Whahahahaha.,,, geweldigquote:
Ach ja, mannetje naar de friettent gestuurd en John en Ferri zijn zometeen weer terug. Hier begint er ook weer wat meer leven in te komen....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar net zei je dat je weg ging?Ik ben in verwarring
![]()
Dan mag moeders zijn kleren wel wat beter stylen, dit overhemd had hij de eerste keer in het HBB ook aanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:58 schreef SuperMOM het volgende:
Aueke had een villa wat wel 1200 euro (gulden?) kost per maand maar ja geen vrouw....weer terug bij moeders. Wast voor hem, legt zijn kleren klaar enzo.....![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach ja, mannetje naar de friettent gestuurd en John en Ferri zijn zometeen weer terug. Hier begint er ook weer wat meer leven in te komen....
Kortom...... Blijf dus toch maar hier![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach ja, mannetje naar de friettent gestuurd en John en Ferri zijn zometeen weer terug. Hier begint er ook weer wat meer leven in te komen....
Maar je film dan? Straks krijgen wij nog de schuld dat je je film hebt gemistquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daar zijn moeders voor, toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:58 schreef SuperMOM het volgende:
Aueke had een villa wat wel 1200 euro (gulden?) kost per maand maar ja geen vrouw....weer terug bij moeders. Wast voor hem, legt zijn kleren klaar enzo.....![]()
Ja, een aantal mensen hier hebben indruk gemaaktquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:03 schreef frizti het volgende:
Bonnie kan zelf ook lachen om mijn gifje.![]()
![]()
Hoi hoiquote:
Hij is friet en snacks voor mij halen natuurlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar je film dan? Straks krijgen wij nog de schuld dat je je film hebt gemist![]()
Maarre, nu nog friet eten? Als mannen na 00:00 uur nog friet eten krijgen ze last van overbeharing, en dat is niet cool hoorde ik vandaag![]()
Verbazingwekkend genoeg staat het zelfs in het dagboek op de talpa site.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja, een aantal mensen hier hebben indruk gemaakt![]()
![]()
Vond het zo leuk gisteravond toen ze m'n naam en MissJ noemden en uitriepen cuall for president.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja, een aantal mensen hier hebben indruk gemaakt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als mannen na 00:00 uur nog friet eten krijgen ze last van overbeharing, en dat is niet cool hoorde ik vandaag![]()
Hulde Frizti, en op de Talpa sitequote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:03 schreef frizti het volgende:
Bonnie kan zelf ook lachen om mijn gifje.![]()
![]()
Dan is het goed. Hmmm, moet toch maar eens mijn partner zo opvoeden dat die eten voor me gaat halen, ontbreekt er nog weleens aanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hij is friet en snacks voor mij halen natuurlijk![]()
![]()
![]()
En ach staan films genoeg, die lopen niet weg. Kijken we later weer wel![]()
Je kan je nog altijd laten waxen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Beharing is niet cool heb ik ook gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |