Je bent niet gek!quote:Op zondag 5 maart 2006 15:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
SC 763: Bupa, show yourself!!
Dit was toch de vorige? Of ben ik gek?.
Ja, en die daarvoor was........?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
SC 763: Bupa, show yourself!!
Dit was toch de vorige? Of ben ik gek?.
Airelle kijkt niet verder dan d'r neus lang is.quote:
I always did and you know thatquote:Op zondag 5 maart 2006 15:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Airelle kijkt niet verder dan d'r neus lang is.
quote:
Airelle zou moeten weten dat mijn TT's qua nummering nooit erg betrouwbaar zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 15:29 schreef BVO het volgende:
Airelle kijkt niet verder dan d'r neus lang is.
wat heb je aan gezondheid als iedereen elkaar de hersens inslaat??!quote:Op zondag 5 maart 2006 15:39 schreef Airelle het volgende:
Ja, nou kan zus wel zeuren over jeugdzorg. Ik ben maar mooi de op-één-na gezondste natie.
Haha, dat is waar. Ja wat wil je, die paar mensen in jouw landje kan een arts nog geen fulltime baan van maken.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat heb je aan gezondheid als iedereen elkaar de hersens inslaat??!
ik sta zelf op nr4.... ik snap echt niet hoe mijn land het zo goed doet
quote:
Hoe was het gisteren?!quote:
quote:
En een foto in het vorige topic.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb Sven gezien.
En Tom een handje geschud.
En PeRi gezien.
![]()
Ik vond jou wel grappig.quote:
Whehe, dat zei ik ook over Sven.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Duiveltja oh ik had me jou heel anders voorgesteld
Niet eens in je foboquote:Op zondag 5 maart 2006 17:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[..]
En een foto in het vorige topic.![]()
Ik had al een foto van Sven gezien, dus ik herkende hem op het station wel. Voor de rest was dat wel de algemene reactie op mij.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Whehe, dat zei ik ook over Sven.![]()
Sven heeft natuurlijk een nog erotischer voorkomen dan dat men al verwacht!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja, jij was zo kleinquote:Op zondag 5 maart 2006 17:20 schreef Duiveltja het volgende:
Ja, jij had mij groter verwachtquote:Op zondag 5 maart 2006 17:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zoveel langer dan mij was ie ook niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Maar toch, je was wel aardiger dan verwachtquote:Op zondag 5 maart 2006 17:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
haha
Ik ben 1.75, kan ik ook niks aan doen
Dat vertelde hij ook tegen mij over jouquote:Op zondag 5 maart 2006 17:20 schreef Duiveltja het volgende:
sssssssst.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat vertelde hij ook tegen mij over jou.
Ik ben ook aardigquote:Op zondag 5 maart 2006 17:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar toch, je was wel aardiger dan verwacht
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat vertelde hij ook tegen mij over jou.
Nou, op FOK! negeer je me anders vet vaak, en gister nietquote:
Zie je misschien als negeren, maar ik mis je post dan toevalligquote:Op zondag 5 maart 2006 17:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, op FOK! negeer je me anders vet vaak, en gister niet.
Oh, ik zat wel aan de roddeltafel gisterquote:
Vertel! Want nadat Sven wegging, ben ik aan een andere tafel gaan zitten...quote:Op zondag 5 maart 2006 17:39 schreef Duiveltja het volgende:
Oh, ik zat wel aan de roddeltafel gister
Ik bèn ook veel ouder dan jullie. Ik zie er alleen jonger uit dan mijn leeftijdquote:Op zondag 5 maart 2006 17:42 schreef Svensational het volgende:
Ik had Coycat ook anders verwacht trouwens. Ik dacht dat ze veel ouder was
.
Dat laatste, en je zag er idd veel jonger uitquote:Op zondag 5 maart 2006 17:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bèn ook veel ouder dan jullie. Ik zie er alleen jonger uit dan mijn leeftijd.
Of had je een housewife verwacht??
En dat zal ook wel zo zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:47 schreef Bupatih het volgende:
Ik zie Copycat voor me als een mooie, blonde vrouw.
Klopt.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:47 schreef Bupatih het volgende:
Ik zie Copycat voor me als een mooie, blonde vrouw.
Wat nietquote:
Jaquote:
Nee!quote:
Hij moest ook snel weg.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee!
Vanwege het feit dat je die ene in no time naar binnen klokte!
Ja, dat vertelde ik er natuurlijk niet voor niets niet bij!quote:Op zondag 5 maart 2006 18:11 schreef Duiveltja het volgende:
Hij moest ook snel weg.
* Kijktquote:Op zondag 5 maart 2006 18:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat vertelde ik er natuurlijk niet voor niets niet bij!
Mr Romance: NU!!!
omdat wijquote:Op zondag 5 maart 2006 18:25 schreef Paltos het volgende:
In Vlaanderen is BB ook begonnen.
Guess what, er zit een zwangere vrouw in.
Vuile afkijkers.![]()
Jullie hebben een HIV-gast.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:25 schreef Paltos het volgende:
In Vlaanderen is BB ook begonnen.
Guess what, er zit een zwangere vrouw in.
Vuile afkijkers.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |