Dit topic bedoel ik serieus.quote:
ach vandaar dat nu DEZE Foto in je foto boek staat.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Indegatenhoupostje.
Lijkt me het ultieme topic dat uit de hand kan lopen.
Mijn moeder kwam er vroeger trouwens wel voor uit hoor!
Keken mensen in de kinderwagen en dan zei ze 'Wat is ze lelijk he?'.![]()
*proest*quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Wanneer een kind niet mooi is, dan zou ik niet gaan huichelen. Ja, ik weet ook wel, je kunt ook weer niet zeggen van: “Wat is dat een lelijk kind”. Dat kan niet, moet je ook niet doen. Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik altijd: “Het is een lief kind.” Onze buren bijvoorbeeld, die kregen een ontzettend lief kind. Toen heb ik ook heel eerlijk gezegd: “Dit is het liefste kind dat ik ooit heb gezien”quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:50 schreef aldo71 het volgende:
Herman Finkers had er een leuk stukje over, hoe ging dat ook al weer?
Mijn moeder en jouw moeder kende elkaar zeker?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Het zit nu ook in een tehuis voor lieve kinderenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:57 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wanneer een kind niet mooi is, dan zou ik niet gaan huichelen. Ja, ik weet ook wel, je kunt ook weer niet zeggen van: “Wat is dat een lelijk kind”. Dat kan niet, moet je ook niet doen. Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik altijd: “Het is een lief kind.” Onze buren bijvoorbeeld, die kregen een ontzettend lief kind. Toen heb ik ook heel eerlijk gezegd: “Dit is het liefste kind dat ik ooit heb gezien”
en dat is maar goed ook!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:16 schreef Vivi het volgende:
Sommige mensen lijken bijv ook nog enorm op hun baby foto's terwijl je anderen echt nooit zou herkennen
Ja dat vind ik ook erg zielig. Maar wel interessant, psychologisch gezien...het kind had blijknbaar niet die kenmerken die vertedering en verzorgingsdrang losmaakten...daar was toch ook een naam voor, voor die uiterlijk kenmerken..kom er ff niet opquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:20 schreef texelonia het volgende:
Die verspreking van die leidsters vind ik nog niet eens het ergste. Het is wel lullig natuurlijk, maar goed, sommige kindjes zijn gewoon niet knap. Maar veel erger vind ik het dat ze daarom dat kind anders behandelen![]()
eeeh .... Supernormale prikkels oid?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook erg zielig. Maar wel interessant, psychologisch gezien...het kind had blijknbaar niet die kenmerken die vertedering en verzorgingsdrang losmaakten...daar was toch ook een naam voor, voor die uiterlijk kenmerken..kom er ff niet op
ja dat klopt, heb ik ook ooit gelezen. Dat baby's in verhouding een groot hoofd hebben omdat volwassenen dat schattig vinden enzow. Of bedoel je dat niet?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:25 schreef Vivi het volgende:
Ja dat vind ik ook erg zielig. Maar wel interessant, psychologisch gezien...het kind had blijknbaar niet die kenmerken die vertedering en verzorgingsdrang losmaakten...daar was toch ook een naam voor, voor die uiterlijk kenmerken..kom er ff niet op
Ikke wel jaquote:Jij hebt een schetig kindje btw, aan je avatar te zien
Oh ja, vind ik ook hoor! En idd dat bedoelde ik, het schijnt zelfs dat mannen (volwassen) vrouwen het meest aantrekkelijk vinden die die kenmerken hebben, van een baby dus. Hoog voorhoofd, klein neusje, korte mond-kin afstand, grote ronde ogen...ik weet al weer hoe het heet: supranormale prikkelsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:28 schreef texelonia het volgende:
[..]
ja dat klopt, heb ik ook ooit gelezen. Dat baby's in verhouding een groot hoofd hebben omdat volwassenen dat schattig vinden enzow. Of bedoel je dat niet?
Maar dan nog, als je zulk werk hebt, moet je je daar wel enigszins overheen kunnen zetten vind ik.
Die was idd ook gruwelijk als pasgeborene, terwijl ze nu toch leuk aan het opdrogen is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:27 schreef Sas22 het volgende:
Prinses Amalia heeft er ook een handje van weg.
Als ze boos kijkt is ze toch zo onbeschrijfelijk lelijk.![]()
Maar als ze dan weer gewoonlijk vrolijk / normaal kijkt is het zo´n ontzettend leuk kindje![]()
Dat is dus de reden waarom nieuwbakken ouders vrijwel altijd vertederd worden door hun eigen kind, ook al zou het objectief gezien niet 'knap' zijn. Het kind dwingt op die manier de verzorging af die het nodig heeft.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:25 schreef Vivi het volgende:
het kind had blijknbaar niet die kenmerken die vertedering en verzorgingsdrang losmaakten...
Volgens mij is het toch vooral een hormoonkwestie. Blinden voelen zich immers net zo hard aangetrokken tot hun eigen kinderen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat is dus de reden waarom nieuwbakken ouders vrijwel altijd vertederd worden door hun eigen kind, ook al zou het objectief gezien niet 'knap' zijn. Het kind dwingt op die manier de verzorging af die het nodig heeft.
quote:Laatst bijvoorbeeld,
Was ik bij vrienden van mij
Een jongen en een meisje
En..die hadden net een kind gehad
En die moeder laat mij heel trots dat kind zien
En ik zie dat kind...
nouuuu..man k schrok me kapot!
Nee echt maar echt een hondslelijk kind, weetjewel?
Hondslelijk!
Nouja tuurlijk, op zulke momenten, snap ik heel goed, moet je gewoon zeggen wat je denkt.
Eh
Heb ik dus ook gedaan
Die moeder staat bij die wieg zo..
'Nou Hans eh...TADAA'
En ik kijk:
GATVERDAMME
WAT EEN GEDROCHT
Die lijkt wel 80!
Een soort gesmolten E.T
BLEEHHHH
Schaam jij je niet kapot???
Ik bedoel, jij jij bent ook niet mooi, maar dit is tog werkelijk dat je zegt...
GATVER
't Is maar goed dat moeder Liefde blind is anders had ie eh bij eht grofvuil gelegen hoor!
GATVERDAMME
Mijn moeder schrok ookquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:27 schreef SHE het volgende:
Ik was zelf vroeger echt de aller aller allerlelijkste baby die je je maar kon voorstellen.
Mijn moeder beviel van mij en schrok zich de tyfus. Mijn vader wilde me zelfs teruggeven, zo lelijk was ik.
Ik had meteen al een enorme bos haar , hele grote alien ogen en ik was een 9 ponder
NIETS leuks aan...babyfoto's zijn er dan ook nauwelijks.
Gelukkig is dat aardig goedgekomen![]()
M.i. is dat omgekeerd, dat babys grote hoofden hebben en grote ogen is praktisch, de schedel kan slechts beperkt groeien (alhoewel de fontanellen eerst wel 'los' zitten en enigszins groei toelaten, maar dat is de max, de hersenpan dient altijd 'beschut' te zijn) ...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:25 schreef Moonah het volgende:
Toch heb ik ook ergens gelezen dat het uiterlijk meespeelt. Maar je hebt gelijk qua blinden.
Dat is ook de visie die ik heb gelezen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:39 schreef RM-rf het volgende:
Het is dus niet zo dat mensen zomaar op baby's vallen, dat was een evolutionaire noodzaak voor het overleven .....
Het zal vast zo zijn dat bepaalde visuele babykenmerken ingeprogrammeerd zijn in de volwassen hersenen, en daar een bepaalde reactie triggeren. De band die je met je eigen kind hebt is echter m.i. primair veroorzaakt door hormonen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat is ook de visie die ik heb gelezen.
En om de hormonen voor Diederick erbij te halen, die zullen er dus wel voor zorgen dat een objectief 'lelijk' (want onvolgroeid) wezentje als schattig wordt gezien.
Je bent dus én arrogant én lelijk... oe... woest aantrekkelijk!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:52 schreef aldo71 het volgende:
Ik was juist een mooi kind, ik ben allen toen ik ouder werd stees lelijker geworden.
Mijn moeder heeft op de kleuterschool nog een briefje opgehangen of mensen niet op konder houden om te roepen dat ik zón mooi kind was. Ze vond het niet goed voor mijn ontwikkeling.
Het heeft me er niet van weerhouden om toch een arrogante kerel te worden.
danny jij hier?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:00 schreef zoalshetis het volgende:
ik loensde zo erg dat ze dachten dat ik blind was![]()
mijn dochtertje is prachtigquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:18 schreef gebruikersnaam het volgende:
maar wie komt er nu hier eerlijk vooruit dat die een lelijk kindje heeft??
en dan denk je kom, ik ga maar eens hier posten. lekker de mensen met lelijke kinderen pesten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:26 schreef Vicky het volgende:
Mijn dochter is ook niet lelijk! Ze is helemaal perfect
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
en dan denk je kom, ik ga maar eens hier posten. lekker de mensen met lelijke kinderen pesten.
Nou die van jou waren dat misschien wel, maar die van mij echt nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Baby's zijn per definitie lelijk wat mij betreft. Dus ja: ook die van mij waren dat.
dat was mijn geluk denk ikquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:24 schreef Githa het volgende:
Martineke, veel kindjes zien er wat verfrommeld uit door het persen, dat hoofdje is wat in elkaar gedrukt enzo.
dat heb je bij een keizersnee wat minder denk ik.
Jordy was goed verfrommeld iig
bij die foto vind ik het altijd net alsof er iemand op die burqa heeft lopen schijtenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ach vandaar dat nu DEZE Foto in je foto boek staat.
Met een noord-afrikaans accent praten ook nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:34 schreef CrazyPhunk het volgende:
slaat echt nergens op deze topic!
Dat zal geen enkele moeder ooit doen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Mijn vraag is dus , wie durft er voor uit te komen dat hun kindje nooit de schoonheidsprijs zal winnen. ( en dan heb ik het natuurlijk niet over kinderen die ziek zijn )
Kan de TT verandert worden naar de uitspraak van die kleibint: wat een LIEF kindjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Indegatenhoupostje.
Lijkt me het ultieme topic dat uit de hand kan lopen.
nee de titel dekt de lading.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:45 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Kan de TT verandert worden naar de uitspraak van die kleibint: wat een LIEF kindje
Je bent alleen een beetje teleurgesteldquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik weet wel wat je bedoeld, maar het is gewoon niet grappig.
Ik ben niet boos op je of zo, sterker nog ik vind jou heeeeel erg lief.
dus graag de TT niet veranderen
jij dacht, dat ik een hele post vanaf het begin door ging trailen... Ik lees de TT en OP ..scan dan snel voor dichte concentratie van een zelfde user ...en dan douw ik mijn eigen geblaat op het WWWquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
Als je nou het topic doorgelezen had, had je kunnen zien dat die Herman Finkers grap vorig jaar al meerdere malen gemaakt is.![]()
Zoals gebruikersnaam zegt, de TT van het topic is duidelijk genoeg.
Ik moest heel hard lachen om deze opmerkingquote:heel zielig, want mijn broertje was een heel mooi kindje bijvoorbeeld en kreeg dus ook heel veel aandacht terwijl de leidsters dat lelijke jongetje walgend aan het verschonen waren..hij vertederde totaal niet zeg maar.
Dat vind ik over het algemeen als ze net uitgepoept zijn, 90% ziet er dan uit als, eh, een buitenaardse worm oid...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:54 schreef mirannie het volgende:
Mijn dochter was de eerste paar maanden echt geen heel mooi kindje, maar gelukkig is ze goed opgedroogd![]()
toen ik dit las ben ik ook even gaan zoeken, en zag ineens dat er zelfs een competitie voor is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:06 schreef Jelief het volgende:
Ik heb gezocht tussen de foto's maar verder dan gekke bekken trekkend of heel erg vies kind kom ik niet. Maarja ik heb dan ook al toegegeven dat ik een lelijke baby had (de eerste dag ofzo)dus tja...
Ik denk ik vraag deze na weer een jaartje nogmaals.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
Goed ondertussen zijn we al weer een jaar verder, en jullie baby-tjes ook.
Zijn er nog ouders die hun mening willen bijstellen en ondertussen hun "mooie baby"hebben zien veranderen een lelijk peutertje ?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
sow he, die is inderdaad lelijk.![]()
Jij bent een van de weinige in dit topic die daar voor uit durft te komen.
chappoo!!!!!!!!!!
Mischien moet je je moeder hier laten posten?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Natuurlijk is jou kind het mooiste kindje op de hele wereld.
En hoor ik nooit mensen erover dat ze een lelijk kindje hebben
Toch zie ik regelmatig lelijke kinderen in de stad.
Mijn vraag is dus , wie durft er voor uit te komen dat hun kindje nooit de schoonheidsprijs zal winnen. ( en dan heb ik het natuurlijk niet over kinderen die ziek zijn )
Dit is juist een droppiequote:Op donderdag 26 juni 2008 10:16 schreef Rewimo het volgende:
De mijne leek zelf aardig tevreden te zijnEn ik heb er maar een, dus lelijker kan ik je niet leveren
[ afbeelding ]
zeg LIEVERD, da's helemaal niet van Hans Teeuwen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:49 schreef desiredbard het volgende:
En hoewel ik de de Hans Teeuwen opmerking: het is een LIEF kindje best grappig vind, vind ik dit onderwerp wel een beetje beledigend voor ouders van LIEVE kindjes.
Hermanquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:09 schreef bixister het volgende:
[..]
zeg LIEVERD, da's helemaal niet van Hans Teeuwen.
Ik vind baby's echt snel lelijk maar ik kan hier weinig verschrikkelijks in ontdekken eigenlijk. Ik ken ze veeeeeel lelijker.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:38 schreef Tan het volgende:
Gevonden!(volgens mij heb ik nog ergere foto's, maar deze is duidelijke genoeg)
Hier was hij dus een maand oud en 5,5 kilo (3,5 bij de geboorte)
[ afbeelding ]
En zo ziet hij er tegenwoordig uit
[ afbeelding ]
en zijn er al lelijke kindjes in het afgelopen jaar geboren?quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik denk ik vraag deze na weer een jaartje nogmaals.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en zijn er al lelijke kindjes in het afgelopen jaar geboren?
of ben ik de enige in de afgelopen 39 jaar ?
met die redenatie kan je heel OUD wel opdoeken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:15 schreef bixister het volgende:
ja, ik zie ook wel eens een lelijk kindje. maar dan? ik zie ook wel eens lelijke volwassenen. ik bedoel: tsja...! niet iedereen ziet er precies hetzelfde uit. da's geen nieuws. wat wil je eigenlijk weten van ouders die hun eigen kind niet zo mooi vinden?
Nou daar ben ik dan weer.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:34 schreef Moonah het volgende:
Nou, ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn zoon bij nader inzien zeker niet de knapste vond als baby.
Gelukkig is hij prachtig aan het opdrogen.
Ik schrok me echt rotquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:24 schreef McLaura het volgende:
Haha, die van mij leek ook op mijn schoonmoeder
Zij is een combi geworden tussen d'r vader en mij, ben dus wel tevredenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:46 schreef McLaura het volgende:
Ik dacht dus echt 'blijft dit zo?'
Inmiddels lijkt hij sprekend op mijn man (die maar vaag op zijn moeder lijkt)
Liefde maakt blind.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef mirannie het volgende:
Durf nu gerust te zeggen dat ik een mooi kind heb.
Wat ben jij een held, zeg. Heel zachtjes in de supermarkt zeggen dat een kind lelijk is, maar bang zijn dat mama het hoort. En wel hier op een forum, lekker anoniem, verder zeuren...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:33 schreef Poepoog het volgende:
Zei vorige keer iets te hard tegen een vervelend kind in de supermarkt dat ie moest wieberen met zijn lelijke hoofd, jammer dat zijn moeder het ook hoorde.![]()
[..]
Liefde maakt blind.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Wat ben jij een held, zeg. Heel zachtjes in de supermarkt zeggen dat een kind lelijk is, maar bang zijn dat mama het hoort. En wel hier op een forum, lekker anoniem, verder zeuren...
Weer slecht geslapen Jus?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:33 schreef Poepoog het volgende:
Zei vorige keer iets te hard tegen een vervelend kind in de supermarkt dat ie moest wieberen met zijn lelijke hoofd, jammer dat zijn moeder het ook hoorde.![]()
[..]
Liefde maakt blind.
En dat gaat zeker op voor moederliefde tov haar pasgeborene. Acheraf zal het best zo zijn dat je kunt zien dat het misschien niet zo'n vreselijk mooi kind was, maar op dat moment is het gewoon eht mooiste wezen op aarde.quote:
Dan is de opmerking 'lelijk kind' niet op zijn plek. Dan kun je beter het kind op zijn/haar gedrag wijzen en het bij betreffende moeder melden. Helpt dit niet, troost je dan met de gedachte dat jij en jouw kinderen tenminste wel sporenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:52 schreef Poepoog het volgende:
[..]
, geloof mij zo anoniem ben ik niet. En ach, als een kind iedereen zit te irriteren in de supermarkt en mijn dochter en andere kinderen uit het niets loopt te meppen kan er zeker geen verwensing af
Leek mij redelijk ontopicquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
En ja, dat liefde blind maakt is duidelijk hoor. Maar laten we het even ontopic houden hè
Het kind was verder oerlelijk, kan toch? En ach, melden bij de moeder, die was er van overtuigd dat haar rakker niks verkeerds deedquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:30 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dan is de opmerking 'lelijk kind' niet op zijn plek. Dan kun je beter het kind op zijn/haar gedrag wijzen en het bij betreffende moeder melden. Helpt dit niet, troost je dan met de gedachte dat jij en jouw kinderen tenminste wel sporen
Eeej.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:20 schreef Sugar het volgende:
Serieus:
Ik vond Storm de eerste weken lelijk.En dat zei ik ook meteen tegen bezoek, alsof ik me schaamde voor hem. Ik vond hem net Ischa Meijer.
![]()
Nu vind ik hem prachtig en geweldig, maar in het begin niet, nee.![]()
Pics or...!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:34 schreef Moonah het volgende:
Nou, ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn zoon bij nader inzien zeker niet de knapste vond als baby.
Gelukkig is hij prachtig aan het opdrogen.
Die angst begrijp ik eigenlijk niet zo. Ik vind juist niet meer dan logisch dat een moeder haar kind prachtig vindt. Een moeder hoeft toch helemaal niet objectief te zijn wat dàt betreft? Ik denk ook dat niemand dat verwacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:31 schreef Ssserpente het volgende:
Omdat ik bang ben door m'n moedergevoel niet opjectief te zijn, durf ik nog steeds niet hardop te zeggen dat ik 'r mooi vind. En als anderen zeggen dat ze d'r mooi vinden, bagataliseer ik het.![]()
Inderdaad, ik dacht hetzelfde toen ik het las.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:37 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Die angst begrijp ik eigenlijk niet zo. Ik vind juist niet meer dan logisch dat een moeder haar kind prachtig vindt. Een moeder hoeft toch helemaal niet objectief te zijn wat dàt betreft? Ik denk ook dat niemand dat verwacht.
Ik ook!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:48 schreef innepin het volgende:
Ik vind baby's vaak zat lelijk. En toch vond ik die van mij meteen prachtig. Had ik eigenlijk niet verwacht.![]()
ik was echt bang dat de mijne lelijk zou zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:48 schreef innepin het volgende:
Ik vind baby's vaak zat lelijk. En toch vond ik die van mij meteen prachtig. Had ik eigenlijk niet verwacht.![]()
Ik ook. Hij is geboren met 42+2 en ik had echt het idee dat ik een ingedroogde gremlin zou krijgen. Viel dat even mee!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik was echt bang dat de mijne lelijk zou zijn
maar dat is ie niet
Haha, ik ook na het lezen van dit topic en het googlen op 'ugly baby'.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik was echt bang dat de mijne lelijk zou zijn
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:37 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Die angst begrijp ik eigenlijk niet zo. Ik vind juist niet meer dan logisch dat een moeder haar kind prachtig vindt. Een moeder hoeft toch helemaal niet objectief te zijn wat dàt betreft? Ik denk ook dat niemand dat verwacht.
Ik heb het zelf andersom geloof ik. Ik vind de kinderen prachtig, ondanks de schoonheidsfoutjes die ik objectief (oké soort van dan) heus wel zie.
Stom he? Ik ben denk ik bang dat ik roep hoe praaachtig ze wel niet is en dan m'n gesprekspartner gegeneerd en uit beleefdheid hoor zeggen dat ze idd erg uh bijzonder is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht hetzelfde toen ik het las.
Je hoeft je toch tegenover niemand te verontschuldigen?
Je gelooft mij niet op mijn woord?quote:
Hij heeft zelfs haar gekregen!quote:
Deze foto hoort hier heul niet, het ging over lelijke kindjes en deze is hartstikke mooi!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs haar gekregen!
[ afbeelding ]
Nou, ik heb idd een foto van mijn boreling. Eerste, allerliefst in het niets kijkend kindje wat zich af lijkt te vragen wat ze hier komt doen. Toen ze haar kleertjes aan hadden getrokken en er weer een foto werd gemaakt keek ze scheel en had haar tong uit haar mondquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:46 schreef innepin het volgende:
[..]
Deze foto hoort hier heul niet, het ging over lelijke kindjes en deze is hartstikke mooi!
Ik ookquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:08 schreef Groofsken het volgende:
Ik zit dus nu serieus de babyfoto's te bekijken om erachter te komen of ze leleijk waren![]()
Ik vind het al echt Nielsquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:16 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik ook![]()
schrik niet
[ afbeelding ]
Ook wel een beetje een zielig foto.
Ik juist wel meteen! Niels heeft echt een heel eigen koppie net als die foto op linnen in jullie woonkamer,Claudia zei dat toen ookquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:40 schreef Ca.ra het volgende:
Twink, ik zou 'm niet herkennen als Niels
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:04 schreef Ssserpente het volgende:
Ik zou Niels er ook direct uithalen, hoor.![]()
Nils schijnt ook een hele lelijke baby te zijn geweest. o lelijk, dat zn tante bij de eerste aanblik zei: 'Hij heeft wel hele euh... mooie oren!"![]()
Lente heeft ook d'r periodes, vind ik.
Leek mee te vallen.Tot ze wakker werd!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gossie, wel een schattig laafje hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:48 schreef lily het volgende:
In de Efteling vroegen ze ons of we hem terug wilde zetten
[ afbeelding ]
al is het dan een jaar later, ik vond hem toch echt niet moedersquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Nee, sorry . Die is ook niet lelijk.
Als dat het enige is. Lang haar is best coolquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:54 schreef lily het volgende:
Ja heh![]()
Hij heet Lavid
Hij is trouwens best goed opgedroogd (is nu 5 jaar) maar die flaporen heeft ie nog steeds (vandaar ook lang haar)
Dat is wel even vreemd, ik was aan het teruglezen en kwam dit bericht tegen, wilde er wat meer van weten dus google het.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh ja, vind ik ook hoor! En idd dat bedoelde ik, het schijnt zelfs dat mannen (volwassen) vrouwen het meest aantrekkelijk vinden die die kenmerken hebben, van een baby dus. Hoog voorhoofd, klein neusje, korte mond-kin afstand, grote ronde ogen...ik weet al weer hoe het heet: supranormale prikkels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |