jah ik wou dat ik kon zeggen dat ik me goed voelde, maar helaas , tis weer mijn kies dus die me loopt te stalken, heb de vk gebeld, en ik mocht vanmiddag een ibu nemen (liefst wilde ik dat echt niet,maar je moet wat,en heb der ook alweer spijt van), maarr goed heb dus even ervan kunnen slapen (net wakkerquote:Op zondag 5 maart 2006 15:10 schreef Belana het volgende:
ja, meld... meld... hoe voel je je? dat wil ik weten!
jah zou wel leuk zijn heh als het nog op tijd komtquote:Op zondag 5 maart 2006 15:24 schreef renzell het volgende:
Oeh Girly, nog maar 3 dagen te gaan!![]()
Er vanuit gaande dat kleintje zichzelf gewoon netjes op tijd aandient natuurlijk...
Nog 3 dagen.... en dan:maar!!!
![]()
Die heb ik een gehad, maar toch geen ananas opquote:Op zondag 5 maart 2006 18:17 schreef pinquit het volgende:
ananashart wordt wel afgeraden omdat je er een weeenstorm van kan krijgen hoor![]()
Woon idd in M. maarre ben 20 mnd geleden al bevallen van een mooie dochter die gym is dus nu een beetje overbodig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:10 schreef nanalune het volgende:
en ja rottdog, bij Icare..gaan we elkaar nu ontmoeten? jij woonde toch in de buurt?
![]()
Sterker nog, ze lacht ons gewoon uit!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:42 schreef nanalune het volgende:
Prachtige echo's owlet, bjoetivoel dame is het al!
verbeeld ik het me nu of lacht Ronja op de tweede pic?![]()
Oe schrikken Kwipsel! Gelukkig mag je er vanmiddag bij de vk mee terecht, Succes!quote:Op maandag 6 maart 2006 12:04 schreef kwipsel het volgende:
pff... ben me net kapot geschrokkenVond inene soort van afscheiding met volgens mij oud bloed. Heb net al eventjes gebeld met de verloskundige en feit dat het volgens mij dan oud bloed was stelde haar wel gerust maar ik mag nog wel eventje langskomen vanmiddag...
Ik dacht dat ze dan hoogstens kunnen zien of er wat zit. Maar niet perse een knipperend hartje.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:58 schreef DaanBanaantje het volgende:
4 of 5 weken ongeveer...
zien ze dan al of het leeft of niet?
ff ruim 21 weken nu, dezelfde tijd als dat het de vorige keer mis ging las ik toevallig terug in mijn 9 maanden dagboek. Niks aan te doen, komt wel goed. thanks!quote:Op maandag 6 maart 2006 13:42 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Oh nee DaanHet klinkt niet echt hoopvol als ik heel eerlijk ben
![]()
Belana, hoeveel weken ben je nou dan? Wat jammer dat je nou weer zoveel pijn hebt. Doe rustig aan he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |