Nee hoor!!! Ik ken iemand die heeft tot zijn 32ste zijn kleren laten wassen door zijn moeder.quote:
Ik ben zo "uncool"quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Beharing is niet cool heb ik ook gelezen
Wat heb je gedaan danquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:09 schreef odie22 het volgende:
wat een dolle boel was het weer vanavond zeg![]()
Auke??quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nee hoor!!! Ik ken iemand die heeft tot zijn 32ste zijn kleren laten wassen door zijn moeder.![]()
Coolquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:06 schreef frizti het volgende:
[..]
Verbazingwekkend genoeg staat het zelfs in het dagboek op de talpa site.
ik heb effe snel bijgelezen , dacht dat het wel leuk wasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan danWas hier niet zo veel te dollen
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zijn ze weer bij de andere kant geweest dan?
Och jee, is het weer zover? Volgende week hebben ze daar toch tijd genoeg voor?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
on a break terwijl de rest in monica's bedroom zit![]()
Ow de afgelopen nacht bedoel je, ja dat was lachuhquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik heb effe snel bijgelezen , dacht dat het wel leuk was![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
on a break terwijl de rest in monica's bedroom zit![]()
Met zonnebril en al?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:16 schreef Athalon het volgende:
Tsja wat moet ik hier nu van denken, gisteren was ik in de apenheul en zag exact zo'n figuur op een boomtak zitten, ook nog in dezelfde houding
![]()
[afbeelding]
En nu van de pillen afblijven Odiequote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:09 schreef odie22 het volgende:
wat een dolle boel was het weer vanavond zeg![]()
De ellende komt pas over 2 maanden wanneer het opeens weer "hot"is, dan wordt het toch extensions op de borst nietenquote:
Auw!!!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:20 schreef Athalon het volgende:
[..]
De ellende komt pas over 2 maanden wanneer het opeens weer "hot"is, dan wordt het toch extensions op de borst nieten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |