Er waren ook 3 leuke dozen gekocht voor in de babykamer, 1 ervan bleek stuk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:24 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat wordt nooit meer een Bjorn of Bennie voor je.![]()
Lekker hier blijven hoor Manuquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, want dan moet ik daar zitten en ze zijn niet bereid om van kamer te changen![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:26 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Er waren ook 3 leuke dozen gekocht voor in de babykamer, 1 ervan bleek stuk.
Ik lig dus compleet uit mijn doos te scheuren om "zijn" kind te baren begint hij doodleuk over een kapotte Ikeadoos.
Dat mijn huwelijk nog steeds loopt is een wonder.
ghighi, die is met die verjaardag van Ross wanneer die drie niet kunnen betaen voor het caderauquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Lekker hier blijven hoor Manu![]()
net trouwens "suck on my neck Blowfish" gekeken![]()
Psies! Ons Ikeakind is ondertussen al 7 jaar hoor, al vertoont die soms ook wel wat mankementjes hebben we er nog steeds vertrouwen in.quote:
Lag je Inet er dan af vandaag?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:29 schreef frizti het volgende:
nja zeg, bbbe is niks te zien, hbb alleen die peniskoker en Auke.
wat een kutavond, heb ik eindelijk weer internet, is er niks te kijken.![]()
Het speeddaten... maar verder niks. John en Ferri zijn naar de afterparty in de kroeg nu.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:31 schreef Athalon het volgende:
Ik heb weer niets gemist merk ik al
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:31 schreef Athalon het volgende:
Hangt er vanaf wat je spannend/leuk vindtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:31 schreef Athalon het volgende:
De halve avond zonder gezeten, en dat is heel erg voor zo'n nerd als ik.quote:
Beter op een avond dan op een zondag, dan kan je zeker wachten tot maandag, heb ik namelijk ook weleens gehadquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:33 schreef frizti het volgende:
[..]
De halve avond zonder gezeten, en dat is heel erg voor zo'n nerd als ik.![]()
Tjezus, die heeft niet alleen last van de vogelgriep zo te zien. Heeft hij Viola gezien, dat daarom zijn snavel zo uitgebeten is?quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tjezus, die heeft niet alleen last van de vogelgriep zo te zien. Heeft hij Viola gezien, dat daarom zijn snavel zo uitgebeten is?![]()
Zat je zonder internet?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:29 schreef frizti het volgende:
nja zeg, bbbe is niks te zien, hbb alleen die peniskoker en Auke.
wat een kutavond, heb ik eindelijk weer internet, is er niks te kijken.![]()
Dat gebeurt er nou met je als Viola in je gezicht ademt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tjezus, die heeft niet alleen last van de vogelgriep zo te zien. Heeft hij Viola gezien, dat daarom zijn snavel zo uitgebeten is?![]()
Vioolquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
Wie is Darth Vader dan?(heb streams nu uit)
Nou er is zat, maar ff niet hier vanavond, moest nog 2 video's wegklussen en dat was 3 uurtjes kijkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je spannend/leuk vindt![]()
Hahaha, nog te vroeg, er gebeurt nog genoeg op de streams, enne, eerst je L maken, al gaat het in deze post je goed afquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:36 schreef Manu82 het volgende:
Wanneer gaan we beginnen met het Arliator en Dizzy vragenvuur?
Dat zou me niets verwonderen, zo als ik haar kenquote:
De llllllllll ga ik pas gebruiken as het weer wat rustiger isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahaha, nog te vroeg, er gebeurt nog genoeg op de streams, enne, eerst je L maken, al gaat het in deze post je goed af![]()
Okee!! Want over een paar uur heb ik die letter wel nodig om alles goed te kunnen begrijpenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De llllllllll ga ik pas gebruiken as het weer wat rustiger is
Jep...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:41 schreef SuperMOM het volgende:
Heet Sokaboy Marco??
Veel plezierquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:43 schreef Snaptnix het volgende:
Ga maar even film kijken, valt toch niets te beleven nu![]()
Niets te beleven? Dus wij zijn saai?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:43 schreef Snaptnix het volgende:
Snappieeeeeeequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:43 schreef Snaptnix het volgende:
Arme Peter, wil niet weten hoe hij er nu uit zietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat gebeurt er nou met je als Viola in je gezicht ademt.![]()
Dag Snappiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:43 schreef Snaptnix het volgende:
Neer hoor Arliator, verre van zelfsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Niets te beleven? Dus wij zijn saai?
Nu een beetje wel, het is erg stilquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Niets te beleven? Dus wij zijn saai?
Dan ga je op hem lijkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat gebeurt er nou met je als Viola in je gezicht ademt.![]()
Nee, daarom ben ik er ook nogquote:
En wat is er mis met mijn broer?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan ga je op hem lijken
[afbeelding]
Over zingen gesproken, waar moet ik nu mn MP3's dumpen nu filedump dood is? Kan moeilijk de DJ uithangen op dit momentquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, straks ga ik zingen, en dat wil je niet![]()
That's amoreeeequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, straks ga ik zingen, en dat wil je niet![]()
Soka soka!!! Ik ben een lekker ding met een peniskokerding!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
FF zwaaien naar Aukeen Soka, de peniskoker king
![]()
Dizzyquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
FF zwaaien naar Aukeen Soka, de peniskoker king
![]()
Er zal toch wel een alternatief voor te vinden zijn?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Over zingen gesproken, waar moet ik nu mn MP3's dumpen nu filedump dood is? Kan moeilijk de DJ uithangen op dit moment
Met een mini kliko, hij is toch geen pedo?quote:
Whahaha passen goed bij elkaar... een vuilnisman en een klikoquote:
Verleden week in de bubbelunit vertelde hij dat hij gescheiden is, denk dus niet dat hij Nog bij zijn moeder woont, maar Weerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:53 schreef Foreverblue het volgende:
Auke woont nog steeds bij zijn moeder
Dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Verleden week in de bubbelunit vertelde hij dat hij gescheiden is, denk dus niet dat hij Nog bij zijn moeder woont, maar Weer![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:36 schreef Foreverblue het volgende:
Darth Vader is weer in da house hoor ik
[afbeelding]
"May the kliko be with you"quote:
Whahahahaha.,,, geweldigquote:
Ach ja, mannetje naar de friettent gestuurd en John en Ferri zijn zometeen weer terug. Hier begint er ook weer wat meer leven in te komen....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar net zei je dat je weg ging?Ik ben in verwarring
![]()
Dan mag moeders zijn kleren wel wat beter stylen, dit overhemd had hij de eerste keer in het HBB ook aanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:58 schreef SuperMOM het volgende:
Aueke had een villa wat wel 1200 euro (gulden?) kost per maand maar ja geen vrouw....weer terug bij moeders. Wast voor hem, legt zijn kleren klaar enzo.....![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach ja, mannetje naar de friettent gestuurd en John en Ferri zijn zometeen weer terug. Hier begint er ook weer wat meer leven in te komen....
Kortom...... Blijf dus toch maar hier![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach ja, mannetje naar de friettent gestuurd en John en Ferri zijn zometeen weer terug. Hier begint er ook weer wat meer leven in te komen....
Maar je film dan? Straks krijgen wij nog de schuld dat je je film hebt gemistquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daar zijn moeders voor, toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:58 schreef SuperMOM het volgende:
Aueke had een villa wat wel 1200 euro (gulden?) kost per maand maar ja geen vrouw....weer terug bij moeders. Wast voor hem, legt zijn kleren klaar enzo.....![]()
Ja, een aantal mensen hier hebben indruk gemaaktquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:03 schreef frizti het volgende:
Bonnie kan zelf ook lachen om mijn gifje.![]()
![]()
Hoi hoiquote:
Hij is friet en snacks voor mij halen natuurlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar je film dan? Straks krijgen wij nog de schuld dat je je film hebt gemist![]()
Maarre, nu nog friet eten? Als mannen na 00:00 uur nog friet eten krijgen ze last van overbeharing, en dat is niet cool hoorde ik vandaag![]()
Verbazingwekkend genoeg staat het zelfs in het dagboek op de talpa site.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja, een aantal mensen hier hebben indruk gemaakt![]()
![]()
Vond het zo leuk gisteravond toen ze m'n naam en MissJ noemden en uitriepen cuall for president.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja, een aantal mensen hier hebben indruk gemaakt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als mannen na 00:00 uur nog friet eten krijgen ze last van overbeharing, en dat is niet cool hoorde ik vandaag![]()
Hulde Frizti, en op de Talpa sitequote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:03 schreef frizti het volgende:
Bonnie kan zelf ook lachen om mijn gifje.![]()
![]()
Dan is het goed. Hmmm, moet toch maar eens mijn partner zo opvoeden dat die eten voor me gaat halen, ontbreekt er nog weleens aanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hij is friet en snacks voor mij halen natuurlijk![]()
![]()
![]()
En ach staan films genoeg, die lopen niet weg. Kijken we later weer wel![]()
Je kan je nog altijd laten waxen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Beharing is niet cool heb ik ook gelezen
Nee hoor!!! Ik ken iemand die heeft tot zijn 32ste zijn kleren laten wassen door zijn moeder.quote:
Ik ben zo "uncool"quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Beharing is niet cool heb ik ook gelezen
Wat heb je gedaan danquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:09 schreef odie22 het volgende:
wat een dolle boel was het weer vanavond zeg![]()
Auke??quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nee hoor!!! Ik ken iemand die heeft tot zijn 32ste zijn kleren laten wassen door zijn moeder.![]()
Coolquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:06 schreef frizti het volgende:
[..]
Verbazingwekkend genoeg staat het zelfs in het dagboek op de talpa site.
ik heb effe snel bijgelezen , dacht dat het wel leuk wasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan danWas hier niet zo veel te dollen
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zijn ze weer bij de andere kant geweest dan?
Och jee, is het weer zover? Volgende week hebben ze daar toch tijd genoeg voor?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
on a break terwijl de rest in monica's bedroom zit![]()
Ow de afgelopen nacht bedoel je, ja dat was lachuhquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik heb effe snel bijgelezen , dacht dat het wel leuk was![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
on a break terwijl de rest in monica's bedroom zit![]()
Met zonnebril en al?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:16 schreef Athalon het volgende:
Tsja wat moet ik hier nu van denken, gisteren was ik in de apenheul en zag exact zo'n figuur op een boomtak zitten, ook nog in dezelfde houding
![]()
[afbeelding]
En nu van de pillen afblijven Odiequote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:09 schreef odie22 het volgende:
wat een dolle boel was het weer vanavond zeg![]()
De ellende komt pas over 2 maanden wanneer het opeens weer "hot"is, dan wordt het toch extensions op de borst nietenquote:
Auw!!!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:20 schreef Athalon het volgende:
[..]
De ellende komt pas over 2 maanden wanneer het opeens weer "hot"is, dan wordt het toch extensions op de borst nieten![]()
quote:
Ik weiger mee te doen aan dat soort hypes.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:20 schreef Athalon het volgende:
[..]
De ellende komt pas over 2 maanden wanneer het opeens weer "hot"is, dan wordt het toch extensions op de borst nieten![]()
Dat zie je dus helemaal verkeerd, jij moet eten gaan halen voor je partnerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dan is het goed. Hmmm, moet toch maar eens mijn partner zo opvoeden dat die eten voor me gaat halen, ontbreekt er nog weleens aan![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat zie je dus helemaal verkeerd, jij moet eten gaan halen voor je partner![]()
Ik neem je zoals je bent hoor, hoe laat en waar ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:22 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik weiger mee te doen aan dat soort hypes.
Ze nemen me maar zoals ik ben.
Ik vergeet altijd wat ze wil hebben, daarom hoef ik niet meerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat zie je dus helemaal verkeerd, jij moet eten gaan halen voor je partner![]()
Is al zeker een aantal jaar niet zo "cool" lees: frisquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:20 schreef Athalon het volgende:
[..]
Briefje meenemenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd wat ze wil hebben, daarom hoef ik niet meer![]()
Dat er weinig koeien meer in het land staan en dat melke een hele kunst isquote:
Dus ik ben niet fris, hmmmm, fijn om te weten, en bedankt voor de mededelingquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Is al zeker een aantal jaar niet zo "cool" lees: fris
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat er weinig koeien meer in het land staan en dat melke een hele kunst is![]()
Tsja ik vroeg zoiets aan een paar dames op straat, vinden juliie het nu fris met zo'n dampend oerwoud tussen je benen en dan verwachten dat je man je likt, Toen kreeg ik me toch een jetser voor mijn harses,quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Is al zeker een aantal jaar niet zo "cool" lees: fris
Wat een mensenkennis hebben ze daarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat er weinig koeien meer in het land staan en dat melke een hele kunst is![]()
http://www.hairlase.com/gerardjoling.htmquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:26 schreef MissJ. het volgende:
Dit doet me aan mijn tip denken die ik Maandag moet gaan doen. Dit keer moet ik een vent aanpakken die een smoothie is. Helemaal kaal dus.
Ben al de hele week aan het nadenken hierover.
Ging heeeeeeeeeeeel snelquote:
Whoehahahahaha, oerwoud......incl. levende beestjes en vochtige moerassen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:28 schreef Athalon het volgende:
[..]
Tsja ik vroeg zoiets aan een paar dames op straat, vinden juliie het nu fris met zo'n dampend oerwoud tussen je benen en dan verwachten dat je man je likt, Toen kreeg ik me toch een jetser voor mijn harses,![]()
bleek dat zoiets nu juist wel cool was
![]()
en die kerels naast hun maar vies kijken
![]()
gewoon oud heugaveld erop plakkenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:26 schreef MissJ. het volgende:
Dit doet me aan mijn tip denken die ik Maandag moet gaan doen. Dit keer moet ik een vent aanpakken die een smoothie is. Helemaal kaal dus.
Had gelukkig visite zitten, wat ik zo tussendoor snel, snel van heb gezien was het vooral erg rumoerigquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:28 schreef Athalon het volgende:
[..]
Tsja ik vroeg zoiets aan een paar dames op straat, vinden juliie het nu fris met zo'n dampend oerwoud tussen je benen en dan verwachten dat je man je likt, Toen kreeg ik me toch een jetser voor mijn harses,![]()
bleek dat zoiets nu juist wel cool was
![]()
en die kerels naast hun maar vies kijken
![]()
En ze kennen dr nog niet eensquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat een mensenkennis hebben ze daar![]()
Zoiets ja, dank je voor de visualisatiequote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:30 schreef Sjet het volgende:
[..]
Je bedoeld zoiets; [afbeelding] of deze; [afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:16 schreef Athalon het volgende:
Tsja wat moet ik hier nu van denken, gisteren was ik in de apenheul en zag exact zo'n figuur op een boomtak zitten, ook nog in dezelfde houding
![]()
[afbeelding]
Wie zal ik ff 'vergiffen'quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
hellow, Sjet gif. mengster goed bezig![]()
![]()
Hoezo aanpakken een smoothie????quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:26 schreef MissJ. het volgende:
Daar ben ik voor hequote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zoiets ja, dank je voor de visualisatie![]()
ik weet niet wat ik gehad heb vandaag , maar wordt ineens heel erg ziekquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En nu van de pillen afblijven Odie![]()
Kan je nagaan wat we inmiddels allemaal al hebben doorgeseind aan zequote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dus ik ben niet fris, hmmmm, fijn om te weten, en bedankt voor de mededeling![]()
Jaaaaaaaaa daar is ze weeeeeeeeerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:32 schreef White_Pearl het volgende:
Zo mijn speed date zit er weer opAuke en Soka zijn er ook weer zie ik ik.
Hallo allemaal![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:32 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo allemaal![]()
Pareltjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:32 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo allemaal![]()
Goed bezigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat we inmiddels allemaal al hebben doorgeseind aan ze![]()
Vrouwen kunnen zo'n boodschap altijd heel tactisch verbergenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:33 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Dat is de algemene opninie
kunnen mannen nog wat van lerenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen zo'n boodschap altijd heel tactisch verbergen![]()
Slaap lekker odie.quote:
Whahaha ja was ietjes langer, was een stevige speed zal ik maar zeggenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa daar is ze weeeeeeeeer![]()
![]()
Dat was wel ff wat langer dan 3 minuten
Yep, kleren wassen en klaarleggen voor zequote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar je weet wel wat je aan ze hebt![]()
Och, is wekelijks klusje van me, ik geef een tip en vaak moet die over iemand gaan die bekend is bij de heren DJ's. Ik ben dan "live' op de radio bij Extra.Fm.quote:
Welterusten Odiequote:
Huh? Wanneer heb jij voor mij voor het laatst mijn kleren klaargelegd? In de kast zeker?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Yep, kleren wassen en klaarleggen voor ze![]()
Ik heb nog een grappige voor jequote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat we inmiddels allemaal al hebben doorgeseind aan ze![]()
Ja maar waarom een "smoothie" aanpakken? Doet ie iets verkeerd dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:37 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Och, is wekelijks klusje van me, ik geef een tip en vaak moet die over iemand gaan die bekend is bij de heren DJ's. Ik ben dan "live' op de radio bij Extra.Fm.
Toch niet hier héquote:Na [HBB] een combinatie van [BB SE] en [BB 5Belgie]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb nog een grappige voor je![]()
http://www.radler.demon.nl/music/music.mp3
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En bedankt hequote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat wordt weer dagenlang de familie helemaal gek maken, niet dat ze daar mij voor nodig hebben
![]()
Dean Martinquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi hoi SuperMOM en iedereen die ik vergeten benquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:40 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja maar waarom een "smoothie" aanpakken? Doet ie iets verkeerd dan?
Doeiiiii odie en Halloooo Pareltje![]()
knap gedaanquote:
Wel aanstekelijk, net als een liedje over een pizzapie en skyquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:47 schreef SuperMOM het volgende:
Heeeeeeeeeeel Mooi Cuall!!!!!!!!![]()
![]()
wat een tekst scoobiedoobiedoo times 20 X
Welterusten Muertequote:
Slaap lekker Muerte.quote:
Nee hoor, maar het gaat allemaal een beetje langs me heen op dit moment.quote:
No thnxquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:48 schreef frizti het volgende:
Als we toch met kutmuziek aan het strooien zijn: de don
Hier ben ik nog even cuall.quote:
Dan maar lekker slapen en morgen weer nieuwe rondjes nieuwe kansenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het gaat allemaal een beetje langs me heen op dit moment.
Slaap lekker MissJ.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:50 schreef MissJ. het volgende:
Ik sluit ook af, tot morgen![]()
Succes met de Socaboy en Auke.
Welterusten MissJ.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:50 schreef MissJ. het volgende:
Slaap lekker MissJquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:50 schreef MissJ. het volgende:
O sorry... hoi Newsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:54 schreef newsman het volgende:
Oja sorry Hallo mensen
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:54 schreef newsman het volgende:
Oja sorry Hallo mensen
Hoi Newsmanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:54 schreef newsman het volgende:
Oja sorry Hallo mensen
Hai newsiequote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:54 schreef newsman het volgende:
Oja sorry Hallo mensen
Ferriquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:53 schreef SuperMOM het volgende:
Morgen gaat het dak er af volgens FerriIk zit klaar
![]()
Auke zegt nog even dat hij cake bij zich heeft en John en Ferri liggen in een deuk![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wel maf om dat te lezen, Dood waar ben je![]()
Sja... alleen zien we dat dus niet. Ferri is morgen vrijquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:53 schreef SuperMOM het volgende:
Morgen gaat het dak er af volgens FerriIk zit klaar
![]()
Auke zegt nog even dat hij cake bij zich heeft en John en Ferri liggen in een deuk![]()
Als ik dat invoer in TomTom stuurt hij me regelrecht naar de Coolsingelquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
allemaal naar het Leidseplein
Hai newsmanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:54 schreef newsman het volgende:
Oja sorry Hallo mensen
Hoi hoi Newsiequote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:54 schreef newsman het volgende:
Oja sorry Hallo mensen
Heje dan ook al een Tomtom in de tram/metro/busquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als ik dat invoer in TomTom stuurt hij me regelrecht naar de Coolsingel![]()
Alle Amsterdamse dingen zijn aangepast![]()
Ik wil er nog niet dood gevonden worden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als ik dat invoer in TomTom stuurt hij me regelrecht naar de Coolsingel![]()
Alle Amsterdamse dingen zijn aangepast![]()
Ik wil er nog niet dood gevonden worden![]()
![]()
Vrouwen zoals zij moesten er meer zijn, die kan je tenminste nog wat wijs makenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:01 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja oke, kinderen zijn ook lief in hun onschuld. Zo bedoel je denk ik?
![]()
Hahahaha... kiekeboeeeeeequote:
Ehm, wij bezitten ook een otoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heje dan ook al een Tomtom in de tram/metro/bus![]()
Ja sorry, maar in de koopgoot krijg je warme voeten af en toequote:
Jeez de bank bezit onze auto's hebben er dus maar geen tomtom in maar gewoon een kaart, en verder weten we de weg over het algemeen welquote:
WBquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:09 schreef Bartoli het volgende:
hey hallo allemaal
sorry dat ik al een tijdje niet meer geweest ben maar druk gehad de laatste tijd. Maar goed kom weer gedag zeggen voor de mensen die me gemist hebben
Ja precies, meer van dat soort vrouwen op de wereld!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vrouwen zoals zij moesten er meer zijn, die kan je tenminste nog wat wijs maken![]()
Lekke band gehad?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:09 schreef Bartoli het volgende:
hey hallo allemaal
sorry dat ik al een tijdje niet meer geweest ben maar druk gehad de laatste tijd. Maar goed kom weer gedag zeggen voor de mensen die me gemist hebben
Ehm wie is u ook al weerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:09 schreef Bartoli het volgende:
hey hallo allemaal
Jij snapt het!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja precies, meer van dat soort vrouwen op de wereld!Paardenmeisjes, Tina magazines, Dolly Dots
en humor!!
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:09 schreef Bartoli het volgende:
hey hallo allemaal
En duck stemmetjesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja precies, meer van dat soort vrouwen op de wereld!Paardenmeisjes, Tina magazines, Dolly Dots
en humor!!
![]()
geestigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Lekke band gehad?![]()
heel flauw, weet ik![]()
Bartoliquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:09 schreef Bartoli het volgende:
hey hallo allemaal
Bartoliiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:09 schreef Bartoli het volgende:
hey hallo allemaal
Was maar een aanbieding hoor, en TomTom gebruiken we allen maar als we op de camping zijn of in het buitenland op vakantiequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jeez de bank bezit onze auto's hebben er dus maar geen tomtom in maar gewoon een kaart, en verder weten we de weg over het algemeen wel![]()
Hai Bartoliquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:09 schreef Bartoli het volgende:
hey hallo allemaal
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:09 schreef Bartoli het volgende:
hey hallo allemaal
Pas je op dat je de haven niet inrijd?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Was maar een aanbieding hoor, en TomTom gebruiken we allen maar als we op de camping zijn of in het buitenland op vakantie![]()
En voordat TomTom ons van de camping naar A'dam stuurt heb ik alles in TomTom aangepast naar R'dam![]()
![]()
Ze riep om 5 voor 12 al dat ze naar bed ging want morgen druk druk druk, brunch enz enz enz en daar zit ze dan nog, alleen Wilma is te bedde gegaanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:14 schreef frizti het volgende:
Nu snap ik wel waar de kliko blijft zitten, er wordt nog eten gemaakt.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Pas je op dat je de haven niet inrijd?![]()
WBquote:
Zo zie je maar... een kliko is niet te vertrouwenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze riep om 5 voor 12 al dat ze naar bed ging want morgen druk druk druk, brunch enz enz enz en daar zit ze dan nog, alleen Wilma is te bedde gegaan![]()
Nou kan ik natuurlijk tikken dat als je op de camping Bent je geen tomtom meer nodig hebtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Was maar een aanbieding hoor, en TomTom gebruiken we allen maar als we op de camping zijn of in het buitenland op vakantie![]()
En voordat TomTom ons van de camping naar A'dam stuurt heb ik alles in TomTom aangepast naar R'dam![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |