gewoon oud heugaveld erop plakkenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:26 schreef MissJ. het volgende:
Dit doet me aan mijn tip denken die ik Maandag moet gaan doen. Dit keer moet ik een vent aanpakken die een smoothie is. Helemaal kaal dus.
Ben al de hele week aan het nadenken hierover.
Had gelukkig visite zitten, wat ik zo tussendoor snel, snel van heb gezien was het vooral erg rumoerigquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:28 schreef Athalon het volgende:
[..]
Tsja ik vroeg zoiets aan een paar dames op straat, vinden juliie het nu fris met zo'n dampend oerwoud tussen je benen en dan verwachten dat je man je likt, Toen kreeg ik me toch een jetser voor mijn harses,![]()
bleek dat zoiets nu juist wel cool was
![]()
en die kerels naast hun maar vies kijken
![]()
En ze kennen dr nog niet eensquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat een mensenkennis hebben ze daar![]()
Zoiets ja, dank je voor de visualisatiequote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:30 schreef Sjet het volgende:
[..]
Je bedoeld zoiets; [afbeelding] of deze; [afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:16 schreef Athalon het volgende:
Tsja wat moet ik hier nu van denken, gisteren was ik in de apenheul en zag exact zo'n figuur op een boomtak zitten, ook nog in dezelfde houding
![]()
[afbeelding]
Wie zal ik ff 'vergiffen'quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
hellow, Sjet gif. mengster goed bezig![]()
![]()
Hoezo aanpakken een smoothie????quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:26 schreef MissJ. het volgende:
Dit doet me aan mijn tip denken die ik Maandag moet gaan doen. Dit keer moet ik een vent aanpakken die een smoothie is. Helemaal kaal dus.
Ben al de hele week aan het nadenken hierover.
Daar ben ik voor hequote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zoiets ja, dank je voor de visualisatie![]()
ik weet niet wat ik gehad heb vandaag , maar wordt ineens heel erg ziekquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En nu van de pillen afblijven Odie![]()
Kan je nagaan wat we inmiddels allemaal al hebben doorgeseind aan zequote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dus ik ben niet fris, hmmmm, fijn om te weten, en bedankt voor de mededeling![]()
Jaaaaaaaaa daar is ze weeeeeeeeerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:32 schreef White_Pearl het volgende:
Zo mijn speed date zit er weer opAuke en Soka zijn er ook weer zie ik ik.
Hallo allemaal![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:32 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo allemaal![]()
Pareltjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:32 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo allemaal![]()
Goed bezigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat we inmiddels allemaal al hebben doorgeseind aan ze![]()
Vrouwen kunnen zo'n boodschap altijd heel tactisch verbergenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:33 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Dat is de algemene opninie
kunnen mannen nog wat van lerenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen zo'n boodschap altijd heel tactisch verbergen![]()
Slaap lekker odie.quote:
Whahaha ja was ietjes langer, was een stevige speed zal ik maar zeggenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa daar is ze weeeeeeeeer![]()
![]()
Dat was wel ff wat langer dan 3 minuten
Yep, kleren wassen en klaarleggen voor zequote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar je weet wel wat je aan ze hebt![]()
Och, is wekelijks klusje van me, ik geef een tip en vaak moet die over iemand gaan die bekend is bij de heren DJ's. Ik ben dan "live' op de radio bij Extra.Fm.quote:
Welterusten Odiequote:
Huh? Wanneer heb jij voor mij voor het laatst mijn kleren klaargelegd? In de kast zeker?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Yep, kleren wassen en klaarleggen voor ze![]()
Ik heb nog een grappige voor jequote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat we inmiddels allemaal al hebben doorgeseind aan ze![]()
Ja maar waarom een "smoothie" aanpakken? Doet ie iets verkeerd dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:37 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Och, is wekelijks klusje van me, ik geef een tip en vaak moet die over iemand gaan die bekend is bij de heren DJ's. Ik ben dan "live' op de radio bij Extra.Fm.
Toch niet hier héquote:Na [HBB] een combinatie van [BB SE] en [BB 5Belgie]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb nog een grappige voor je![]()
http://www.radler.demon.nl/music/music.mp3
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En bedankt hequote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat wordt weer dagenlang de familie helemaal gek maken, niet dat ze daar mij voor nodig hebben
![]()
Dean Martinquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |