Jij snapt het!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja precies, meer van dat soort vrouwen op de wereld!Paardenmeisjes, Tina magazines, Dolly Dots
en humor!!
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:09 schreef Bartoli het volgende:
hey hallo allemaal
sorry dat ik al een tijdje niet meer geweest ben maar druk gehad de laatste tijd. Maar goed kom weer gedag zeggen voor de mensen die me gemist hebben
En duck stemmetjesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja precies, meer van dat soort vrouwen op de wereld!Paardenmeisjes, Tina magazines, Dolly Dots
en humor!!
![]()
geestigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Lekke band gehad?![]()
heel flauw, weet ik![]()
Bartoliquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:09 schreef Bartoli het volgende:
hey hallo allemaal
sorry dat ik al een tijdje niet meer geweest ben maar druk gehad de laatste tijd. Maar goed kom weer gedag zeggen voor de mensen die me gemist hebben
Bartoliiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:09 schreef Bartoli het volgende:
hey hallo allemaal
Was maar een aanbieding hoor, en TomTom gebruiken we allen maar als we op de camping zijn of in het buitenland op vakantiequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jeez de bank bezit onze auto's hebben er dus maar geen tomtom in maar gewoon een kaart, en verder weten we de weg over het algemeen wel![]()
Hai Bartoliquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:09 schreef Bartoli het volgende:
hey hallo allemaal
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:09 schreef Bartoli het volgende:
hey hallo allemaal
Pas je op dat je de haven niet inrijd?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Was maar een aanbieding hoor, en TomTom gebruiken we allen maar als we op de camping zijn of in het buitenland op vakantie![]()
En voordat TomTom ons van de camping naar A'dam stuurt heb ik alles in TomTom aangepast naar R'dam![]()
![]()
Ze riep om 5 voor 12 al dat ze naar bed ging want morgen druk druk druk, brunch enz enz enz en daar zit ze dan nog, alleen Wilma is te bedde gegaanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:14 schreef frizti het volgende:
Nu snap ik wel waar de kliko blijft zitten, er wordt nog eten gemaakt.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Pas je op dat je de haven niet inrijd?![]()
WBquote:
Zo zie je maar... een kliko is niet te vertrouwenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze riep om 5 voor 12 al dat ze naar bed ging want morgen druk druk druk, brunch enz enz enz en daar zit ze dan nog, alleen Wilma is te bedde gegaan![]()
Nou kan ik natuurlijk tikken dat als je op de camping Bent je geen tomtom meer nodig hebtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Was maar een aanbieding hoor, en TomTom gebruiken we allen maar als we op de camping zijn of in het buitenland op vakantie![]()
En voordat TomTom ons van de camping naar A'dam stuurt heb ik alles in TomTom aangepast naar R'dam![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |