Neer hoor Arliator, verre van zelfsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Niets te beleven? Dus wij zijn saai?
Nu een beetje wel, het is erg stilquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Niets te beleven? Dus wij zijn saai?
Dan ga je op hem lijkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat gebeurt er nou met je als Viola in je gezicht ademt.![]()
Nee, daarom ben ik er ook nogquote:
En wat is er mis met mijn broer?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan ga je op hem lijken
[afbeelding]
Over zingen gesproken, waar moet ik nu mn MP3's dumpen nu filedump dood is? Kan moeilijk de DJ uithangen op dit momentquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, straks ga ik zingen, en dat wil je niet![]()
That's amoreeeequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, straks ga ik zingen, en dat wil je niet![]()
Soka soka!!! Ik ben een lekker ding met een peniskokerding!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
FF zwaaien naar Aukeen Soka, de peniskoker king
![]()
Dizzyquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
FF zwaaien naar Aukeen Soka, de peniskoker king
![]()
Er zal toch wel een alternatief voor te vinden zijn?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Over zingen gesproken, waar moet ik nu mn MP3's dumpen nu filedump dood is? Kan moeilijk de DJ uithangen op dit moment
Met een mini kliko, hij is toch geen pedo?quote:
Whahaha passen goed bij elkaar... een vuilnisman en een klikoquote:
Verleden week in de bubbelunit vertelde hij dat hij gescheiden is, denk dus niet dat hij Nog bij zijn moeder woont, maar Weerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:53 schreef Foreverblue het volgende:
Auke woont nog steeds bij zijn moeder
Dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Verleden week in de bubbelunit vertelde hij dat hij gescheiden is, denk dus niet dat hij Nog bij zijn moeder woont, maar Weer![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:36 schreef Foreverblue het volgende:
Darth Vader is weer in da house hoor ik
[afbeelding]
"May the kliko be with you"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |