Ik denk ik vraag deze na weer een jaartje nogmaals.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
Goed ondertussen zijn we al weer een jaar verder, en jullie baby-tjes ook.
Zijn er nog ouders die hun mening willen bijstellen en ondertussen hun "mooie baby"hebben zien veranderen een lelijk peutertje ?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
sow he, die is inderdaad lelijk.![]()
Jij bent een van de weinige in dit topic die daar voor uit durft te komen.
chappoo!!!!!!!!!!
Mischien moet je je moeder hier laten posten?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Natuurlijk is jou kind het mooiste kindje op de hele wereld.
En hoor ik nooit mensen erover dat ze een lelijk kindje hebben
Toch zie ik regelmatig lelijke kinderen in de stad.
Mijn vraag is dus , wie durft er voor uit te komen dat hun kindje nooit de schoonheidsprijs zal winnen. ( en dan heb ik het natuurlijk niet over kinderen die ziek zijn )
Dit is juist een droppiequote:Op donderdag 26 juni 2008 10:16 schreef Rewimo het volgende:
De mijne leek zelf aardig tevreden te zijnEn ik heb er maar een, dus lelijker kan ik je niet leveren
[ afbeelding ]
zeg LIEVERD, da's helemaal niet van Hans Teeuwen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:49 schreef desiredbard het volgende:
En hoewel ik de de Hans Teeuwen opmerking: het is een LIEF kindje best grappig vind, vind ik dit onderwerp wel een beetje beledigend voor ouders van LIEVE kindjes.
Hermanquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:09 schreef bixister het volgende:
[..]
zeg LIEVERD, da's helemaal niet van Hans Teeuwen.
Ik vind baby's echt snel lelijk maar ik kan hier weinig verschrikkelijks in ontdekken eigenlijk. Ik ken ze veeeeeel lelijker.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:38 schreef Tan het volgende:
Gevonden!(volgens mij heb ik nog ergere foto's, maar deze is duidelijke genoeg)
Hier was hij dus een maand oud en 5,5 kilo (3,5 bij de geboorte)
[ afbeelding ]
En zo ziet hij er tegenwoordig uit
[ afbeelding ]
en zijn er al lelijke kindjes in het afgelopen jaar geboren?quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik denk ik vraag deze na weer een jaartje nogmaals.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en zijn er al lelijke kindjes in het afgelopen jaar geboren?
of ben ik de enige in de afgelopen 39 jaar ?
met die redenatie kan je heel OUD wel opdoeken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:15 schreef bixister het volgende:
ja, ik zie ook wel eens een lelijk kindje. maar dan? ik zie ook wel eens lelijke volwassenen. ik bedoel: tsja...! niet iedereen ziet er precies hetzelfde uit. da's geen nieuws. wat wil je eigenlijk weten van ouders die hun eigen kind niet zo mooi vinden?
Nou daar ben ik dan weer.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:34 schreef Moonah het volgende:
Nou, ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn zoon bij nader inzien zeker niet de knapste vond als baby.
Gelukkig is hij prachtig aan het opdrogen.
Ik schrok me echt rotquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:24 schreef McLaura het volgende:
Haha, die van mij leek ook op mijn schoonmoeder
Zij is een combi geworden tussen d'r vader en mij, ben dus wel tevredenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:46 schreef McLaura het volgende:
Ik dacht dus echt 'blijft dit zo?'
Inmiddels lijkt hij sprekend op mijn man (die maar vaag op zijn moeder lijkt)
Liefde maakt blind.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef mirannie het volgende:
Durf nu gerust te zeggen dat ik een mooi kind heb.
Wat ben jij een held, zeg. Heel zachtjes in de supermarkt zeggen dat een kind lelijk is, maar bang zijn dat mama het hoort. En wel hier op een forum, lekker anoniem, verder zeuren...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:33 schreef Poepoog het volgende:
Zei vorige keer iets te hard tegen een vervelend kind in de supermarkt dat ie moest wieberen met zijn lelijke hoofd, jammer dat zijn moeder het ook hoorde.![]()
[..]
Liefde maakt blind.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Wat ben jij een held, zeg. Heel zachtjes in de supermarkt zeggen dat een kind lelijk is, maar bang zijn dat mama het hoort. En wel hier op een forum, lekker anoniem, verder zeuren...
Weer slecht geslapen Jus?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:33 schreef Poepoog het volgende:
Zei vorige keer iets te hard tegen een vervelend kind in de supermarkt dat ie moest wieberen met zijn lelijke hoofd, jammer dat zijn moeder het ook hoorde.![]()
[..]
Liefde maakt blind.
En dat gaat zeker op voor moederliefde tov haar pasgeborene. Acheraf zal het best zo zijn dat je kunt zien dat het misschien niet zo'n vreselijk mooi kind was, maar op dat moment is het gewoon eht mooiste wezen op aarde.quote:
Dan is de opmerking 'lelijk kind' niet op zijn plek. Dan kun je beter het kind op zijn/haar gedrag wijzen en het bij betreffende moeder melden. Helpt dit niet, troost je dan met de gedachte dat jij en jouw kinderen tenminste wel sporenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:52 schreef Poepoog het volgende:
[..]
, geloof mij zo anoniem ben ik niet. En ach, als een kind iedereen zit te irriteren in de supermarkt en mijn dochter en andere kinderen uit het niets loopt te meppen kan er zeker geen verwensing af
Leek mij redelijk ontopicquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
En ja, dat liefde blind maakt is duidelijk hoor. Maar laten we het even ontopic houden hè
Het kind was verder oerlelijk, kan toch? En ach, melden bij de moeder, die was er van overtuigd dat haar rakker niks verkeerds deedquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:30 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dan is de opmerking 'lelijk kind' niet op zijn plek. Dan kun je beter het kind op zijn/haar gedrag wijzen en het bij betreffende moeder melden. Helpt dit niet, troost je dan met de gedachte dat jij en jouw kinderen tenminste wel sporen
Eeej.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:20 schreef Sugar het volgende:
Serieus:
Ik vond Storm de eerste weken lelijk.En dat zei ik ook meteen tegen bezoek, alsof ik me schaamde voor hem. Ik vond hem net Ischa Meijer.
![]()
Nu vind ik hem prachtig en geweldig, maar in het begin niet, nee.![]()
Pics or...!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:34 schreef Moonah het volgende:
Nou, ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn zoon bij nader inzien zeker niet de knapste vond als baby.
Gelukkig is hij prachtig aan het opdrogen.
Die angst begrijp ik eigenlijk niet zo. Ik vind juist niet meer dan logisch dat een moeder haar kind prachtig vindt. Een moeder hoeft toch helemaal niet objectief te zijn wat dàt betreft? Ik denk ook dat niemand dat verwacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:31 schreef Ssserpente het volgende:
Omdat ik bang ben door m'n moedergevoel niet opjectief te zijn, durf ik nog steeds niet hardop te zeggen dat ik 'r mooi vind. En als anderen zeggen dat ze d'r mooi vinden, bagataliseer ik het.![]()
Inderdaad, ik dacht hetzelfde toen ik het las.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:37 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Die angst begrijp ik eigenlijk niet zo. Ik vind juist niet meer dan logisch dat een moeder haar kind prachtig vindt. Een moeder hoeft toch helemaal niet objectief te zijn wat dàt betreft? Ik denk ook dat niemand dat verwacht.
Ik ook!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:48 schreef innepin het volgende:
Ik vind baby's vaak zat lelijk. En toch vond ik die van mij meteen prachtig. Had ik eigenlijk niet verwacht.![]()
ik was echt bang dat de mijne lelijk zou zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:48 schreef innepin het volgende:
Ik vind baby's vaak zat lelijk. En toch vond ik die van mij meteen prachtig. Had ik eigenlijk niet verwacht.![]()
Ik ook. Hij is geboren met 42+2 en ik had echt het idee dat ik een ingedroogde gremlin zou krijgen. Viel dat even mee!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik was echt bang dat de mijne lelijk zou zijn
maar dat is ie niet
Haha, ik ook na het lezen van dit topic en het googlen op 'ugly baby'.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik was echt bang dat de mijne lelijk zou zijn
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:37 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Die angst begrijp ik eigenlijk niet zo. Ik vind juist niet meer dan logisch dat een moeder haar kind prachtig vindt. Een moeder hoeft toch helemaal niet objectief te zijn wat dàt betreft? Ik denk ook dat niemand dat verwacht.
Ik heb het zelf andersom geloof ik. Ik vind de kinderen prachtig, ondanks de schoonheidsfoutjes die ik objectief (oké soort van dan) heus wel zie.
Stom he? Ik ben denk ik bang dat ik roep hoe praaachtig ze wel niet is en dan m'n gesprekspartner gegeneerd en uit beleefdheid hoor zeggen dat ze idd erg uh bijzonder is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht hetzelfde toen ik het las.
Je hoeft je toch tegenover niemand te verontschuldigen?
Je gelooft mij niet op mijn woord?quote:
Hij heeft zelfs haar gekregen!quote:
Deze foto hoort hier heul niet, het ging over lelijke kindjes en deze is hartstikke mooi!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs haar gekregen!
[ afbeelding ]
Nou, ik heb idd een foto van mijn boreling. Eerste, allerliefst in het niets kijkend kindje wat zich af lijkt te vragen wat ze hier komt doen. Toen ze haar kleertjes aan hadden getrokken en er weer een foto werd gemaakt keek ze scheel en had haar tong uit haar mondquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:46 schreef innepin het volgende:
[..]
Deze foto hoort hier heul niet, het ging over lelijke kindjes en deze is hartstikke mooi!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |