Isis is nooit voor 8 uur wakker en ook vaak pas rond 9 uur. Heerlijk! Maar de eerste maanden was dat wel andersquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er zijn echter uitzonderingen. Mijn nichtje slaapt meestal tot half 9. En soms moeten ze haar gewoon echt om kwart over 9 of zo wakker maken!
Zo eentje wil ik er ook wel!
Oud en nieuw kindjesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:14 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Isis is nooit voor 8 uur wakker en ook vaak pas rond 9 uur. Heerlijk! Maar de eerste maanden was dat wel anders
Eind september is een drukke periode
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:16 schreef PM-girl het volgende:
Oud en nieuw kindjes(nouja, nieuwjaar in ons geval!)
Nee ik bedoel de kindjes die eind sep geboren moeten worden!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Zou het? Kyra was 'gepland' op 25 dec en werd uiteindelijk 10 jan geboren. Dus wel rond die tijd idd.
Huh? PM-girl bedoelt toch de boom in september? Ik snap je niet, BE...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Zou het? Kyra was 'gepland' op 25 dec en werd uiteindelijk 10 jan geboren. Dus wel rond die tijd idd.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:18 schreef Sugar het volgende:
[..]
Huh? PM-girl bedoelt toch de boom in september? Ik snap je niet, BE...![]()
![]()
Ik dacht dat ze bedoelde dat kindjes die rond het oude jaar geboren waren uitslapertjes zijn. Maar ik heb eigenlijk geen idee wanneer Isis jarig is eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:18 schreef Sugar het volgende:
Huh? PM-girl bedoelt toch de boom in september? Ik snap je niet, BE...![]()
![]()
Ik heb die avatar ook niet voor niets.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:19 schreef PM-girl het volgende:
![]()
Wat lijkt die smiley trouwens op je avatar
Isis is op 7 februari aan dr benen uit mijn buik getrokken , die is niet geborenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bedoelde dat kindjes die rond het oude jaar geboren waren uitslapertjes zijn. Maar ik heb eigenlijk geen idee wanneer Isis jarig is eigenlijk.
Negeer mij maar gewoon.![]()
Sorry zal wel een rare humor hebben vandaag. Maar we zeggen thuis altijd dat Isis niet geboren is omdat ze niet op de natuurlijke manier eruit wilde komen. En op de foto waar ze tijdens de keizersnede uit mijn buik gehaald word bungelt ze aan 1 beentje in de hand van de gyn en omdat ze dus zelf niet wilde komen is ze dr uitgetrokken.quote:
wooohoooquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb Bietjuh er maar uitgehaald. Het leek me dat die iid nu wel bevallen zou zijn. Hopelijk horen we nog eens wat van haar.
hier alles goed hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:15 schreef PM-girl het volgende:
Girly Hoe is het met je?
Kom op... werpen Girly.... ik wil naar boven....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:23 schreef Girly het volgende:
[..]
wooohooonu sta ik officieel bovenaan hahaha
![]()
Spannend hoor! Lekker dat je er zo ontspannen onder bent!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:23 schreef Girly het volgende:
[..]
wooohooonu sta ik officieel bovenaan hahaha
![]()
en ben ook wel benieuwd eigenlijk hoe het met haar is,hopelijk horen we indd nog wat.
Grappig, dat is een heel bekend syndroom (het vena cava superior syndroom). Als je op je rechterzij of je rug gaat liggen druk je (door je zware buik en het kindje zelf natuurlijk) een belangrijk bloedvat dicht. Meestal reageert je lichaam daar wel op dan word je duizelig, misselijk of heel erg zweterig en heb je het gevoel dat je flauw kunt vallen. Je gaat dan vanzelf wel anders liggenquote:hier alles goed hoorhier ben ik trouwens ook altijd erg vroeg wakker, en dan meestal rond 10nen ga ik weer ff terug, en ga ik rond 12en er weer uit, nu kan het nog
het stomme is dat ik alleen nog maar lekker kan slapen op linkerzij, op mijn rug gaat niet, en als ik op rechterzij ligt gaat mijn neus dicht zitten, zo typisch is dat.
Is wel mijn humor!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:00 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Isis is op 7 februari aan dr benen uit mijn buik getrokken , die is niet geboren![]()
De zwangerschapsgym van Icare ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:27 schreef nanalune het volgende:
joehoemaandag mijn eerste zwangerschapsgym.. ik heb net de uitnodiging gekregen!
net zoals altijd was ik weer eens laat met inschrijven , maar ben blij dat ik al zo snel kan beginnen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:21 schreef cattie het volgende:
Met Kermit de Kikker en Snoopy! (Sexy is anders, maar ja, sexy ondergoed tijdens je zwangerschap is volgens mij sowieso een illusie).
Zie je wel! Ik vond het een opvallende vraag van jou ineens in dat topic!quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:43 schreef Mammietje het volgende:
Hihi... de kermit-de-kikker-broek van Cattie misschien Sjak??(Flauw... maar kon het niet laten!)
ach ik zie het niet als rottig hoor! ben een keer de pil vergeten in de eerste week.. en daardoor is het dit keer ook gewoon helemaal mijn eigen verantwoordelijkheid dat ik zwanger ben geraakt. Ik heb er verder ook stom natuurlijk helemaal niet bij stil gestaan.. heel stom en tsjaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:19 schreef m@x het volgende:
Gefeliciteerd Daan!
je hoeft hier geen antwoord op te geven en het komt er rottiger uit dan ik bedoel, maar hoe kan je nou voor de derde keer ongepland zwanger worden?
Ehhm jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:06 schreef Loena-tik- het volgende:
En mag ik dan ook nog even verdervragen? Ik zie allemaal vrolijke felicitaties, maar vind je dat wel gepast? Oh hoe zeg ik dit niet rottig(ik bedoel het niet naar) maar komt het deze keer wel uit, zeg maar![]()
Leuk Daan! Gefeliciteerd, zal inderdaad wel wennen zijn, dit nieuws!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:08 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
verder begint het wel steeds meer tot me door te dringen en heb ik mn bakje filet american alweer in de prullenbak gedumpt. Ik begin het ook wel een beetje leuk te vindenmaar ben nog wel voorzichtig aangezien ik pas heel kort zwanger ben waarschijnlijk. Heb maandagochtend een echo dus ben benieuwd..
En ze krijgt een amerikaans kindje dus ook gelijk een greencardquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:04 schreef Lois het volgende:
Ik bedenk me ineens dat je nu natuurlijk ook in Amerika moet bevallen. Het land van de ruggeprikmaar ook het land zonder kraamzorg
![]()
jah ik wou dat ik kon zeggen dat ik me goed voelde, maar helaas , tis weer mijn kies dus die me loopt te stalken, heb de vk gebeld, en ik mocht vanmiddag een ibu nemen (liefst wilde ik dat echt niet,maar je moet wat,en heb der ook alweer spijt van), maarr goed heb dus even ervan kunnen slapen (net wakkerquote:Op zondag 5 maart 2006 15:10 schreef Belana het volgende:
ja, meld... meld... hoe voel je je? dat wil ik weten!
jah zou wel leuk zijn heh als het nog op tijd komtquote:Op zondag 5 maart 2006 15:24 schreef renzell het volgende:
Oeh Girly, nog maar 3 dagen te gaan!![]()
Er vanuit gaande dat kleintje zichzelf gewoon netjes op tijd aandient natuurlijk...
Nog 3 dagen.... en dan:maar!!!
![]()
Die heb ik een gehad, maar toch geen ananas opquote:Op zondag 5 maart 2006 18:17 schreef pinquit het volgende:
ananashart wordt wel afgeraden omdat je er een weeenstorm van kan krijgen hoor![]()
Woon idd in M. maarre ben 20 mnd geleden al bevallen van een mooie dochter die gym is dus nu een beetje overbodig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:10 schreef nanalune het volgende:
en ja rottdog, bij Icare..gaan we elkaar nu ontmoeten? jij woonde toch in de buurt?
![]()
Sterker nog, ze lacht ons gewoon uit!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:42 schreef nanalune het volgende:
Prachtige echo's owlet, bjoetivoel dame is het al!
verbeeld ik het me nu of lacht Ronja op de tweede pic?![]()
Oe schrikken Kwipsel! Gelukkig mag je er vanmiddag bij de vk mee terecht, Succes!quote:Op maandag 6 maart 2006 12:04 schreef kwipsel het volgende:
pff... ben me net kapot geschrokkenVond inene soort van afscheiding met volgens mij oud bloed. Heb net al eventjes gebeld met de verloskundige en feit dat het volgens mij dan oud bloed was stelde haar wel gerust maar ik mag nog wel eventje langskomen vanmiddag...
Ik dacht dat ze dan hoogstens kunnen zien of er wat zit. Maar niet perse een knipperend hartje.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:58 schreef DaanBanaantje het volgende:
4 of 5 weken ongeveer...
zien ze dan al of het leeft of niet?
ff ruim 21 weken nu, dezelfde tijd als dat het de vorige keer mis ging las ik toevallig terug in mijn 9 maanden dagboek. Niks aan te doen, komt wel goed. thanks!quote:Op maandag 6 maart 2006 13:42 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Oh nee DaanHet klinkt niet echt hoopvol als ik heel eerlijk ben
![]()
Belana, hoeveel weken ben je nou dan? Wat jammer dat je nou weer zoveel pijn hebt. Doe rustig aan he![]()
85 nog ietsquote:Op maandag 6 maart 2006 10:35 schreef PM-girl het volgende:
Linda86 nog iets, hoe is het met jou?
Een hartje begint pas vorm te krijgen bij week 7..quote:Op maandag 6 maart 2006 13:12 schreef Xanthe het volgende:
Heb 2 jaar geleden een echo gehad met 5 weken. Wat er toen te zien was , was echt heel klein gewoon een zwart vlekje met een nog kleiner wit vlekje. Nog geen hartje toen.
Sterkte Daantje.
Ook al zou er hartactie zijn bij 5 weken (stel...) dan nog kan je het volgens mij niet zien , want bij 7 weken is dat nog maar een knipperd pixeltje op het schem , terwijl bij 5 weken de baby nog zo klein is dat die slechts uit enkele pixels bestaat. Hartje gaat kloppen tussen de 6 en 7 weken...quote:Op maandag 6 maart 2006 15:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Een hartje begint pas vorm te krijgen bij week 7..
Klopt als een uhm hartje van 10 weken!quote:Op maandag 6 maart 2006 15:46 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ook al zou er hartactie zijn bij 5 weken (stel...) dan nog kan je het volgens mij niet zien , want bij 7 weken is dat nog maar een knipperd pixeltje op het schem , terwijl bij 5 weken de baby nog zo klein is dat die slechts uit enkele pixels bestaat. Hartje gaat kloppen tussen de 6 en 7 weken...
Woordgrapje.. Laat maarquote:
Ze kunnen aan de hand van de grote en de berekeningen (vanaf de menstruatie) zien of het er inderdaad nog zit.. Of dat er iets aan de hand is..quote:Op maandag 6 maart 2006 15:51 schreef Xanthe het volgende:
Ze kunnen waarschijnlijk nu wel zien of de baby er nog zit of er toch een miskraam heeft plaats gevonden.
Vroege echo is vaak wel normaal na een miskraam maar meestal pas rond 6 of 7 weken.
Dat zij een miskraam zou krijgen was zeker maar ze konden niet vertellen wanneer..quote:Op maandag 6 maart 2006 15:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze kunnen aan de hand van de grote en de berekeningen (vanaf de menstruatie) zien of het er inderdaad nog zit.. Of dat er iets aan de hand is..
Vriendin van de familie heeft bij 5 weken een echo gehad en daar konden ze zien dat het vruchtje te klein was en geen kans had om een "echt" kindje te worden.. De week erna kreeg zij dan een miskraam..
Girly meissie ik lees hier niet zo vaak maar moest vandaag even aan je denken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:09 schreef Brighteyes het volgende:
06 maart 2006: Girly
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:32 schreef dutchie het volgende:
Daan, het blijft verdacht stil ook rond jou.
jah sorry, ik heb er eerder geen tijd voor gehad, zal voortaan eerder zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 20:32 schreef dutchie het volgende:
En waarom heeft Girly zich nog niet gemeld vandaag?
Dat deed ze dus vlak voor mij.
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:32 schreef Luchtbel het volgende:
En neem vooraf vooral een blikje bitter lemon, werkt het niet dan heb je iig energie genoeg om Loenatiks lijst af te werken
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:45 schreef Luchtbel het volgende:
Oh echt? Nou als dat zo is weten we ook waarom ik zolang heb zitten wachten
Thanks had ondertussen al 4 verschillende soorten in huis gehad en die bij mijn moeder ook al bekeken. Morgen die dus maar eens halen.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:03 schreef mallemeid het volgende:
Always maxi heeft dat niet.
thnx!quote:Op maandag 6 maart 2006 22:57 schreef Belana het volgende:
nee hoor PM girl, sinds ik zwanger ben draag ik inlegkruisjes want meeeeeen, wat een rommel komt er uit me
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:57 schreef Belana het volgende:
nee hoor PM girl, sinds ik zwanger ben draag ik inlegkruisjes want meeeeeen, wat een rommel komt er uit me
quote:
Nou voor diegene die 20 keer per dag inloggen om te kijken hoe het met Daantje is was een link naar het andere topic wel handig geweest.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:30 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar moeten we het daar hier nu ook over hebben?
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:25 schreef Loena-tik- het volgende:
Girly, warm douchen sex hebben en ananas eten en het liefst allemaal tegelijk voor het beste resultaat (fijne avond nog)![]()
hahaha stelletje mafkezen zijn jullie ook hehquote:Op maandag 6 maart 2006 21:32 schreef Luchtbel het volgende:
En neem vooraf vooral een blikje bitter lemon, werkt het niet dan heb je iig energie genoeg om Loenatiks lijst af te werken
haha gelukkig, het lijkt erop dat je de gezondere tip aan 't uitvoeren bent geweest.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:17 schreef Girly het volgende:
ps: dit bericht wilde ik al anderhalf uur geleden posten,maar kwam iets tussen, kon m nu pas posten whehehe
Gelukkig is het ook zo dat dat je wel heel erg veel bitterlemon zou moeten drinken cq ananashart moet eten om jezelf/kind te vergiftigen of zou moeten nuttigen zodat het echt werkt. Tis idd een tip van niets, maar het klinkt altijd wel heel leukquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:22 schreef bixister het volgende:
bitter lemon & ananashart zou ik toch afraden, want het werkzame stofje is kinine, en dus eigenlijk een gif. om je kind nou uit te drijven door middel van vergiftiging lijkt me niet echt de manier. ik begrijp ook niet dat die dingen nog altijd zo wijdverbreid als tip gegeven worden.
Ik bedenk altijd maar dat vocht mss plakt bij het plassen dan of zo?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:35 schreef Loena-tik- het volgende:
Zo snap ik die tip van veel vocht tot je nemen als je dikke voeten hebt ook niet
Nee ik lus geen ananashart, ik heb uberhaupt nooit ananas gelust tot ik eigenlijk zwanger was, dus lus alleen echt dat zachte, en bitterlemon drink ik wel,maar omdat ik het lekker vind, en zo'n fles haal ik eens in de zoveel tijd, dus zoveel kinine zal ik niet binnenkrijgenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:22 schreef bixister het volgende:
bitter lemon & ananashart zou ik toch afraden, want het werkzame stofje is kinine, en dus eigenlijk een gif. om je kind nou uit te drijven door middel van vergiftiging lijkt me niet echt de manier. ik begrijp ook niet dat die dingen nog altijd zo wijdverbreid als tip gegeven worden.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:27 schreef Spooky4u het volgende:
Girly, zorg dat wanneer je met je vriend weggaat hij over de meest slecht begaanbare wegen gaat rijden... Deed ik met Githa ook... en Jordy is er toch uitgekomen he.
Mijn gyn wil me graag begeleiden tijdens de zwangerschap. Ze zei zelfs: "Er is vooralsnog geen medische indicatie, maar vanwege je spanningen en onzekerheid of het wel allemaal goed gaat mag je bij mij blijven. We gooien het wel op je DESdochterschap."quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:53 schreef Moonah het volgende:
Ik ben ook doorgegaan met 'zeuren' toen ik door de gyn. vragenlijn werd afgescheept. "Nee mevrouw, uw DESdochterschap, gynaecologische ingrepen en uw leeftijd zijn echt geen indicatie voor een eerste controle door de gynaecoloog." Voelde niet goed, dus volgende dag weer gebeld, ik vind het moeilijk om zo maar op het oordeel van een assistente te vertrouwen. Dus overlegt ze met de dienstdoende gyn. "Nee, u kunt gewoon naar de verloskundige in de 12e week." Nah, zit je dan. Ik ben gisteren naar de huisarts geweest en mooi dat ik nu in de 9e week een afspraak met mijn gyn heb.. De groeten met hun protocollen en beleid. Ik wil gerust gesteld worden door mijn eigen gyn die mij van binnen en van buiten kent. Klaar.
Ja, geweldig he!quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:22 schreef Belana het volgende:
je weet het dus al moonah, lekker bij je gyn blijven dus!
Ja, bij gyn houdt automatisch in in het ZH bevallen. Maar ze zei dat de helft van de eerste-keer-moeders die thuis willen bevallen sowieso in het ZH terecht komen. Maar ik heb geloof ik niet zo'n moeite met in het ZH bevallen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft dat dan niet ook invloed op evt. wel of niet thuis kunnen/willen bevallen?
Ik kan eigenlijk verder niet echt verschillen bedenken. Maar goed, ik weet ook niet alles.
Nou, dan lijkt me de keuze idd snel gemaakt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:26 schreef Moonah het volgende:
Ja, bij gyn houdt automatisch in in het ZH bevallen. Maar ze zei dat de helft van de eerste-keer-moeders die thuis willen bevallen sowieso in het ZH terecht komen. Maar ik heb geloof ik niet zo'n moeite met in het ZH bevallen.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:28 schreef bixister het volgende:
moonah, het is me volledig ontgaan dat jij ook zwanger bent!ik dacht dat je in de 'wachtenopstreepjes-fase' was! gefeliciteerd zeg, en wat fijn dat de echo goed er goed uitzag!
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:04 schreef Moonah het volgende:
Jubeljubel!Een écht kindje met kloppend hartje!
dat mag best in grote lettersquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:04 schreef Moonah het volgende:
Jubeljubel!Een écht kindje met kloppend hartje!
![]()
nou dat is het nu juist, ik ben gisteravond al bezig geweest, en vanmorgen op bed. Ik haal zelfs mijn mannetje erbij omdat hij 'magic hands' heeft, meestal reageert de beebie er wel op.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:36 schreef Githa het volgende:
Belana, veel plezier!
Nanalune, ik kan het me wel voorstellen hoor, maar probeer anders eens te ontspannen op bed of in bad dan komen ze vaak in beweging en op je zij liggend voel je ze het beste.
Maar mocht je je ongerust blijven voelen, dan bel je gewoon de VK en vraag je of ze even wil checkenZou ik zeker doen, daar zijn ze voor en jij bent gerust.
Helemaal niet stom!quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:42 schreef nanalune het volgende:
Vind het gewoon stom van mezelf,
Roepnaam Paulinequote:Op woensdag 8 maart 2006 10:20 schreef Brighteyes het volgende:
Mooi he! Echt even kippevel enzo!
Ik had geen internet maandagavond en heb een vriendinnetje naar een site gedirigeert waar nieuws op zou staan.![]()
Het is idd Pauline Ilona.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |