Er waren ook 3 leuke dozen gekocht voor in de babykamer, 1 ervan bleek stuk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:24 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat wordt nooit meer een Bjorn of Bennie voor je.![]()
Lekker hier blijven hoor Manuquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, want dan moet ik daar zitten en ze zijn niet bereid om van kamer te changen![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:26 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Er waren ook 3 leuke dozen gekocht voor in de babykamer, 1 ervan bleek stuk.
Ik lig dus compleet uit mijn doos te scheuren om "zijn" kind te baren begint hij doodleuk over een kapotte Ikeadoos.
Dat mijn huwelijk nog steeds loopt is een wonder.
ghighi, die is met die verjaardag van Ross wanneer die drie niet kunnen betaen voor het caderauquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Lekker hier blijven hoor Manu![]()
net trouwens "suck on my neck Blowfish" gekeken![]()
Psies! Ons Ikeakind is ondertussen al 7 jaar hoor, al vertoont die soms ook wel wat mankementjes hebben we er nog steeds vertrouwen in.quote:
Lag je Inet er dan af vandaag?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:29 schreef frizti het volgende:
nja zeg, bbbe is niks te zien, hbb alleen die peniskoker en Auke.
wat een kutavond, heb ik eindelijk weer internet, is er niks te kijken.![]()
Het speeddaten... maar verder niks. John en Ferri zijn naar de afterparty in de kroeg nu.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:31 schreef Athalon het volgende:
Ik heb weer niets gemist merk ik al
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:31 schreef Athalon het volgende:
Hangt er vanaf wat je spannend/leuk vindtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:31 schreef Athalon het volgende:
De halve avond zonder gezeten, en dat is heel erg voor zo'n nerd als ik.quote:
Beter op een avond dan op een zondag, dan kan je zeker wachten tot maandag, heb ik namelijk ook weleens gehadquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:33 schreef frizti het volgende:
[..]
De halve avond zonder gezeten, en dat is heel erg voor zo'n nerd als ik.![]()
Tjezus, die heeft niet alleen last van de vogelgriep zo te zien. Heeft hij Viola gezien, dat daarom zijn snavel zo uitgebeten is?quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tjezus, die heeft niet alleen last van de vogelgriep zo te zien. Heeft hij Viola gezien, dat daarom zijn snavel zo uitgebeten is?![]()
Zat je zonder internet?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:29 schreef frizti het volgende:
nja zeg, bbbe is niks te zien, hbb alleen die peniskoker en Auke.
wat een kutavond, heb ik eindelijk weer internet, is er niks te kijken.![]()
Dat gebeurt er nou met je als Viola in je gezicht ademt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tjezus, die heeft niet alleen last van de vogelgriep zo te zien. Heeft hij Viola gezien, dat daarom zijn snavel zo uitgebeten is?![]()
Vioolquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
Wie is Darth Vader dan?(heb streams nu uit)
Nou er is zat, maar ff niet hier vanavond, moest nog 2 video's wegklussen en dat was 3 uurtjes kijkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je spannend/leuk vindt![]()
Hahaha, nog te vroeg, er gebeurt nog genoeg op de streams, enne, eerst je L maken, al gaat het in deze post je goed afquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:36 schreef Manu82 het volgende:
Wanneer gaan we beginnen met het Arliator en Dizzy vragenvuur?
Dat zou me niets verwonderen, zo als ik haar kenquote:
De llllllllll ga ik pas gebruiken as het weer wat rustiger isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahaha, nog te vroeg, er gebeurt nog genoeg op de streams, enne, eerst je L maken, al gaat het in deze post je goed af![]()
Okee!! Want over een paar uur heb ik die letter wel nodig om alles goed te kunnen begrijpenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De llllllllll ga ik pas gebruiken as het weer wat rustiger is
Jep...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:41 schreef SuperMOM het volgende:
Heet Sokaboy Marco??
Veel plezierquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:43 schreef Snaptnix het volgende:
Ga maar even film kijken, valt toch niets te beleven nu![]()
Niets te beleven? Dus wij zijn saai?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:43 schreef Snaptnix het volgende:
Snappieeeeeeequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:43 schreef Snaptnix het volgende:
Arme Peter, wil niet weten hoe hij er nu uit zietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat gebeurt er nou met je als Viola in je gezicht ademt.![]()
Dag Snappiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:43 schreef Snaptnix het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |