Dus voor hoeveel?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Will & Grace seizoen 1 tegen de verzendkosten..
Volgens mij bedoelt ze: de meet was leuk en CDP was raar.quote:
Ja, kijk maar in mijn sigquote:Op zondag 5 maart 2006 21:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook tofheid gepersonificeerd!![]()
![]()
![]()
quote:
Het is nog makkelijker om sex te hebben met Koningin Beatrix, dan om Blub om te pratenquote:
Who gives a fuckquote:Op zondag 5 maart 2006 21:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Maar dat zei ik over Airelle.
En daarná pas over jou.![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is nog makkelijker om sex te hebben met Koningin Beatrix, dan om Blub om te praten
Vraag me dat nog eens wanneer ik niet moe ben en net naar bed wou gaanquote:
Het ging om die spelfout die je heel goed verbeterd hebtquote:Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vraag me dat nog eens wanneer ik niet moe ben en net naar bed wou gaan
Idd!quote:
Dinges?quote:
Precies!quote:
Ik dacht al. Ik wist niet of je daarom aan het lachen was of omdat ik al 1000x mijn nickname heb uitgelegdquote:Op zondag 5 maart 2006 21:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het ging om die spelfout die je heel goed verbeterd hebt!
Zo mocht ik 'm niet noemenquote:
Nah hij heeft wel wat dingen tegen mij gezegd, maar ik weet eigenlijk niet meer waar het over gingquote:Op zondag 5 maart 2006 22:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
praatte hij sowieso wel tegen sho'ers???
Ja hoor, hij heeft met Tom nog een heel gesprek gehad! En hij had een spandoek gemaakt met "Babette is een hoer"quote:Op zondag 5 maart 2006 22:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
praatte hij sowieso wel tegen sho'ers???
matennaaierquote:Op zondag 5 maart 2006 22:04 schreef Svensational het volgende:
Ja hoor, hij heeft met Tom nog een heel gesprek gehad!
tofquote:En hij had een spandoek gemaakt met "Babette is een hoer"
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja hoor, hij heeft met Tom nog een heel gesprek gehad! En hij had een spandoek gemaakt met "Babette is een hoer"
Hij had de mijne ook wel mogen lenenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja hoor, hij heeft met Tom nog een heel gesprek gehad! En hij had een spandoek gemaakt met "Babette is een hoer"
GARPJEEEE!!!!!!!quote:
Ik wou net zeggen, je hebt een hekel aan CDP, dan ga je niet een van je mooiste spandoeken uitlenenquote:
Idd.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, je hebt een hekel aan CDP, dan ga je niet een van je mooiste spandoeken uitlenen
Wat doe je opeens grappig vandaag?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou er nog foto's van maken en die via internet verspreidenquote:
Wel een tof koppel is datquote:
Lijkt mij een vrij saai ventje eigenlijkquote:
Die maken we alleen maar omdat we van je houden.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:18 schreef babette21 het volgende:
ik vind jullie spandoekengrapjes helemaal niet leuk![]()
Ik lees mee. Immer. Dat je het weet.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die maken we alleen maar omdat we van je houden.![]()
Anders lieten we je gewoon links liggen.![]()
Zoals bij Paltos.![]()
GEINTJE PALTOS!![]()
gladiatorenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:20 schreef Zhenar het volgende:
Er komt nu een hele brute scène bij Rome trouwens.![]()
Het wordt heel bloederig hoorquote:
WTF?! In die versie die ik had gedowned zag je hier allemaal lichaamsdelen die afgehakt werden!quote:
hou dan maar een beetje minder van me....quote:Op zondag 5 maart 2006 22:20 schreef Zhenar het volgende:
Die maken we alleen maar omdat we van je houden.![]()
hm da's ook niks, ik lig altijd rechts........quote:Anders lieten we je gewoon links liggen.![]()
Ik zou een spandoek maken: "Babette is de tofste user van heeel Fok!"quote:Op zondag 5 maart 2006 22:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
hou dan maar een beetje minder van me....
[..]
hm da's ook niks, ik lig altijd rechts........
ik zit niet te kijken....quote:
Ja! En die zou ik dan vasthouden!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:25 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik zou een spandoek maken: "Babette is de tofste user van heeel Fok!"![]()
zó.... als ik dat had gezien was ik meteen in m'n bolide gestapt en naar de studio geredenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:25 schreef Paltos het volgende:
Ik zou een spandoek maken: "Babette is de tofste user van heeel Fok!"![]()
Da's lief van jequote:Op zondag 5 maart 2006 22:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zit niet te kijken....
zapte er speciaal voor jou alleen even langs, maar hou niet echt van geweld enzo
ik lees er net over in de gidsquote:
Dus je hebt gister geen tv gekekenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:18 schreef babette21 het volgende:
ik vind jullie spandoekengrapjes helemaal niet leuk![]()
Omg?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus je hebt gister geen tv gekeken?
[afbeelding]
Leuke photoshop.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding]
je bent niet grappig Svenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:34 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |