Tjezus, die heeft niet alleen last van de vogelgriep zo te zien. Heeft hij Viola gezien, dat daarom zijn snavel zo uitgebeten is?quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tjezus, die heeft niet alleen last van de vogelgriep zo te zien. Heeft hij Viola gezien, dat daarom zijn snavel zo uitgebeten is?![]()
Zat je zonder internet?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:29 schreef frizti het volgende:
nja zeg, bbbe is niks te zien, hbb alleen die peniskoker en Auke.
wat een kutavond, heb ik eindelijk weer internet, is er niks te kijken.![]()
Dat gebeurt er nou met je als Viola in je gezicht ademt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tjezus, die heeft niet alleen last van de vogelgriep zo te zien. Heeft hij Viola gezien, dat daarom zijn snavel zo uitgebeten is?![]()
Vioolquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
Wie is Darth Vader dan?(heb streams nu uit)
Nou er is zat, maar ff niet hier vanavond, moest nog 2 video's wegklussen en dat was 3 uurtjes kijkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je spannend/leuk vindt![]()
Hahaha, nog te vroeg, er gebeurt nog genoeg op de streams, enne, eerst je L maken, al gaat het in deze post je goed afquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:36 schreef Manu82 het volgende:
Wanneer gaan we beginnen met het Arliator en Dizzy vragenvuur?
Dat zou me niets verwonderen, zo als ik haar kenquote:
De llllllllll ga ik pas gebruiken as het weer wat rustiger isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahaha, nog te vroeg, er gebeurt nog genoeg op de streams, enne, eerst je L maken, al gaat het in deze post je goed af![]()
Okee!! Want over een paar uur heb ik die letter wel nodig om alles goed te kunnen begrijpenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De llllllllll ga ik pas gebruiken as het weer wat rustiger is
Jep...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:41 schreef SuperMOM het volgende:
Heet Sokaboy Marco??
Veel plezierquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:43 schreef Snaptnix het volgende:
Ga maar even film kijken, valt toch niets te beleven nu![]()
Niets te beleven? Dus wij zijn saai?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:43 schreef Snaptnix het volgende:
Snappieeeeeeequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:43 schreef Snaptnix het volgende:
Arme Peter, wil niet weten hoe hij er nu uit zietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat gebeurt er nou met je als Viola in je gezicht ademt.![]()
Dag Snappiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:43 schreef Snaptnix het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |