Ik bedoel MB.quote:
Nou, is net m'n vakantie over. Ik zal nog eventjes geduld moeten hebben dus.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:49 schreef Paltos het volgende:
[..]
Antwerpen zelf is top.![]()
Antwerpenaren zijn boeren.
Ik woon wel op een tiental kilometer van 't stad. Maar als je gewoon de bus neemt ben je er meteen.
Dus kom maar.![]()
Mini-meet noemen we zoiets. Geen meetje.quote:
Je zoveelste grap vandaag.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mini-meet noemen we zoiets. Geen meetje.
Uhuhquote:
Whaha.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Uhuh. Tof he
.
En als ik niet ziek was geweest had ik PeRi helemaal afgelebberd, maar dat kon dus niet
Nou ja, deze was half van Bupatih gejat, dat moet ik dan wel weer toegeven!quote:
I do hate you.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
Sven: Peri
Peri: Sven
Sven: hand schudt.
Peri: Ga je me niet zoenen![]()
![]()
?
Alhier een leuke anekdote van gisteren.
Wat slecht zeg!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, deze was half van Bupatih gejat, dat moet ik dan wel weer toegeven!
Het siert mij juist dat ik dit toegeef jaquote:
Dat is inderdaad mijn grap, ja.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, deze was half van Bupatih gejat, dat moet ik dan wel weer toegeven!
Ja maar een GRAP VAN BUPATIH en dan ook nog gejatquote:Op zondag 5 maart 2006 22:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het siert mij juist dat ik dit toegeef ja!
Och, het is niet de eerste keer dat iemand mijn grappen/smileys/opmerkingen jat.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja maar een GRAP VAN BUPATIH en dan ook nog gejat.
Jullie snappen me niet!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, het is niet de eerste keer dat iemand mijn grappen/smileys/opmerkingen jat..
Hehe, that's the trick.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom staan er geen pijltjes meer achter de topics in MyActive?![]()
Viel me ook al op.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom staan er geen pijltjes meer achter de topics in MyActive?![]()
Nou dan wil Bupa het gewoon niet snappen.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:59 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jawel.
Bupies moppen zijn slecht.
Dus waarom zou je die stelen?![]()
Nou, ik vind ze goed.![]()
Je zou je juist gevleid moeten voelenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, het is niet de eerste keer dat iemand mijn grappen/smileys/opmerkingen jat..
Schaam je, Schaam je diep BVO!quote:Op maandag 6 maart 2006 00:54 schreef BVO het volgende:
Ik weet het niet precies.
Academy Awards 2006 - Deel 2..
PeRi ontmoeten en haar niet meteen willen zoenenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
Sven: Peri
Peri: Sven
Sven: hand schudt.
Peri: Ga je me niet zoenen![]()
![]()
?
Alhier een leuke anekdote van gisteren.
Jij hebt wel lef, midden in de nacht in ShowChat komenquote:Op maandag 6 maart 2006 00:51 schreef superhero87 het volgende:
Ik hoop niet dat ik jullie stoor![]()
Maar ik dacht, de showchatters weten het wel: Hoe laat beginnen de oscars![]()
Hoezo, ben jij dan extra aardigquote:Op maandag 6 maart 2006 00:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt wel lef, midden in de nacht in ShowChat komen!
Peri en ik gaan binnenkort weer meetenquote:Op maandag 6 maart 2006 00:55 schreef BVO het volgende:
[..]
PeRi ontmoeten en haar niet meteen willen zoenen.
Alsof je zo'n kans iedere dag krijgt.
Ik had het wel geweten hoor.
Dude, je wordt levend geslacht hierquote:
Ik ben altijd aardigquote:
Ja, gelukkig is het nu wat minder druk dan overdagquote:Op maandag 6 maart 2006 00:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, je wordt levend geslacht hier!
Kijk, daar heb je een ountquote:Op maandag 6 maart 2006 00:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Peri en ik gaan binnenkort weer meeten. En als ik haar gisteren gezoend had, was ze doodziek geweest, en dat kan ik dat
meiske
niet aandoen...
Jaja, jij doet altijd vet recalcitrant in IDO, dus je vindt me vast niet aardigquote:Op maandag 6 maart 2006 00:59 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Zeg ik dat je weles niet aardig bent dan? Wel goed lezen Svennie![]()
Als je om 8:46 inlogt ben je een vroegie hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 01:01 schreef BVO het volgende:
Nou, moet er om 8:45 uit, dus ga maar eens slapen.
Zo word ik dus nooit een vroegie.
wattequote:Op maandag 6 maart 2006 01:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaja, jij doet altijd vet recalcitrant in IDO, dus je vindt me vast niet aardig.
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je om 8:46 inlogt ben je een vroegie hoor![]()
Tja, dan ben je idd een nep-vroegiequote:Op maandag 6 maart 2006 01:06 schreef BVO het volgende:
[..]. Mijn wekker staat om 8:42, dan blijf ik eerst nog een minuut of 25 liggen luisteren naar Stenders (precies wanneer ik wakker word is HJ er altijd met terugblikken op Idols
), dus voordat ik achter de pc zit voor rooster- en vroegiecheck is het zeker half 10
.
Tut tut, ga eens naar een ander forum, daar zijn ze veel strengerquote:Op maandag 6 maart 2006 01:08 schreef superhero87 het volgende:
Alles moet volgens jou regels bij IDO en das soms gewoon niet leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |