetenquote:Op maandag 6 maart 2006 00:55 schreef BVO het volgende:
[..]
PeRi ontmoeten en haar niet meteen willen zoenen.
Alsof je zo'n kans iedere dag krijgt.
Ik had het wel geweten hoor.
Dude, je wordt levend geslacht hierquote:
Ik ben altijd aardigquote:
Ja, gelukkig is het nu wat minder druk dan overdagquote:Op maandag 6 maart 2006 00:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, je wordt levend geslacht hier!
Kijk, daar heb je een ountquote:Op maandag 6 maart 2006 00:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Peri en ik gaan binnenkort weer meeten. En als ik haar gisteren gezoend had, was ze doodziek geweest, en dat kan ik dat
meiske
niet aandoen...
Jaja, jij doet altijd vet recalcitrant in IDO, dus je vindt me vast niet aardigquote:Op maandag 6 maart 2006 00:59 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Zeg ik dat je weles niet aardig bent dan? Wel goed lezen Svennie![]()
Als je om 8:46 inlogt ben je een vroegie hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 01:01 schreef BVO het volgende:
Nou, moet er om 8:45 uit, dus ga maar eens slapen.
Zo word ik dus nooit een vroegie.
wattequote:Op maandag 6 maart 2006 01:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaja, jij doet altijd vet recalcitrant in IDO, dus je vindt me vast niet aardig.
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je om 8:46 inlogt ben je een vroegie hoor![]()
Tja, dan ben je idd een nep-vroegiequote:Op maandag 6 maart 2006 01:06 schreef BVO het volgende:
[..]. Mijn wekker staat om 8:42, dan blijf ik eerst nog een minuut of 25 liggen luisteren naar Stenders (precies wanneer ik wakker word is HJ er altijd met terugblikken op Idols
), dus voordat ik achter de pc zit voor rooster- en vroegiecheck is het zeker half 10
.
Tut tut, ga eens naar een ander forum, daar zijn ze veel strengerquote:Op maandag 6 maart 2006 01:08 schreef superhero87 het volgende:
Alles moet volgens jou regels bij IDO en das soms gewoon niet leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |