Thanks had ondertussen al 4 verschillende soorten in huis gehad en die bij mijn moeder ook al bekeken. Morgen die dus maar eens halen.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:03 schreef mallemeid het volgende:
Always maxi heeft dat niet.
thnx!quote:Op maandag 6 maart 2006 22:57 schreef Belana het volgende:
nee hoor PM girl, sinds ik zwanger ben draag ik inlegkruisjes want meeeeeen, wat een rommel komt er uit me
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:57 schreef Belana het volgende:
nee hoor PM girl, sinds ik zwanger ben draag ik inlegkruisjes want meeeeeen, wat een rommel komt er uit me
quote:
Nou voor diegene die 20 keer per dag inloggen om te kijken hoe het met Daantje is was een link naar het andere topic wel handig geweest.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:30 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar moeten we het daar hier nu ook over hebben?
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:25 schreef Loena-tik- het volgende:
Girly, warm douchen sex hebben en ananas eten en het liefst allemaal tegelijk voor het beste resultaat (fijne avond nog)![]()
hahaha stelletje mafkezen zijn jullie ook hehquote:Op maandag 6 maart 2006 21:32 schreef Luchtbel het volgende:
En neem vooraf vooral een blikje bitter lemon, werkt het niet dan heb je iig energie genoeg om Loenatiks lijst af te werken
haha gelukkig, het lijkt erop dat je de gezondere tip aan 't uitvoeren bent geweest.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:17 schreef Girly het volgende:
ps: dit bericht wilde ik al anderhalf uur geleden posten,maar kwam iets tussen, kon m nu pas posten whehehe
Gelukkig is het ook zo dat dat je wel heel erg veel bitterlemon zou moeten drinken cq ananashart moet eten om jezelf/kind te vergiftigen of zou moeten nuttigen zodat het echt werkt. Tis idd een tip van niets, maar het klinkt altijd wel heel leukquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:22 schreef bixister het volgende:
bitter lemon & ananashart zou ik toch afraden, want het werkzame stofje is kinine, en dus eigenlijk een gif. om je kind nou uit te drijven door middel van vergiftiging lijkt me niet echt de manier. ik begrijp ook niet dat die dingen nog altijd zo wijdverbreid als tip gegeven worden.
Ik bedenk altijd maar dat vocht mss plakt bij het plassen dan of zo?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:35 schreef Loena-tik- het volgende:
Zo snap ik die tip van veel vocht tot je nemen als je dikke voeten hebt ook niet
Nee ik lus geen ananashart, ik heb uberhaupt nooit ananas gelust tot ik eigenlijk zwanger was, dus lus alleen echt dat zachte, en bitterlemon drink ik wel,maar omdat ik het lekker vind, en zo'n fles haal ik eens in de zoveel tijd, dus zoveel kinine zal ik niet binnenkrijgenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:22 schreef bixister het volgende:
bitter lemon & ananashart zou ik toch afraden, want het werkzame stofje is kinine, en dus eigenlijk een gif. om je kind nou uit te drijven door middel van vergiftiging lijkt me niet echt de manier. ik begrijp ook niet dat die dingen nog altijd zo wijdverbreid als tip gegeven worden.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:27 schreef Spooky4u het volgende:
Girly, zorg dat wanneer je met je vriend weggaat hij over de meest slecht begaanbare wegen gaat rijden... Deed ik met Githa ook... en Jordy is er toch uitgekomen he.
Mijn gyn wil me graag begeleiden tijdens de zwangerschap. Ze zei zelfs: "Er is vooralsnog geen medische indicatie, maar vanwege je spanningen en onzekerheid of het wel allemaal goed gaat mag je bij mij blijven. We gooien het wel op je DESdochterschap."quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:53 schreef Moonah het volgende:
Ik ben ook doorgegaan met 'zeuren' toen ik door de gyn. vragenlijn werd afgescheept. "Nee mevrouw, uw DESdochterschap, gynaecologische ingrepen en uw leeftijd zijn echt geen indicatie voor een eerste controle door de gynaecoloog." Voelde niet goed, dus volgende dag weer gebeld, ik vind het moeilijk om zo maar op het oordeel van een assistente te vertrouwen. Dus overlegt ze met de dienstdoende gyn. "Nee, u kunt gewoon naar de verloskundige in de 12e week." Nah, zit je dan. Ik ben gisteren naar de huisarts geweest en mooi dat ik nu in de 9e week een afspraak met mijn gyn heb.. De groeten met hun protocollen en beleid. Ik wil gerust gesteld worden door mijn eigen gyn die mij van binnen en van buiten kent. Klaar.
Ja, geweldig he!quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:22 schreef Belana het volgende:
je weet het dus al moonah, lekker bij je gyn blijven dus!
Ja, bij gyn houdt automatisch in in het ZH bevallen. Maar ze zei dat de helft van de eerste-keer-moeders die thuis willen bevallen sowieso in het ZH terecht komen. Maar ik heb geloof ik niet zo'n moeite met in het ZH bevallen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft dat dan niet ook invloed op evt. wel of niet thuis kunnen/willen bevallen?
Ik kan eigenlijk verder niet echt verschillen bedenken. Maar goed, ik weet ook niet alles.
Nou, dan lijkt me de keuze idd snel gemaakt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:26 schreef Moonah het volgende:
Ja, bij gyn houdt automatisch in in het ZH bevallen. Maar ze zei dat de helft van de eerste-keer-moeders die thuis willen bevallen sowieso in het ZH terecht komen. Maar ik heb geloof ik niet zo'n moeite met in het ZH bevallen.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:28 schreef bixister het volgende:
moonah, het is me volledig ontgaan dat jij ook zwanger bent!ik dacht dat je in de 'wachtenopstreepjes-fase' was! gefeliciteerd zeg, en wat fijn dat de echo goed er goed uitzag!
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:04 schreef Moonah het volgende:
Jubeljubel!Een écht kindje met kloppend hartje!
dat mag best in grote lettersquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:04 schreef Moonah het volgende:
Jubeljubel!Een écht kindje met kloppend hartje!
![]()
nou dat is het nu juist, ik ben gisteravond al bezig geweest, en vanmorgen op bed. Ik haal zelfs mijn mannetje erbij omdat hij 'magic hands' heeft, meestal reageert de beebie er wel op.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:36 schreef Githa het volgende:
Belana, veel plezier!
Nanalune, ik kan het me wel voorstellen hoor, maar probeer anders eens te ontspannen op bed of in bad dan komen ze vaak in beweging en op je zij liggend voel je ze het beste.
Maar mocht je je ongerust blijven voelen, dan bel je gewoon de VK en vraag je of ze even wil checkenZou ik zeker doen, daar zijn ze voor en jij bent gerust.
Helemaal niet stom!quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:42 schreef nanalune het volgende:
Vind het gewoon stom van mezelf,
Roepnaam Paulinequote:Op woensdag 8 maart 2006 10:20 schreef Brighteyes het volgende:
Mooi he! Echt even kippevel enzo!
Ik had geen internet maandagavond en heb een vriendinnetje naar een site gedirigeert waar nieuws op zou staan.![]()
Het is idd Pauline Ilona.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |