en zijn er al lelijke kindjes in het afgelopen jaar geboren?quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik denk ik vraag deze na weer een jaartje nogmaals.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en zijn er al lelijke kindjes in het afgelopen jaar geboren?
of ben ik de enige in de afgelopen 39 jaar ?
met die redenatie kan je heel OUD wel opdoeken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:15 schreef bixister het volgende:
ja, ik zie ook wel eens een lelijk kindje. maar dan? ik zie ook wel eens lelijke volwassenen. ik bedoel: tsja...! niet iedereen ziet er precies hetzelfde uit. da's geen nieuws. wat wil je eigenlijk weten van ouders die hun eigen kind niet zo mooi vinden?
Nou daar ben ik dan weer.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:34 schreef Moonah het volgende:
Nou, ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn zoon bij nader inzien zeker niet de knapste vond als baby.
Gelukkig is hij prachtig aan het opdrogen.
Ik schrok me echt rotquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:24 schreef McLaura het volgende:
Haha, die van mij leek ook op mijn schoonmoeder
Zij is een combi geworden tussen d'r vader en mij, ben dus wel tevredenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:46 schreef McLaura het volgende:
Ik dacht dus echt 'blijft dit zo?'
Inmiddels lijkt hij sprekend op mijn man (die maar vaag op zijn moeder lijkt)
Liefde maakt blind.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef mirannie het volgende:
Durf nu gerust te zeggen dat ik een mooi kind heb.
Wat ben jij een held, zeg. Heel zachtjes in de supermarkt zeggen dat een kind lelijk is, maar bang zijn dat mama het hoort. En wel hier op een forum, lekker anoniem, verder zeuren...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:33 schreef Poepoog het volgende:
Zei vorige keer iets te hard tegen een vervelend kind in de supermarkt dat ie moest wieberen met zijn lelijke hoofd, jammer dat zijn moeder het ook hoorde.![]()
[..]
Liefde maakt blind.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |